Latias Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 To veker er jo nok til å ødelegge sesongen vår da. Kamp mot Chelsea, Bayern, Blackburn og City. Blir tøft uten Kong Rooney på topp. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Fabregas ruled out for 'at least six weeks' Håper så jævlig at dette er aprilsnar Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Samme kilde, men saken er nå lekket forsiden av sky og da er det nok ingen aprilsnar, dessverre. Uhyre sjeldent den nettsiden legger ut info som ikke er bekreftet fra klubben og slikt spøker man ikke med. Endret 1. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Samme kilde, men saken er nå lekket forsiden av sky og da er det nok ingen aprilsnar, dessverre. Uhyre sjeldent den nettsiden legger ut info som ikke er bekreftet fra klubben og slikt spøker man ikke med. Sier det samme som i fabregas tråden: Da har vi altså hatt 4 brudd i år (Nasri, Gibbs, Ramsey og nå Fabregas). Det er jo helt abnormt. I tillegg har vi hatt langtidsskade på RvP og Djourou. har fabregas spilt sin siste kamp i Arsenaltrøya? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Faen at begge gamblingene skulle få så fatale følger. Nå er troppen utrolig tynnslitt, og vi har ikke råd til å miste noen flere spillere til skade egentlig. Bare se hvem som er igjen fra førstelagstroppen: Almunia Sagna - Campbell - Vermaelen - Clichy Nasri - Song - Diaby Theo - Bendtner - Rosicky I bakhånd har vi: Fabianski, Eboué, Silvestre, Traoré, Denílson, Mérida, Eduardo, Vela Jaja, nok whining. Får bare prøve å nyte resten av sesongen, selv om det ser mørkt ut mtp. trofeer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er jo ganske syn. Men vi har blandt annet spiller som Rosicky og Nasri som kan ta plassen hans.. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 har fabregas spilt sin siste kamp i Arsenaltrøya? Nei. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som tar på seg ansvaret å mekke kamptråd? Har ikke tid, sitter barnevakt for en United supporter. Er fullt opptatt med å vende han rundt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Foreldre nå til dags lar alt slags pakk passe barna sine, skulle skamme seg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Haha Sitat fra ungen btw: Slutter Rooney så slutter jeg å heie på United. Finnes altfor mange av disse her i verden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Haha Sitat fra ungen btw: Slutter Rooney så slutter jeg å heie på United. Finnes altfor mange av disse her i verden. Medgangssupportere er det verste jeg vet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er lov fram til de når en viss alder... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Altså, det gjør meg ikke så mye. Ungen er vel 8 år, og er mer opptatt av hvem som glinser mest på fotball kortene enn hva som faktisk skjer på banen. Han hater Tevez da, noe jeg tror har med at faren er hardcore United. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehe.. Finnes få ekte supportere som er 8 år, så han har noen år på seg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hehe.. Finnes få ekte supportere som er 8 år, så han har noen år på seg Når jeg var 8 år hadde jeg ikke noe i mot Liverpool. Med alder kommer visdom... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Da jeg var 8 hadde jeg en viss rød drakt med 20 på ryggen. Som du sier, med alder kommer vidsom. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Haha Sitat fra ungen btw: Slutter Rooney så slutter jeg å heie på United. Finnes altfor mange av disse her i verden. Akuratt det samme sa en klasse kamerat på 19 år Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Haha Sitat fra ungen btw: Slutter Rooney så slutter jeg å heie på United. Finnes altfor mange av disse her i verden. Akuratt det samme sa en klasse kamerat på 19 år Jeg var på Andys i Oslo og så bayern kampen. Proppfullt av Man-U fans, ingen engasjerte. Ingen respons på noe som skjedde i kampen. De fleste man-u fans er halvhjerta, det kommer bare frem når laget gjør det bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sist gang jeg var med Arsenal-fans på pub var da jeg så Chelsea-Arsenal. De sa ikke et ord, var stille og kjedelige og bare glante. De f.este Arsenalfans er halvhjerta, de kommer bare frem når laget gjør det bra. See what I did there? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå