Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker det samme, Grandma. Når jenta åpner seg såpass kan da Arshavin koste på seg litt mer enn 4 ord.

Var det ikke du som copy/pasta den biten til meg på msn i går, og la til en "Hahaha"?

Uansett, jeg syns disse folkene forguder Arshavin litt for mye. Han er en fotballspiller, ikke noen terapeut eller personlig rådgiver av noe slag. Men likevel velger han å svare på de mest bisarre spørsmål, så han oppmuntrer vel til det selv.

Lenke til kommentar

Bryr meg ikke om hvem som eier klubben så lenge Wenger ikke blir tvunget til å selge unge talenter for å tjene inn penger. Arsenal ligger per dags dato greit i pluss mtp. salg av spillere så om det er en eier som kan gå med på å kjøpe noen nøkkelspillere i ny og ne så bør vel det fungere.

Om Kroenke er den personen over vet jeg ikke, har ikke hørt så mye om han.

Lenke til kommentar

Jeg vet svært lite om Kroenke, det jeg derimot vet litt om er at vi har en veldig god økonomi, spesielt i disse tider, og at Arsenal har klart seg veldig bra når det gjelder gjelden angående Emirates og at alt går som planlagt. Jeg ser egentlig ikke noe behov for å få inn Kroenke, vi er ikke i en situasjon der vi trenger å handle mye for å kunne kjempe om titler, ettersom laget Wenger har bygd nå begynner å spire.

Det jeg prøver å si er at vi ikke trenger Kroenke, og for meg blir det en unødvendig risiko å ta. Se på Pool og United. Ikke alle blir som Chelsea, og jeg vil heller ikke at Arsenal skal bli slik.

Kroenke kan sikkert bringe endel positive ting inn i Arsenal, og han virker genuint interesert i sport, men jeg ser ingen vits i å gamble med det.

Hicks og Gillet så også lovende ut engang.

Lenke til kommentar

De som tror selvmål kommer av seg selv må jo være dumme, når man legger forsvarene under press som vi har gjort ganske ofte i år kommer det selvmål.

Den i dag kan godt diskuteres da han ikke er sånn under press, muligens litt flaks, men uansett.

Lenke til kommentar

De som tror selvmål kommer av seg selv må jo være dumme, når man legger forsvarene under press som vi har gjort ganske ofte i år kommer det selvmål.

Den i dag kan godt diskuteres da han ikke er sånn under press, muligens litt flaks, men uansett.

Forskjellen på Manchester og Arsenal per dags dato er keeperen. Vi hadde ligget jevnt om ikke over Manchester med Van der Sar i mål.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvor Van der Saar som jeg har sett en del kommer fra? Jeg har aldri kommet over Saar på noe annet enn forums og har faktisk aldri opplevd å se det i en engelsk artikkel, på en nederlandsk side eller på den nederlandske wikipedia-siden, likevel virker det som om mange er under av den oppfatningen av at det er Saar og ikke Sar.

Lenke til kommentar

Dette her er første gangen jeg ser Saar. Tror jeg aldri har sett det før, men håper det er en liten skrivefeil fra han sin side.

Forskjellen på Manchester og Arsenal per dags dato er keeperen. Vi hadde ligget jevnt om ikke over Manchester med Van der Saar i mål.

Forskjellen er også at vi har langt mere rutinerte spillere og bedre fotballspillere selv om dere har endel gode også.

Lenke til kommentar

Forskjellen på Manchester og Arsenal per dags dato er keeperen. Vi hadde ligget jevnt om ikke over Manchester med Van der Sar i mål.

Ble en a for mye der ja. Var virkelig ikke meningen.

Ja, men dere har en tendens til å snuble mot dårligere lag. Altså, nå kan dere vel ikke nekte på at vi hadde hatt flere poeng med en bedre keeper en Almunia i mål? Hvor mange poeng er det opp til Manchester United? Jo, hele 4 poeng! Hadde vi hatt det med Edwin van der Sar i mål? Ja.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...