Jørgen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er for all del helt i orden. Det er bare noe jeg har undret over, for det er en god del som skriver Saar og jeg lurer på hvor det stammer fra og om det egentlig har noe for seg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Faens dritt, Bolton! Gir ManUtd to mål. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 De som tror selvmål kommer av seg selv må jo være dumme, når man legger forsvarene under press som vi har gjort ganske ofte i år kommer det selvmål. Den i dag kan godt diskuteres da han ikke er sånn under press, muligens litt flaks, men uansett. Forskjellen på Manchester og Arsenal per dags dato er keeperen. Vi hadde ligget jevnt om ikke over Manchester med Van der Sar i mål. Ble en a for mye der ja. Var virkelig ikke meningen. Ja, men dere har en tendens til å snuble mot dårligere lag. Altså, nå kan dere vel ikke nekte på at vi hadde hatt flere poeng med en bedre keeper en Almunia i mål? Hvor mange poeng er det opp til Manchester United? Jo, hele 4 poeng! Hadde vi hatt det med Edwin van der Sar i mål? Ja. Dere hadde hatt flere poeng med Messi på venstrekanten også. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ...og hvor ville du med det innlegget? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Raste: Selvfølgelig er det mer forskjell på United og Arsenal enn VDS og Average Al, men jeg er ganske enig med Torstein her, vi hadde nok vært på delt første minst DENNE sesongen. Raste: Jeg forstår veldig godt at du fikk Besserwisser prisen i år Almunia sin wiki side , må være raske for å se. Har en mistanke om at det blir fikset iløpet av kvelden Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ...og hvor ville du med det innlegget? At "hvis atte om dersom"-tøv bare er akkurat det. Tøv. Selvfølgelig ville dere prestert bedre om dere hadde bedre spillere. Hvis ikke vi hadde tapt 5 poeng mot både City og Everton hadde vi vunnet serien. Hvis ikke Essien og halve forsvarsrekka var skadd hadde vi vunnet serien. Om ikke Liverpool hadde hatt en bavian i Manager-stolen hadde de kanskje kunne utretta noe av og til. Men og så? Det er ikke tilfelle. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er jo bare en annen måte å skrive at vi trenger en ny keeper på. Noe som er åpenlyst i Arsenal. Vi har tapt mange poeng på denne flaskehalsen. Vi vil jo hele tiden diskutere hva vi mangler for å hamle opp med de beste lagene. Synes ikke det kvalifiserer til "unyttig tøv" som ingen vil lese på forumet? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 ...og hvor ville du med det innlegget? At "hvis atte om dersom"-tøv bare er akkurat det. Tøv. Selvfølgelig ville dere prestert bedre om dere hadde bedre spillere. Hvis ikke vi hadde tapt 5 poeng mot både City og Everton hadde vi vunnet serien. Hvis ikke Essien og halve forsvarsrekka var skadd hadde vi vunnet serien. Om ikke Liverpool hadde hatt en bavian i Manager-stolen hadde de kanskje kunne utretta noe av og til. Men og så? Det er ikke tilfelle. At du sammenligner dette. Almunia har ALENE vært grunnen til flere av våre poeng tap! En enkelt spiller. Du snakker om en hel spiller gruppe! Kan si på samme måte som om vi ikke hadde tapt poeng mot dårligerre motstand og vunne alle kampene i ligaen så hadde vi vunnet serien. Det vi snakker om er EN enkeltspiller som har ødelagdt så utrolig mye med sine klovnefakter. Og som en god nr 2 har vi Bavianski som klarer og ødelegge de kampene Al ikke kan. Klart det kansje blir feil og si "vist" og "om bare", men det er vell heller en slags kritikk til Wenger for at han ikke handlet inn keeper. Ingenting vi kan gjøre med det nå, men forhåpentligvis vil det bli ordnet på snart. Nye problemer blir det garantert neste sesong og Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 For all del. Diskuter gjerne styrker og svakheter i laget. Jeg bare synes vinklingen (hvis sånn og sånn ikke hadde vært tilfelle, men sånn og sånn, så hadde vi vunnet ligaen) er dum. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ser ikke problemet med at vi diskuterer om hvor vi ville lagt på tabellen om vi hadde hatt en keeper på nivå med keeprene til Chelsea og United? Er jo bare tankene til folk. De fleste leker med tanken/irriterer seg grønn over hvordan sesongen ville vært med en god keeper. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg vet at alle sier slikt for å berolige fansen uansett hva de egentlig mener men, Cesc Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Almunia kan faktisk være forskjellen på en 1 og 3 plass i ligaen. En keeper som er usikker kan skape usikkerhet også framover i banen, da spesielt forsvaret. Ett forsvar med f.eks VDS bak seg vil føle seg mer sikker en det Arsenal sine gjør med Almunia. Men jeg tror nok at Arsenal må ta til takke med en 3.plass i år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vi alle vet at Aluminia ikke er bra nok. Men hva er vitsen å diskutere dette om og om igjen. Vi ender med å få samme konklusjonen. Men Alumunia er vel arsenals beste keeper per dato, og vi må tåle å bruke han før etter sommeren. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=whHyHXnLCIw&feature=related Vi trenger en slik keeper. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Den redningen er bare helt epic. Helt utrolig bra redning. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Den redningen er bare helt epic. Helt utrolig bra redning. Den er faktisk usakelig. Nesten slik at den bryter med fysikkens lover. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Etter en liten Youtube-runde savner jeg Seaman og Lehmann enormt. To klassekeepere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Etter en liten Youtube-runde savner jeg Seaman og Lehmann enormt. To klassekeepere. Seaman ja ingen tvil, men Lehmann? Den mannen var en poengtaper på lik linje med Almunia spør du meg. Masse tabber og ellers idiotiske påfunn som lagde mål i mot og farligheter. I tillegg var fyren mer eller mindre usmakelig. Seaman var i mine øyne den siste virkelig store keeperen vi hadde i klubben. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Lehmann hadde sine tabber, men GUD for en keeper han var på sitt beste. Å sammenligne han med dusten Almunia er skammelig. http://www.youtube.com/watch?v=6odhj-JlULw&feature=related Galskapen hans er bare en bonus. Gode keepere må nesten være litt gale. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Lehmann hadde sine tabber, men GUD for en keeper han var på sitt beste. Å sammenligne han med dusten Almunia er skammelig. Galskapen hans er bare en bonus. Gode keepere må nesten være litt gale. Vel min følelse for Lehmann er ca den samme som jeg har for Almunia. Så får du bare mene min mening er skammelig. Lehmann hadde sine gode ting og kamper, men han kostet oss dyrt noen ganger for mye han også, på samme måte som det samme kan sies om Almunia. Skjønner jo mange er ekstra irritert på spanjolen etter sist kamp, men i det store og det hele er han og Lehmann ca likt hva jeg anser for tabber og ellers dårlige valg under kampene. Har folk glemt at forsvaret nærmest nektet å ta tilbakespill til keeper da vi hadde Lehmann? Endret 29. mars 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå