Xanman Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Bruk [media.] hele YouTube-linken [/media.] uten punktum. Endret 5. mars 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Haha, den videoen der er så craaaazy. Broren min er heldigvis ikke sånn. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Henry har troen på oss: "I know it's coming up to five years since we won a trophy," Henry told The Times. "But don't rule us out for the Premier League title this year." Elsker at han fortsatt refererer til Arsenal som "we" og "us" Endret 6. mars 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Elsker at han fortsatt refererer til Arsenal som "we" og "us" Haha, fantastisk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Faen som dansken suger. Hadde dere hatt van Persie der, ville dere vunnet 8-1 eller noe. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Han hadde rett og slett ikkje dagen Det som lettet meg er at da han ble tatt ut, fikk han applaus og ikke pipekonsert. Folk var så oppbegående og skjønte at han bare rett og slett ikke hadde dagen. Flott å se. Men så klart.. v.Persie hadde satt alle de der.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Everton - Hull 5-1! Lover godt for neste helg! Hadde Everton spilt sånn hver kamp hadde de vært tittel utfordrere! sinnsykt bra kamp, selv om det var litt Arsenal takter på de mtp. alle sjangser de hadde som de ikke satte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Litt forskjell på hjemmekamp og bortekamp når man måter disse nedrykkstruede lagene, men Hull er et lag som vi absolutt skal lage hull i (haha!) Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var til tider junior-nivå over forsvarsspillet til Hull idag, ja. Men vi må for all del ikke forvente 3 gratis poeng. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Arsenal mister antageligvis Fabregas på morgendagens møte mot Porto. Linky Liker dette absolutt ikke. Håper vi slår Porto.. Det er viktig å vinne denne altså. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 I så fall håper jeg Nasri tar rollen hans. Nasri - Song - Diaby Walcott/Rosicky - Bendtner - Arshavin Tror vi kan vinne med disse spillerne. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenge siden jeg har mekka kamptråd nå, så jeg kan godt lage. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Går kampen ikveld på Viasat 4? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Går kampen ikveld på Viasat 4? Kampen går på Viasat Fotball og Viasat Sport HD Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dritt. Grådige jævla Viasat Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvor blir det av tråden, Fox? Om den ikke er 100% klar kan du jo bare poste "under konstruksjon" frem til du er ferdig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fire timer til kampstart, og fortsatt ingen kamptråd? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bruk den gamle Porto-tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå