Urmaker Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ingen som har sagt at det er fordel iforhold til barca kampen. Om Tottenham-kampen blir utsatt vil det først fremst gi arsenal lenger restitusjonstid etter bortekampen mot barca. Det vil også forbedre skadesituasjonen til særlig Gallas. Da alt dette var nevnt var det også håp om at det kanskje kunne gi oss RvP, men 4 dager ser ikke ut til å spille noen rolle i den saken nå. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Chelsea vinner altså 5-0 idag, etter det jeg har skjønt utifra VG-nett og lest her så var første scoringen en megatabbe og Chelsea burde ha spilt med minst 10 mann i 2. omgang. "Kjekt". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gjør meg en tjeneste, kjære Arsenal: Vinn Premier League Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg er drittnervøs! Blir nok være det fram til sesongen er over, tror ikke at hjertet mitt takler det. Innest i meg vet jeg at vi har ikke sjans mot Chelsea og spes Man.Utd., men likevel det er jo en sjanse der å vinne ligaen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Slik ender gullkampen i Premier League I følge Kenneth Fredheim og Tor-Kristian Karlsen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sanchez Watt tar turen til Leeds. Ville gjerne sett ham prøve seg på et litt høyere nivå, men kamptrening er kamptrening. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 From viktoruiaHello, Andrey. It is very interesting to me - how many push-ups and pull-ups can you do? Thanks in advance. Arshavin: Ten pull-ups for sure, perhaps a little more. There is a better situation with push-ups. I can do a lot of them. I guess, one hundred at a time. Arshavin er flink på pull-ups og push-ups ser det ut til. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Chelsea vinner altså 5-0 idag, etter det jeg har skjønt utifra VG-nett og lest her så var første scoringen en megatabbe og Chelsea burde ha spilt med minst 10 mann i 2. omgang. "Kjekt". Vel, det var værre enn som så. I tillegg til at det var en megatabbe, skulle Portsmouth hatt frispark rett før scoringen. Malouda kunne lett fått rødt kort, og Sturridge skulle helt klart hatt rødt kort fem minutter senere. Men istedenfor å spille med 9 mann på stillingen 0-0, forble de heller 11 mann og ledet 1-0. Men når dette er sagt, tror jeg Chelsea hadde vunnet uansett - det var tross alt Portsmouth som stod på den andre banehalvdelen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 From viktoruiaHello, Andrey. It is very interesting to me - how many push-ups and pull-ups can you do? Thanks in advance. Arshavin: Ten pull-ups for sure, perhaps a little more. There is a better situation with push-ups. I can do a lot of them. I guess, one hundred at a time. Arshavin er flink på pull-ups og push-ups ser det ut til. Ikke så rart. Han veier sikkert 20 kg. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 From viktoruiaHello, Andrey. It is very interesting to me - how many push-ups and pull-ups can you do? Thanks in advance. Arshavin: Ten pull-ups for sure, perhaps a little more. There is a better situation with push-ups. I can do a lot of them. I guess, one hundred at a time. Arshavin er flink på pull-ups og push-ups ser det ut til. Q&A'en på Arshavins hjemmeside er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 From viktoruiaHello, Andrey. It is very interesting to me - how many push-ups and pull-ups can you do? Thanks in advance. Arshavin: Ten pull-ups for sure, perhaps a little more. There is a better situation with push-ups. I can do a lot of them. I guess, one hundred at a time. Arshavin er flink på pull-ups og push-ups ser det ut til. Q&A'en på Arshavins hjemmeside er helt fantastisk. Haha, satan så mye bra det var der xD Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 From YanusikAndrey, how can one talk to you personally? Arshavin: Hi. Han vet å svare kortest mulig, hvertfall Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 15. From knopka42 I’ve already written you three letters but they haven’t been delivered...Well ... My name is Olga, I’m 13 years old. I go out for football and I’m your biggest fan..... Well, my dad does not allow me to play football but I want to…- Andrey, tell me what to do? Arshavin: Listen to your Dad. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeez, det må være litt småekkelt å lese for henne. Ikke pent av Arshavin. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, jeg skjønner jo at han har sine konservative verdier fra Russland. Synes derimot det var litt dårlig gjort og ikke oppmuntre et barn som tydelig trenger det. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Han er vel ikke fan av kvinnefotball Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Det er ikke bare han som ikke er noe fan av kvinnefotball. Endret 26. mars 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, jeg skjønner jo at han har sine konservative verdier fra Russland. Synes derimot det var litt dårlig gjort og ikke oppmuntre et barn som tydelig trenger det. Nei, det er det ikke. Den personen spurte Arshavin, og da er det hans personlige mening. Jeg er ikke enig med han, men det betyr ikke at Arshavin må forandre meningne sin pga hva andre mener om dette. Du spør ikke en prest eller Mullah, om det greit å ha sex med flere personen utenfor ekteskapen. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Pfft. Han trenger ikke endre sine holdninger, men synes det er skuffende at han skal være så avvisende ovenfor et barn. Trenger ikke si det jenta vil, men går ann å gi et ordentlig svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå