invalid_user Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Faen hvor grusomt det blir uten PL i helga. Men på en annen side er vi uten Song og Arshavin, så kanskje like greit. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tjohei! Steik kor deilig det var å sjå at Gerrard ikkje fekk noko nytt frispark etter at Fabregas handsa. Karma Gerrard, karma. Du filma ti sekund før di fitte. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Tjohei! Steik kor deilig det var å sjå at Gerrard ikkje fekk noko nytt frispark etter at Fabregas handsa. Karma Gerrard, karma. Du filma ti sekund før di fitte. Samme skrek jeg da kampen ble blåst, «DIN FITTEHORE, KARMA!!!» da de løp til dommeren og sytet Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg lo bare egentlig. Scouserne skal faen ikke få lov å stjele til seg seier/uavgjort som i kvarten i 08. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Haha, har kampen i opptak på Sky i HD og jeg så filmingen igjen og igjen. Vi tok til og med slow mo på den, så jævlig dårlig haha. Faller rett etter han tar touchen som tar ballen vekk fra Diaby. JESUS, fuckin Gerrard. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som vet hvordan det går med Song og Arshavin? Håper for guds skyld de begge er friske til onsdagen.. Blir en spennendes kamp. Skummelt med hulken på Porto Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Noen som vet hvordan det går med Song og Arshavin? Håper for guds skyld de begge er friske til onsdagen.. Blir en spennendes kamp. Skummelt med hulken på Porto Arshavin er ute, vet ikke helt hva som skjer med Song. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kamp tråd anyone? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Huff nei takk. Nivået på kamp trådene her er litt mer enn jeg gidder ^^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så ikke spør, det er nokså frekt å forvente at noen skal ordne opp. Mens du slipper unna i alt. Du bør heller bli med og hjelpe til. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noen som holder på med en kamptråd nå? Hvis ikke, er det greit om jeg slenger opp en blank en, og gjør den ferdig så fort som mulig i morgen? Har lyst til å lage en kamptråd, men i dag må jeg lese på prøve... Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skrev nettopp en artikkelsom jeg ikke liker selv men synes det er viktig likevel :S Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kampen i Porto blir ekstremt jevn og tror vi går på en smell. Å tape med et mål er greit, men ser helst at vi scorer. Hjemme bør vi kunne slå dem med et par mål. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har verken tid eller ork til å lage kamptråd, så du får kjøre på, Gore. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så ikke spør, det er nokså frekt å forvente at noen skal ordne opp. Mens du slipper unna i alt. Du bør heller bli med og hjelpe til. Ser ingenting frekt i å spørre om det er noen som gidder lage en kamptråd. Eneste er at det er mye mer oversiktlig der i forhold til og skrive her i denne tråden. Syns det er kjekt og lese første posten i kamp trådene, men selv gidder jeg ikke gi så mye insats for diskusjon.no. Ikke misforstå, jeg syns det er supert at noen gidder. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har verken tid eller ork til å lage kamptråd, så du får kjøre på, Gore. Fant ut av at jeg har en bigass mattelekse til i morgen, så jeg vet ikke helt om jeg får tid. Skal også på fotballtrening i dag. Tror noen andre må kjøre på Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så ikke spør, det er nokså frekt å forvente at noen skal ordne opp. Mens du slipper unna i alt. Du bør heller bli med og hjelpe til. Ser ingenting frekt i å spørre om det er noen som gidder lage en kamptråd. Eneste er at det er mye mer oversiktlig der i forhold til og skrive her i denne tråden. Syns det er kjekt og lese første posten i kamp trådene, men selv gidder jeg ikke gi så mye insats for diskusjon.no. Ikke misforstå, jeg syns det er supert at noen gidder. Det er dette jeg betrakter som frekt: Huff nei takk. Nivået på kamp trådene her er litt mer enn jeg gidder ^^ Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At jeg ikke gidder og lage en kamp tråd fordi jeg syns det blir alt for mye arbeid? Føler egentlig ikke noe trang for å gjøre en insats for diskusjon.no. Kall det hva du vil, men jeg syns ikke det er noe frekt i det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når man spør og gidder ingenting sjølv, da er det rimelig frekt. Er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå