Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du svarer jo på spørsmålet selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er ikke for å lage faen da. Vi heier på Arsenal denne helga, vi er på lag. Sammen skal vi knuse Chelsea. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Forventer litt sånn i morgen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det finnes grenser, men det skal faen meg være trøkk selv om flesteparten av spillerne i Arsenal FC er noen pingler av rang, dessverre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvor awesome er ikke denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 haha, koonge. Den skal jeg ha ! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jaja, da klarte vi altså ikke å forhindre et tidlig mål fra Chelsea. Forventer et Chelsea i angrep nå, mens Arsenal må kjempe for å holde stillingen. Værst tenkelige start på matchen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Finnes kamptråder, Liquidkey. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Finnes kamptråder, Liquidkey. A, sorry. Lenge sia jeg har vært her. Men mistenkelig lite aktivitet her for en storkamp ja ^^ Endret 7. februar 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det står tydelig og klart at laget trenger en aldri så liten ansiktsløfting når det kommer til angrepsfotball, nåværende taktikk fungerer rett og slett ikke. Det blir for dumt å sentre ballen inn til mållinja hele tiden. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 er vel dette guardiola siktet til når han snakka om at han var redd for at barca skulle bli gjennomskuet slik som arsenal. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Iniesta - Toure - Xavi blir dessverre noe annet enn det vi har. Vi har spilt evig mye bedre før, men for meg ser det ut itl at stilen er oppbrukt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva? Det er jo ikke i midtbaneledder vi sliter! Cesc - Song - Diaby storspilte jo i dag! Problemet er at vi slipper inn for mange mål, og ikke har noen utpregede målscorere, så lenge RvP er ute. Midtbanen vår er helt strålende. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Vi har to svake back, en keeper som vil aldri ha fått plass i andre klubber i PL og ikke minst ingen spisser i toppen! Barca stiller opp med tre spisser i 4-3-3, samme gjør Chelsea. DET ER TRAGISKT at vi ikke har spisser enn Van Persie som er skadet hele tiden og Bendtner. Det blir bare tull å legge skyld på midtbanen, midtbanen er grunnen til at vi ligger såpass langt oppe i tabellen. Endret 7. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sagna er da ikke noen svak back.. og Clichy var jo ikke så ille i dag, gjorde jo lite feil. Og var full av innsats og offensive raid osv. Merkelig at så mange synes han var dårlig i dag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 tc47, kan du vennligst fortelle meg hvorfor vi slipper inn mange baklengsmål? Spes når det ligger få sjanser foran målet. ManUtd fikk jo 3mål på to sjanser, Chelsea 2mål på 2sjanser osv. Det må være i noen steder det blir sviktet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Man Utd hadde ikke 3 mål på 2 sjanser... Enig med tc ang. Sagna, han er da ikke noen svak back. Kan ikke huske at han har hatt en dårlig kamp (med unntak av Chelsea hjemme). Trenger å jobbe med innleggene sine, men han er til gjengjeld utrolig solid bakover. Clichy er bare utrolig ute av form. Ideelt sett burde han blitt matchet på reservelaget, men en kombinasjon av mangel av reservelagskamper og et tøft kampprogram tvang Wenger til å bruke ham allerede nå. Hvem skulle ellers spilt liksom, Silvestre? Traoré? Er heller ikke så beigestret for Verminator på backen og Sol i midten. Hvorfor vi slipper inn så mye mål? Tja, personlige feil, dårlig kjemi mellom forsvar og keeper og generell naivitet. Endret 7. februar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Clichy var skyld i begge målene etter min mening. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg skylder på Drogba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå