Urmaker Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, gikk inn på en tråd du egentlig ikke har noe i å gjøre og skrev dritt, som vanlig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg egentlig ikke har noe i å gjøre? At det var? Det er faktisk ikke sånn at du må være supporter av et lag for å kunne skrive på forumet deres. Hvis du vil ha det sånn, får du dra til gunners.no eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Antar at du pleier å feire når laget ditt taper en kamp på overtid, samtidig som lagets viktigste spiller den sesongen blir skadet. Evt. at du ødelegger alt av stoler og glass, etc. For det du prøver å si er at man er medgangssupporter hvis man oppfører seg ordentlig... @Urmaker Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 @ dere begge Det er bare en generell tendens jeg synes jeg ser her, nemlig at dere bevisst går inn for å provosere. Ja, det er bra å lede til debatt, men iblandt virker det som om dere ikke har det som hensikt. Angående denne spesifikk saken: Nei, jeg feirer ikke når laget mitt taper, tvert imot. I situasjonen jeg beskriver var det lite tegn på skuffelse - det var ingen lyd fra "fansen", ingen "heiarop" på nesten-målsjanser. Bare øl-glis og do-gåing. Mener du virkelig ikke at en stor andel man-u fans er medgangsupportere? De hadde en rekke norske spillere for en tid tilbake, og vant det som var å vinne, og har fortsatt med det - det alene skaper supportere, enig? Og når resultatene uteblir er det naturlig at en relativt stor andel av disse supportere faller bort - medgangssuportere altså. Det er ikke dermed sagt at DERE er medgangsupportere. Hvis dere er overbevist om at det ikke gjelder dere skjønner jeg ikke engang hvorfor dere lar dere irritere av uttalelsene mine. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Drømte i natt at vi vant 2-6 på Camp Nou. Barcelona var uten Messi, Xavi og Iniesta. Tviler på at jeg er sanndrømt i akkurat dette tilfellet Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hehe, freaky. Jeg drømte at vi vant 3-0 og Roar Stokke satt og skreik i kommentatorstolen. Var faktisk Drillo som var ekspertkommentator.. jaja. Uansett så var det Fabregas med hattrick, så ikke så realistisk.. hehe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg bare synes det blir for useriøst å si "de fleste Man U-supportere er medgangssupportere". Faktisk på grensen til idioti. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg bare synes det blir for useriøst å si "de fleste Man U-supportere er medgangssupportere". Faktisk på grensen til idioti. Men du er enig i at United har flere medgangsupportere enn andre PL lag? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvilket lag har ikke medgangssupportere? Men å si at de fleste United-supporterne er en latterlig påstand. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvis Man.U supportere har fler medgangssupportere enn andre, er det vel fordi de er fler supportere i utgangspunktet? For en meningsløs diskusjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg bare synes det blir for useriøst å si "de fleste Man U-supportere er medgangssupportere". Faktisk på grensen til idioti. Men du er enig i at United har flere medgangsupportere enn andre PL lag? Ja, jeg tror United har større andel medgangssupportere for tiden enn andre PL-lag, fordi de har mye medgang. Hvis et annet lag vinner serien 3 år på rad og kommer til CL-finale to år på rad får nok de også sabla mange medgangssupportere. Greia er jo at man velger lag ut fra tilfeldigheter, og når United vinner mye og er veldig mye i media er sjansen større for at flere blir United-fans. De samme medgangssupporterne kommer til å holde med Arsenal om noen år, om dere vinner mye. Eller oss (jeg er Chelsea-fan) om vi vinner mye. Dessuten er det svært lite medgangssupportere her på bruket. Jeg kan se for meg at jeg hadde blitt ganske heftig mobbet om jeg "meldte overgang" til United etter årets sesong om de vinner Premier League, for å si det sånn... Jeg ser i alle fall ikke poenget med å drive og kaste skitt på den måten. Skriv hva du vil om spillerne, laget, trenere, dommere osv., men supporterne er hellige. I hvert fall i min bok. Jeg respekterer dere alle. I alle fall til noen gir meg en god grunn til å ikke respektere dem... Sikkert veldig mange som er uenige med meg der, da. Hvilket lag har ikke medgangssupportere? Lag som ikke har særlig mye medgang? Endret 3. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvis Man.U supportere har fler medgangssupportere enn andre, er det vel fordi de er fler supportere i utgangspunktet? For en meningsløs diskusjon. Nettopp. Dessverre skal det litt til for at enkelte skaffer seg det redskapet du tydeligvis har, det kalles logikk eller sunn fornuft om du vil. Urmaker er en bruker som åpenbart mangler disse evnene. Det er estimert at United har 330m fans og det er helt naturlig at mange disse er såkalte medgangssupportere. Men ettersom vi er soleklart flest, har vi sansynligvis også flere diehard supportere enn noe annet lag i verden også. Arsenal er forøvrig det laget i England, etter United, som har flest fans og jeg kan garantere deg at også Arsenal har veldig mange gloryhunters. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, jeg tror United har større andel medgangssupportere for tiden enn andre PL-lag, fordi de har mye medgang. Hvis et annet lag vinner serien 3 år på rad og kommer til CL-finale to år på rad får nok de også sabla mange medgangssupportere. Greia er jo at man velger lag ut fra tilfeldigheter. De samme medgangssupporterne kommer til å holde med Arsenal om noen år, om dere vinner mye. Eller oss (jeg er Chelsea-fan) om vi vinner mye. Dessuten er det svært lite medgangssupportere her på bruket. Jeg kan se for meg at jeg hadde blitt ganske heftig mobbet om jeg "meldte overgang" til United etter årets sesong om de vinner Premier League, for å si det sånn... Jeg ser i alle fall ikke poenget med å drive og kaste skitt på den måten. Skriv hva du vil om spillerne, laget, trenere, dommere osv., men supporterne er hellige. I hvert fall i min bok. Jeg respekterer dere alle. I alle fall til noen gir meg en god grunn til å ikke respektere dem... Sikkert veldig mange som er uenige med meg der, da. Dette kunne stått på wikipedia. Hør hør. *klappe* Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, jeg tror United har større andel medgangssupportere for tiden enn andre PL-lag, fordi de har mye medgang. Hvis et annet lag vinner serien 3 år på rad og kommer til CL-finale to år på rad får nok de også sabla mange medgangssupportere. Greia er jo at man velger lag ut fra tilfeldigheter, og når United vinner mye og er veldig mye i media er sjansen større for at flere blir United-fans. De samme medgangssupporterne kommer til å holde med Arsenal om noen år, om dere vinner mye. Eller oss (jeg er Chelsea-fan) om vi vinner mye. Dessuten er det svært lite medgangssupportere her på bruket. Jeg kan se for meg at jeg hadde blitt ganske heftig mobbet om jeg "meldte overgang" til United etter årets sesong om de vinner Premier League, for å si det sånn... Jeg ser i alle fall ikke poenget med å drive og kaste skitt på den måten. Skriv hva du vil om spillerne, laget, trenere, dommere osv., men supporterne er hellige. I hvert fall i min bok. Jeg respekterer dere alle. I alle fall til noen gir meg en god grunn til å ikke respektere dem... Sikkert veldig mange som er uenige med meg der, da. Uenig? Helt enig her. Supporterne er hellige. Hvilket lag har ikke medgangssupportere? Lag som ikke har særlig mye medgang? Hehe, jeg så den komme. Du skjønner poenget Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg snakker selvfølgelig om ANDELEN supportere, ikke lat som at dere ikke skjønte det. Supportere er hellige? BULLSHIT, hvor har du det ifra? Medgangsupportere fortjener kritikk. Ferdig snakka. Det er ikke kritikk mot dere som "ekte" supportere, det er ikke kritikk mot klubben dere heier på. Supportere som snakker om ereksjoner etter stygge beinbrudd fortjener også kritikk. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sier meg enig med Urmaker jeg. Har sett og opplevd _MYE_ mer united "fans" som er medgangsupportere. Kansje det er tilfeldig her ute, kansje det har med antal supportere de har, men det irriterer meg GRENSELØST når stygge medgangssupportere kommer og gnir det i tryne mitt om vi taper for united uten at de ikke vet start ellveren til klubben "sin" en gang. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sånn. Nå lar vi den ligge, og diskuterer Arsenal i Arsenaltråden. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 IMin lenken their past nine games, Arsenal have now scored 10 times in the last 10 minutes. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Deilig at tottenham blei grust på The Stadium of Light! Såg på den og arsenal kampen samtidig i dag på pub! Utrolig at det ikke ble mer enn 3-1 og utrolig at det ikke ble mer en fuckings 1-0 i dag! HUFF! hvorfor skal det alltid være så tøft og være gooner? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Vieira med mål for city ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå