Prinz Poldi Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du kan se det på slutten av denne videoen (se hele forresten, er virkelig en bra video). Ringen viste hvor mye seieren betydde for laget og selvfølgelig pga. Ramsey. Er imponert over lagets mentale styrke, og spesielt Fabregas som viste en helt eksepsjonell side som kaptein. Vil trekke fram Clichy sin oppførsel i denne kampen. Når alle var fortvilet etter Ramsey var det han som gikk rundt og fyrte opp lagkameratene. Absolutt kapteinsemne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fantatisk video! FIkk frysninger av slutten. Sigur Ros <3 Ser at Stokespilleren ønsker offside på det siste målet, men det er vel en korrekt avgjørelse? Vermaelen er foran siste forsvarer, men siden ballen er nærmere mållinjen enn ham når pasningen går så er det ikke offside. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 - Aarons operasjon var vellykket. Han har nå returnert til London, og kommer til å være innlagt på sykehus der i et par dager. Det ser ut som om ting har gått bra så langt, og vi har ikke fåt vite om noen umiddelbare komplikasjoner. Det var to rene brudd, og det har ikke vært noen andre problemer, sier landslagslege Mark Ridgewell til Sky Sports. http://www.dagbladet.no/2010/03/02/sport/fotball/premier_league/arsenal/stoke/10663472/ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For en spirit, for et lag Jeg er virkelig stolt av å være gooner. Måtte Cesc bli i Arsenal ut karrieren! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 http://www.guardian.co.uk/football/2010/mar/02/arsenal-highbury-clock-emirates "We want to bring the clock back into the stadium and we will move back to having a Clock End, a North Bank, and East and West stands," Get the fuck in. Ivan Gazidis kan ikke gjøre noe galt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Arsenaliseringsprosjektet er herlig! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Cashley: My life is ruined Biotch. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lojalitet er et ord Cashley virker å ha store problemer med å forstå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Haha! For en idiot. Alt gikk nedover når han forlot Arsenal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Alt gikk nedover når han forlot Arsenal. Unntatt pengene, men er jo derfor han gikk da. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det verste med denne saken er hvor jævla deilig Cheryl er. GOD DAMN. Cashley is a FOOL. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=o67ftN-B6r8 QFT. Endret 3. mars 2010 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Herregud for en snever fyr. Fotball er en kontaktsport, ikke en basketball idrett der berøringer fører til frikast og whatnot. Intensjonen bak taklingen har alt å si for hvor stygg (jf straff) en takling er. Endret 3. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Herregud for en snevrer fyr. Fotball er en kontaktsport, ikke en basketball idrett der berøringer fører til frikast og whatnot. Intensjonen bak taklingen har alt å si for hvor stygg (jf straff) en takling er. Han prøvde å ta ballen uten å bry seg om hva som skulle skje. Å si at det som skjedde ikke var Shawcross sin feil er nokså det samme som å si at nazistene ikke gjorde noe galt fordi de bare gjorde det Hitler ba dem å gjøre. Litt ekstremt å bruke som eksempel men det er derfor vi har hatt 3 slike ulykker iløpet av 4 år. "Shawcross did not tackle Ramsey like that [maliciously]. He did however arrive late and with sufficient abandon to lose any chance of controlling the consequences. The greatest sickness in English football is that we do not recognise the wrong in that." Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Herregud for en snevrer fyr. Fotball er en kontaktsport, ikke en basketball idrett der berøringer fører til frikast og whatnot. Intensjonen bak taklingen har alt å si for hvor stygg (jf straff) en takling er. Du kallar han snever, men ser ikkje sjølv at det er ein mellomting mellom å gå inn (altfor hardt) og å ikkje takle i det heile tatt. Taklinga til Shawcross var unødvendig hard. Det er ikkje ei takling for å vinne ballen, det er ei takling for at motspelaren skal kjenne at du er der, noko som er heilt i tråd med kva Stoke-spelarane går ut å sei før kampar mot Arsenal. Om han hadde vunne ballen der hadde den berre blitt blåst på tribuna. Eg seier ikkje at du ikkje kan setje inn ei takling, og det gjer heller ikkje karen i studio. MEN, den taklinga var ganske enkelt altfor, altfor hard. Du kan ganske enkelt ikkje gå inn slik i taklingar. Intensjonen din er kanskje ikkje å knekke bein, men du kan ikkje gå inn slik - uansett! No vil eg (faktisk) ikkje at nokon frå andre lag skal knekke bein (sjølv om det hadde vore gøy om Gerrard gjorde det på vei ned i starfish), men eg lurar verkeleg på korleis reaksjonen hadde vore om ein ManUtd-spelar hadde vore den med det øydelagde beinet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg ser forsåvidt poengene dine, men jeg har et annet syn på hvordan normene skal være for hva som er lovlig og ikke når det kommer til den fysiske delen av spillet. Jeg er tilhenger av friere tøyler (i mangel på en bedre formulering. Jeg mener med dette høyere terskel for å få frispark bl.a) en folk flest og er klar over at jeg i så måte kanskje er litt sær. Jeg syntes det er sjarmerende at lag med få ressurser enda kan være konkurransedyktige på øverste nivå anført av spillere med spissferdigheter som lidenskap, mot og arbeidsinnsats i fremste rekke. Ikke alle lag har råd til ballkunstnere på Arsenal, United eller Chelsea sitt nivå og den eneste måten å utviske forskjellen i kvalitet over en kamp med 11 mot 11 ila 90 min ved høy tenning og god arb.innstilling. Da er det ikke rart at en takling i ny og ne blir i det tøffeste laget. At Shawcross, jeg siterer deg, "ikke gikk for å vinne ballen" er en håpløs påstand da du ikke kan vite hva hans intensjoner var. i 999 av 1000 tilfeller havner den ballen på tribunen eller Ramsey får et skrubbsår på leggen fordi beinet ikke hang fast i gresset. Da hadde vi ikke hatt denne diskusjonen. Dette var i slutten av 2.omg, jeg tviler sterkt på at Stoke-spillerne da var ute etter å "skremme" Ramsey. Du ser hvor jeg vil hen? Jeg hevder ikke at taklingen var ok eller at det på noen måte er forsvarlig å gå inn i taklinger i det tempoet, jeg hevder bare at den etter all sannsynlighet var fair og slikt kan skje den beste. Ikke for å provosere, men jeg mener oppriktig at fotballspillere tjener såpass og at fotballen generelt skal være et underholdningsmedium for folket (inkludert dem som ikke holder med topplagene) at man må påregne slike uhell og ta dem med fatning. Stygge skader er et name of the game dessverre og vil alltid være det. Som sagt, det er forskjell på hva som skjer i kampens hete - som i hva som er et uhell og det som er med overlegg. Shawcross er "oppvokst" med en mentalitet som tilsier at han skal gå 100% etter hver ball og her gjorde han en feilbedømming som kostet Arsenal dyrt. Jeg syntes synd i Ramsey og ønsker han alt godt her i verden. Jeg ville også blitt ekstremt sur om noen brakk beinet på en United spiller, men om det var som i dette tilfellet ville jeg godtatt det som endel av idretten. Slik skjer, sånn er det bare. Rosicky_gunner: Slike flåsete utspill gidder jeg ikke å kommentere. Endret 3. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er ikke intensjonen som teller i slike tilfeller. At Shawcross prøvde å vinne ballen, det er jeg helt enig i. Det er bare at han ikke brydde seg om at han skulle vinne ballen eller ikke. Det eneste han er interessert i er å vinne ballen, alt annet er uviktig for ham. Det er ofte trenerne som er grunnen for at spillerne tenker slik, særlig da de skal spille mot Arsenal. Derfor skrev jeg den kommentaren.. Det er ikke rettferdig at beinene til spillerne våres blir knust fordi "ærlige engelske spillere" er 1\10 sekund for sent i 1 ut av 10 av deres taklinger. Ærlige spillere viser motspillerne litt mer respekt, de bruker hodet i stedet for å håpe at de er "heldige" og ikke knuser beinet til en 19-åring. I tillegg til det er Shawcross den samme spilleren som taklet og skadet Adebayor utenfor banen (der man tar kast) i fjor. Yuck. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=--CdA8IhE6Q Takk Gore Endret 5. mars 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå