Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Få opp kamptråden allerede da, så kan United-gutta spre litt optimisme. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 The Game, jeg forventer å se deg i vår kamptråd Du skal være aktiv som f..., som pur gooner Skrev det samme til Sattern på PM akuratt. I helgen og på Søndag skal vi bake opp et trøkk i kamptråden. Det kan ikke feile, jeg er "on a roll" om dagen. Ser fram det til, kanskje det er nå jeg veit åssen det føles å ha the game på laget Kan noen mekke kamptråd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan noen mekke kamptråd? Gjør det du da! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har aldri laget kamptråd før, føler den kommer til å suge hesteballe. Mekke tråd noen!!!! Må komme i gang fort som faen med forberedelsene her Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) HAr aldri gjort Kan vel prøve hvis ingen gidder Ok da, jeg mekker Endret 2. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 U can do it FOXYBOY, mekke Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Var jo slik i fjor, under Liverpool - Arsenal. Var sinnsykt tidi å lese alle Unitedsupporterne som skrev: "ARSHAVIN! HERREGUD FOR EN MANN! JAJAJAJAJAJAJAJAJA!" De var jo villere enn oss Edit: var svar til et innlegg på forrige side. Endret 2. februar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sant det torstein, vi har vært sløve for tida, på tide å støtte laget litt emr til og med her på forumet?!?! faen skal begynne å henge her litt oftere, kanskje vi vinner mer Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vinner vi mot Chelsea skal forumet jaggu meg få høre også Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Sattern: Jeg føler det har gått bedre når du ikke har vært her, så please don't! Er bare positivt med mer aktivitet! Gjør det gøyere å lese på forumet. Henger mye i united-delen fordi det skjer nye ting der hele tiden. Hadde vært gøy om det skjedde nesten like mye i Arsenaldelen Endret 2. februar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Var jo slik i fjor, under Liverpool - Arsenal. Var sinnsykt tidi å lese alle Unitedsupporterne som skrev: "ARSHAVIN! HERREGUD FOR EN MANN! JAJAJAJAJAJAJAJAJA!" Fyren er rå da. Sympatisk spiller, nesten umulig å ikke like han. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Neida, de gangene det har gått itl helvete og jeg har vært her har jeg ikke konsentrert meng, nå setter vi full fokus mot resten av sesongen, skal faen meg ha en deilig farge på emdaljen til slutt. Og bronsje ser ut som dritt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skulle heller vært på stadion med Arsenal-supporterne på søndagen ja, for da kunne jeg faktisk feiret og vært forbanna samtidig som dem. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du var jo med Arsenalsupporterne?? eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du var jo med Arsenalsupporterne?? eller? Snakker om Chelsea-kampen da, doh. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Doh og doh.. jeg er smart Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Bygger så smått opp stemninga de nærmeste dagene, men vi United-gutta kommer nok ikke til å gjøre vårt tyngste inntog før Lørdags kveld når vår egen kamp er sluttspilt. Alex Ferguson sa det som vi alle tenker: "I hope Arsenal batter them" Endret 2. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kamptråden er oppe! God natt, må køye nu Skulle egentlig sove for to timer siden, men jaja... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Got to ask. Det at dere United supportere skal fyre opp stemningen før kampen... Er det kun for å lage et helvete eller fordi dere tror det kommer til å gjøre så Chelsea taper? Ser liksom ikke helt vitsen. Men for all del. Alltid gøy å lage litt faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå