wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fantastisk av Jäskelainen å ikke redde det straffesparket Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Artig å se Wilshere bli skikkelig oppgitt når Robinson takler han der på hjørnet Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Savner personligheten til Kolo gitt. En alltid-smilende kar som aldri hisser seg opp for tåpelige ting. Men jeg ser egentlig litt hvorfor han ble solgt. £16m er egentlig et kupp for en spiller som konstant taper hodedueller og skaper straffesituasjoner og diverse. £25m for Adebayor var også en god deal, savner han ikke nevneverdig. Håper City-fansen koser seg med alle offsidene han skaffer laget sitt. ^^ Jack spiller forøvrig ganske bra, men det virker i blant som Bolton spillerne er litt for treige. Men han har skapt en del sjanser for Bolton med sitt gode blikk. Var også moro å se han i duell med Tevez hvor sistnevnte gikk i bakken som en karusell. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Imponerende omgang av unggutten. Han er utrolig kjapp i bevegelsene, og slår noen gode kamper. Han ser litt nervøs ut, og tør ikke ta litt mer "vågale" beslutninger, noe som er fullt forståelig emd tanke på at han er 18 år. Når han får litt flere kamper på ryggen kommer han til å bli virkelig god. Jeg er sikker på at Wilshere blir vårt svar på Gerrard/Lampard/Scholes! Herlig å ha en såpass lovende spiller i stallen, som attpåtil er britisk! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Faen så jeg hater å se den støgge fitta der score Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det verste er at han gjør det jævlig bra. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mål Manchester City: Adebayor. Vieira slår en lang pasning i bakrom. Adebayor lurer offsidefelle, demper på brystet på 12-13 meter og smeller ballen i nettet på volley! Haha, særlig. Kan noen fortelle hva som skjedde? Snubla back-rekka? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Var faktisk ganske perfekt timet. Men ellers var han konstant i offside. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil påsta at han var i offside. Hårfint, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vil påsta at han var i offside. Hårfint, selvfølgelig. Synes ikke at det var offside. For en pasning fra Vieira! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det var ikke offside, men jeg mener det var offside. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vieira og Ade linker opp og scorer for Manchester City, og Kolo Toure bidrar til å holde nullen for de. Ew, hæ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Da vil jeg se scoringen i reprise, er sikker på at jeg så det var offside. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ganske -care- om det var offside "egentlig" eller ikke. Ade har alltid spilt i "marginer" når det kommer til offside fella. En gang i blant lurer han fella, evt dommerne. Det er en del av spillet. Skjønner at dere gidder å henge dere opp i det for å finne ut om spilleren er god eller ikke. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er slike mål Ade er god på. Har vel scort 3-5 slike for oss også. Men hey, når man er så mye i offside som han, må man vel klare å lure den en (sjelden) gang i blant.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 fant denne på arsenal mania.. "How did you manage that Ade? 12 times in offside in one game, have you ever heard about the offside rule?" Ade: "Oh yeah of course, which one?" Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 http://www.arsenal.com/news/news-archive/31710/injury-news Wenger om skadde Song og Arshavin. Faen heller om de er ute mot Porto. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Håper de kan spille mot Porto. Fy søren vi trenger Song! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Får håpe han er klar til Porto kampen. Virker som Wenger tror det er 50-50. Trodde "medial knee ligament injury" var av typen Djourou fikk? Altså ute 6mnd+ ? Endret 11. februar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Men Wenger sier jo "kanskje neste uke" så det kan ikke være akkurat det der. Er vel overdrevet litt kanskje. Får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå