Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Tråd oppe. Fox: Skjerpings.

Beklager så mye, men hvor ble det av tråd til GoreGalore? Jeg skrev der at jeg skulle poste der, mitt innlegg var andre innlegg i tråden. Så det var ikke noe problem.

Jeg fikk plutselig ting som jeg måtte gjøre, så tråden ble glemt. Jeg kan bare beklage.

Fox er sikkert utmattet etter et raserianfall og nå lader han opp batteriene med et døgns søvn.

:D Raserianfall for hva :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fox: no problem, skjønner jo at uventede ting kan komme opp. Trodde du fikk med deg at Gore fikk sletta tråden. Har forøvrig Hull-tråden nesten klar, så ingen trenger å stresse med det. :-)

Wenger wants all-English tie

Faktisk helt enig med Wenger. Bedre å møte dem nå enn senere. Vi trenger revenge, og hvis de nok en gang blir for sterke så får det være. Da kan vi rette fokuset mot PL.

Lenke til kommentar

Fox: no problem, skjønner jo at uventede ting kan komme opp. Trodde du fikk med deg at Gore fikk sletta tråden. Har forøvrig Hull-tråden nesten klar, så ingen trenger å stresse med det. :-)

Faktisk helt enig med Wenger. Bedre å møte dem nå enn senere. Vi trenger revenge, og hvis de nok en gang blir for sterke så får det være. Da kan vi rette fokuset mot PL.

Tja. Økonomisk sett ville det vært best om vi gikk videre til semi-finalen og møtte de da. Da har også Robin en sjanse til å være fit. Samt vet vi aldri om Chelsea eller United kommer seg videre til semien, og vi er helt klart bedre mot lag som liker å spille fotball, enn lag som Chelsea og Manchester United som liker å ligge bakpå til tider, for så å kjøre kontringer som bare faen.

Lenke til kommentar

Tja. Økonomisk sett ville det vært best om vi gikk videre til semi-finalen og møtte de da. Da har også Robin en sjanse til å være fit. Samt vet vi aldri om Chelsea eller United kommer seg videre til semien, og vi er helt klart bedre mot lag som liker å spille fotball, enn lag som Chelsea og Manchester United som liker å ligge bakpå til tider, for så å kjøre kontringer som bare faen.

Tror Chelsea får det vanskelig med å gå videre faktisk, selv om de dog ligger i samme posisjon som vi gjorde i går. Tror nok at Inter kan klare å score og da får Chelsea det vanskelig.

Man U er så godt som videre. Milan må vinne med 2 mål om de skal gå videre. Det klarer de ikke.

RM - Lyon er helt åpen slik jeg ser det. Ser at Lyon går videre av de to.

Barcelona skal nok klare Stuttgart greit hjemme. Har et bortemål å gå på også.

Samme med Bordeaux.

Sevilla - CSKA er også åpen. Setter en knapp på Sevilla siden de har fordelen.

Så lenge vi unngår vinneren av Chelsea - Inter, Barca, Man U og RM hvis vi vinner så har vi store muligheter til å gå videre. Sevilla/CSKA er vel svakest motstand på papiret, men Bordeaux, Lyon og Bayern skal vi ha mulighet til å slå ut.

Lenke til kommentar

vi er helt klart bedre mot lag som liker å spille fotball, enn lag som Chelsea og Manchester United som liker å ligge bakpå til tider, for så å kjøre kontringer som bare faen.

Nå kan dere ikke forvente å møte Porto motstand hele veien til finalen heller. Det er ikke til å skyve under en stol at Arsenal de siste årene har vært griseheldig med trekningen både i gruppespillet og i de tidligste utslagrunder. Jeg håper Arsenal trekker Barcelona, en kamp jeg tror ville blitt meget underholdene for den objektive seer.

På eget gress har United aldri lagt seg bakpå mot Arsenal. Vi spiller kontringsfotball på bortebane (og evt i kveld ettersom vi har fordelen fra 1.oppgjør) men det gjør alle "storlag" med unntak av nettopp Arsenal som på sin side stort sett ryker når de møter kanonene...

Syntes iRoman har et godt tankesett her og jeg ville sett likt på det. Arsenal har nok kvalitet til å vinne mot hvem som helst og på to gode dager inkluderer det Chelsea og United. Med det sagt, jeg tror ikke United avanserer i kveld.

PS: Det er en grunn til at jeg intenst "heiet" på Viola i går kveld. Ikke undervurder Bayern, de kommer til å nå langt i år! I mine øyne er tyskerne et lag Arsenal bør be til høyere makter om å unngå i trekningen. Kanskje den kjipeste motstanderen for dere ettersom Bayern spiller erkeengelsk, men med masse kontring og spisskvalitet i angrep. Om United skulle ta seg videre håper jeg vi unngår BM, resten er jeg likegyldig til.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg er veldig enig i at Bayern ikke er en pushover, men de imponerte ingen over to kamper mot Fiorentina, og går bare videre pga en horribel dommer feil. Viola hadde fortjent bedre. Jeg vil helst ikke ha Bayern i kvarten, men det hadde ikke gjort meg så altfor mye om vi trakk dem, iforhold til Utd/milan, Chelsea/Inter, Real og Barca.

Lenke til kommentar

Bayerns angreps rekke er helt i verdensklasse. men forsvaret deres er meget ustødig. 2 veldig treige center backer. Demichelis er utrolig ustabil, han spiller på en måte som minner meg på hvorfor jeg aldri har likt verken brasilianere eller argentinere i fotball. Det virker som at han bare ikke bryr seg lenger. Han gjør laterlig store feil hele tiden som ofte leder til mål. Nå er han ute en stund med knekt kjeve, som egentlig passer ganske dårlig selv om han spiller dårlig, da bayern ikke har en orntlig venstre back for tia, og badtstuber som har dekket denne rollen, nå må trekke inn for å ta Demichelis sin plass.

DvB har ikke vært stort bedre, han klarer å skjule seg mer ved at han har scoret veldig mange viktige mål i år, men vist man ser i går, blir han slått av vargas, og jovetic klarer faktisk å dytte han overende for så å putte, utrolig svakt.

Vist FCB trekker Chelsea eller UTD så tror jeg det skal godt gjøres å komme vidre med slikt forsvars spill. Arsenal har jeg egentlig tro på at di kan ta. MvB har en veldig god sesong og er en kjynisk jævel, som man trenger mot spillere som fabregas, FCB har også en rå kontringsstyrke som Arsenal har vist seg å være svake for, samt mange gode hode spillere og gode dødballer.

FCB er også kronisk dårlige mot italia lag,det bare funker ikke. så jeg håper at det blir engelsk eller spansk motstand. Er vel på tide at bayern sender Real ut av CL igjen :p

Endret av JRL
Lenke til kommentar

Jeg sa vel aldri det, men jeg kan godt svare på innlegget ditt.

Selv om du skriver i gledesrus vet jeg godt at du har dette synet normalt sett. Noe som er greit, ettersom Fletcher er enorm, spesielt i store kamper. Men han og Song har veldig forskjellige roller, ettersom Song egentlig er mye mer defensiv enn Fletcher(merk, egentlig så var han tenkt en stopper rolle.) så blir Song mye mer "usynlig" iløpet av en kamp enn Fletcher, som på mange måter driver angrepet til United framover i slike kamper. Ikke misforstå meg, Song er ikke usynlig iløpet av en kamp, tvert imot. Men iforhold til Fletcher som har enn mye mer sentral rolle framover virker det slik. Diaby er mer rett og sammenligne med Fletcher, og den duellen tar Fletcher rimmelig ok i mine øyne.

Over til hvorfor vi og TC elsker Song:

Song er genial. Han innebærer en fantastisk teknikk, og mister omtrent aldri ballen. Han kommer seg ut av de tetteste situasjonene og slår fantastiske pasninger.

Han har tatt steget opp mentalt i år, og jobber fantastisk for laget, samtidig som han gjenvinner ballen og forstyrrer spillet til motstanderen så mye, at jeg tror ingen andre lag enn Chelsea kunne unngått å brukt han i den formen han er i nå. Han lager sjeldent unødvendige frispark, og er ingen skitten spiller som mange DM'er er.

Dessuten har han råtøft hår.

Og mange gooners overdriver kansje litt når det gjelder Song, ettersom han har fått så mye negativt dritt kastet etter seg alle sine år i england. (Blant annet kalt Wengers verste kjøp.)

Håper dette setter ting i et litt bedre lys for deg, og at jeg iafall ikke prøver å sammenligne Song og Fletcher. Dessuten synes jeg det blir litt tåpelig av deg å kalle Song middelmådig, ettersom han er en veldig god DM, som også er veldig viktig i oppbyggningen vår framover.

:)

Lenke til kommentar

Snip.

Godt innlegg og fint at du noterer at det var en "jubel-post" fra min side. Kommentaren var heller ikke ment til deg, men til Lasse (?) brukeren.

Song er underrated blant folk flest, det er jeg helt enig i. Noe han er fordi han ikke er typen som stjeler overskriftene med vakre/mange scoringer osv. Var med vitende vilje at jeg forsøkte å trekke opp tempen i gårsdagens kamptråd og jeg står ikke for at Song er middelmådig. Regner med at folk flest, også i Gunners kategorien, kjenner brukeren min såpass godt nå at dere vet at jeg stort sett skriver i andres kategorier for å erte på meg folk. Spesielt i kamptråder. I går la jeg ikke skjul på det heller.

Atald: Jan Mølby (Liverpool "legende") etter dagens kamp; Liverpool and Arsenal would have won the premiership with Darren Fletcher. Også Souness har gått like langt i sin skryt og han hater Man United. Selv på KP har de innsett hvor fantastisk god han er og det sier ikke rent lite.

Om du ikke ser hvor god Fletcher er, må du enten være blind eller stokk dum. Han er nesten like viktig for oss som Rooney.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...