Torstein Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 City med litt for mange mål i dag, ja Huff, de blir tøffe å knekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) ja, men vi skal ta dem for det. Selv om det kjøpelaget har tre tidligere Arsenal spillere Endret 3. april 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fantastiske nyheter for oss! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ooh Betyr vel Henry fra start. Har han hjerte til å senke gamleklubben mon tro? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herlig. Håper dere knuser Barca, for vi trenger virkelig et engelsk lag i semien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Han har nok det, men satser på at Verminator har kontroll på det Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Fantastiske nyheter for oss Herlig herlig Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6075367,00.html Sannheten. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sjå dei to videoane posta av Rosicky_Gunner i ein tråd her, Henry fortjente alt han fekk... og litt til. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sjekk i kamptråden, Game. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Game, som vanlig kommer det kun møkk fra munnen din. Taklingen var ikke ren, helt klart rødt kort. Lær deg fotball. Jeg vedder på du ville ha krevd det hvis en slik takling skjedde på laget ditt, prøv å utvide horisonten din? Rosicky stod i linja og ble behandlet, der kunne vi se spor etter taklingen. Så du også hans stempling på Walcott? Skal du også si at det var ikke med vilje? Som du gjør med de andre situasjoner. Sjekk ut videoen: http://www.youtube.com/watch?v=v8TbSRaVflY&feature=player_embedded Endret 5. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan forstå hvorfor et Rødt kort blir gitt: * Karl Henry treffer overhode ikke ballen. * Han tar en gigaløp og praktisk talt hopper inn i Rosicky. * Hva var intensjonen med taklingen? * Farefullt spill. For meg er dette et rødt kort, selv om Rosicky på ingen måte blir skadet. Dog skal det sant sies at han hjelper til veldig... Men men, det er vel en kontaktsport Game? Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, Henry virker jo helt retarded. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kan forstå hvorfor et Rødt kort blir gitt: * Karl Henry treffer overhode ikke ballen. * Han tar en gigaløp og praktisk talt hopper inn i Rosicky. * Hva var intensjonen med taklingen? * Farefullt spill. For meg er dette et rødt kort, selv om Rosicky på ingen måte blir skadet. Hva mener du egentlig med det siste der? Virker som at en spiller helst skal bli skadet for at det skal bli rødt kort. Rosicky får jo helt klart en trøkk som man ser av bildene av behandlingen og det kunne nok gått adskillig værre. Har sett langt billigere røde denne sesongen. Shawcross sin på Ramsey f.eks. Der ble utfallet langt værre. Henry sin takling var fullstendig hodeløs og jeg tror Rosicky var heldig som unngikk en skade. Hadde kortet være klarere om Rosicky hadde måttet gå av banen med skade? Eller brukket noe? Dette burde ikke ha noe å si. Hodeløse taklinger burde bli slått hardt ned på. Dette gjelder selvsagt alle lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Selvsagt var det ikke med vilje. Arsenal er verdensmestere i å sette seg selv i offerrollen og har minst 5-6 divaer i troppen sin. Taklingen til Henry var et klart gult kort, ikke noe mer enn det. At dere ALLTID må forsvare dommeravgjørrelser i favør deres klubb vitner om KP-syndrom. Dere mener vel fortsatt at Fletcher ble korrekt utvist i semifinalen på Emirates også? Dere er på den andre siden ekstremt kjappe til å klage når ting ikke går deres vei, som feks ved det røde kortet til Vermalen mot WH som var, i deres øyne, HELT påtrynet. Når det samme skjer Puyol er det bare rett å rimelig at det deles ut rødt, enda man kan diskutere hvorvidt det var straffe i det hele tatt (noe jeg mener det var for øvrig.) Fox, jeg kunne skrevet så mye negativt om din bruker at d.no ville fått nedetid grunnet lengden på innlegget. Hva du skriver og mener betyr ingenting, så derfor skal jeg la være denne gang. Fokuser på tema om du ønsker å slippe en reprimade av de sjeldene... Tror alle vet hvem av oss som hadde kommet best ut av en personlig disput Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Akkurat det du beskriver nå, Game, tror jeg er noe som finnes hos supportere av alle lag, ikke noe som er eksklusivt hos Arsenal-supportere. Man har på sine briller, og synet på hendelser blir selvsagt litt farget uansett hvordan man prøver å se på det. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Eneste divaene jeg vet om i Arsenal er Eboué og Eduardo. Og sistnevnte får være halvveis unnskyldt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Selvsagt var det ikke med vilje. Arsenal er verdensmestere i å sette seg selv i offerrollen og har minst 5-6 divaer i troppen sin. Taklingen til Henry var et klart gult kort, ikke noe mer enn det. At dere ALLTID må forsvare dommeravgjørrelser i favør deres klubb vitner om KP-syndrom. Dere mener vel fortsatt at Fletcher ble korrekt utvist i semifinalen på Emirates også? Dere er på den andre siden ekstremt kjappe til å klage når ting ikke går deres vei, som feks ved det røde kortet til Vermalen mot WH som var, i deres øyne, HELT påtrynet. Når det samme skjer Puyol er det bare rett å rimelig at det deles ut rødt, enda man kan diskutere hvorvidt det var straffe i det hele tatt (noe jeg mener det var for øvrig.) Fox, jeg kunne skrevet så mye negativt om din bruker at d.no ville fått nedetid grunnet lengden på innlegget. Hva du skriver og mener betyr ingenting, så derfor skal jeg la være denne gang. Fokuser på tema om du ønsker å slippe en reprimade av de sjeldene... Tror alle vet hvem av oss som hadde kommet best ut av en personlig disput Fletcher prøvde vel å stoppe oss på kyndisk vis, jeg tror at han vet det sjølv. Jeg har alltid synes at det var korrekt å gi straffe, men ikke rødt kort. Men mer heller gult kort. Jeg gidder ikke å forklare hvorfor det var fortjent at Henry fikk rødt kort, Giallorossi har kommet med noen gode punkter om det. Forresten har du sett klippet av Rosicky på linja? Med knottemerkene. Divere? Det er vel kun Eboue som tuller fælt med det, og det er ikke noe vi er særlig stolte over. Du kan gjerne skrive så mye negativt og sørge for at diskusjon.no sliter med nedetid, jeg er i det minste en ærlig gooner-supporter som vet hvor hans plass ligger. Jeg er fullstendig klar over at jeg kan være subjektiv og trangsyn. Men du, ja du er bare et troll som er ute å trolle med for mye fritid. Men en ting skal du ha for, det er kunnskapet ditt som du gidder av og til dele med oss. Synd at det er ikke én ting du driver med. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Eboue diver som en galning, men nå er han den spilleren på Arsenal som har fått klart mest kritikk av supporterne også. Jeg tror derimot Game ikke snakker om divere, men divaer. Henry sin takling er noe i grenseland mellom gult og rødt og med tanke på forseelsen på Walcott tidligere synes jeg det er på sin plass. Endret 5. april 2010 av GrandMa Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ops, der leste jeg for fort... Jeg får bare beklage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå