Benbjo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva er det med United og skader? nani fikk skulderen ut av ledd og var tilbake uken etter. Walcott gjør det samme og er uten en halv sesong. Rooney får antatt langtidsskade og er ute 1 uke. Wtf? Hvorfor skjer dette aldri med Arsenal? En skade betyr minst 3 uker på sidelinjen hos oss. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Fordi vi er Arsenal. Endret 7. april 2010 av Voojagig Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen her som ser på united-bayern som vet hva dommeren heter? Veldig imponert over ham, han gjør en fantastisk jobb. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Chamakh med nok eit mål for Bordeaux. Byrjar å håpe at vi faktisk får han i sommar no. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen her som ser på united-bayern som vet hva dommeren heter? Veldig imponert over ham, han gjør en fantastisk jobb. Rizzoli. Arkitekt fra Italia. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Chamakh med nok eit mål for Bordeaux. Byrjar å håpe at vi faktisk får han i sommar no. 98% sikker på at han kommer. Ser ingen grunn til at han ikke skal det. 1. Han er gratis 2. Han vil komme 3. Wenger er interessert og forsøkte å kjøpe ham i sommer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Chamakh med nok eit mål for Bordeaux. Byrjar å håpe at vi faktisk får han i sommar no. 98% sikker på at han kommer. Ser ingen grunn til at han ikke skal det. 1. Han er gratis 2. Han vil komme 3. Wenger er interessert og forsøkte å kjøpe ham i sommer. Trur ikkje noko er sikkert før eg ser han i Arsenal-drakt, helst med eigne auge. ^^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen her som ser på united-bayern som vet hva dommeren heter? Veldig imponert over ham, han gjør en fantastisk jobb. Vennligst ikke få det synet på den dommeren... Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Vennligst ikke få det synet på den dommeren... Hehe, han var flink i dag i hvert fall Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1264459/Carlos-Vela-dropped-Arsenal-squad-face-Barcelona-losing-passport.html?ITO=1490 Hehe, at det går an. Tviler på at Wenger ble spesielt glad av akkurat det. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Anbefalar alle som har Arsenal TV Online om å sjå "An audience with Ray Parlour". Fantastisk artig kar å høyre på som er full av morosame historier. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Anbefalar alle som har Arsenal TV Online om å sjå "An audience with Ray Parlour". Fantastisk artig kar å høyre på som er full av morosame historier. Parlour var en av favorittene mine sammen med Bergkamp. Kan nevne at "An audience with Lee Dixon" også ligger ute. Håper de fortsetter med denne serien. Er ganske interessant å høre sine "barnsdomshelter" (for meg hvertfall) fortelle om sin tid i Arsenal. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvor mye koster Arsenal TV Online da? Vurderer sterkt på om jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvor mye koster Arsenal TV Online da? Vurderer sterkt på om jeg skal kjøpe det. 40kr i mnd tror jeg? Ikke mye hvertfall. Kan se hele kamper i reprise, intervjuer, høydepunkter osv osv. Dessuten hele kamper live om sommeren (oppkjøringskampene). Verdt pengene synes jeg. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva er det med United og skader? nani fikk skulderen ut av ledd og var tilbake uken etter. Walcott gjør det samme og er uten en halv sesong. Rooney får antatt langtidsskade og er ute 1 uke. Wtf? Hvorfor skjer dette aldri med Arsenal? En skade betyr minst 3 uker på sidelinjen hos oss. Dette har jeg også tenkt på! Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Van Persie kan rekke Spurs-kampen. Får håpe det, og håpe at dere gruser Tottenham. Jeg har fortsatt et bitte, bitte lite håp om at vi kan ta 4. plassen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Han har ikke spilt siden November og skal selvsagt ikke starte her. Mulig få de siste 10 om vi leder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Så lenge han netter 3-4mål i løpet av de 10minuttene er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Slår vi Tottene på onsdag, så er det endelig St. Totteringhamsday! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ser ikke vitsen med å feire St. Totteringhamsday i år jeg. Fyfaen så jævla svakt det er at den ikke kommer før den 34 serierunden. Jævlascum pikk, brenn i helvete. Kjøpelag nummer 3 i PL og dere klarer nok å gjette hvem topp 2 er. Makan til fittelag. 61 and never again!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå