invalid_user Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Bolton har brukt ett bytte, Gardner inn for Cohen. De har 2 bytter igjen og 3 offensive kandidater som kan komme inn - Wilshere, Weiss og Elmander. Frykter dessverre at vi må vente lenger på debuten til Wilshy. :/ Edit: Weiss inn nå... Crap. Edit2: Ingen Jack nei. Endret 30. januar 2010 av iRoman Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg er ikke i tvil hvilket lag jeg ville valgt. Ikkje eg heller. Arsenal. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Da har jeg ikke greie på fotball i deres øyne, noe jeg lever utmerket godt med. Jeg syntes Chelsea, til dels Liverpool og selvsagt Man United er de mest underholdene lagene av topp-fire kvartetten. Alle på bakgrunn av ulike kriterier, men dog. Det ser for øvrig usedvanlig dumt ut når enkelte likestiller den trofeetørstende klubben deres med Barcelona. Barca er fylt til randen med verdensklasse - Arsenal med Bendtner typer. Når Arsenal er i sin beste form er de på høyde med United/CFC på en middels til dårlig dag, mens Barcelona pdd er det beste laget i verden. Å se 11 bittesmå babyer i Arsenal-drakt forsøkte å holde ballen i laget i 90min er uhyre kjedelig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Greit at du prøver å fyre opp stemningen før kampen, men dette blir for dumt. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Å se 11 bittesmå babyer i Arsenal-drakt forsøkte å holde ballen i laget i 90min er uhyre kjedelig. Det mestscorende laget i PL. Gratulerer, meget bra utsagn. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sannheten svir. Sannhet i dine øyne kanskje. Og da svir det ikke i det hele tatt, tro meg. Herr Brun snakket tidligere om hvordan Fox til tider lever i en boble og ikke klarer å sette pris på andre lag. Vel, jeg vil våge å sammenligne deg med han akkurat her, for mye av det du skriver grenser til det latterlige. Lag fullt av Bendtner-typer? Ja, Cesc, Arshavin, RvP er jo på akkurat samme nivå som Bendtner. Nei du, vennligst prøv igjen. Arsenal er et klasselag med flere klassespillere, uansett hvor mye du prøver å nekte det. At vi holder ballen i laget i 90 minutter er ditt syn på saken, og det er greit. Litt rom for subjektivitet i fotball må man jo ha. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sannhet i dine øyne kanskje. Og da svir det ikke i det hele tatt, tro meg Hvorfor "måtte" du svare da? Jeg feiler aldri og mitt mål er nådd. Sees etter kampen! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet ikke, jeg har lyst å diskutere kanskje? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg ender nok opp som tidenes jinxer for å poste denne nyheten, men jeg kan ikke noe for det. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...y.html?ITO=1490 GET THE FUCK IN!!! Edit: Although the Dutch are keen for Van Persie to play against the USA in a friendly in March, there is no chance of Arsenal releasing the player, given the acrimony between club and country over how the injury was treated in the first instance. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! IN YOUR FACE CLASSLESS CUNTS! Endret 31. januar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Dei som sei han kanskje er tilbake litt tidlegare enn først anntatt er jo dei samme som sa han kom til å vere ute i seks veker i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Van Persie er en klassespiller fra øverste hylle. Elegant, leken og fantastisk. Vi er heldige som slipper å møte han i dag. Når det gjelder Bendtner er jeg stor fan av dansken, stort potensiale og kommer til å utvikle seg til å bli en klassespiller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ingen Rio og ingen Vidic, likevel kommer United til å vinne. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ingen Rio og ingen Vidic, likevel kommer United til å vinne. Vent å se du! Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nok er nok! Wenger, når skal du faen meg selge Almunia og Denilson og kjøpe en stjernespiss! DEt er det vi trenger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Så ikke en ny keeper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Fin fantasiverden du lever i. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mannone var veldig god da han stod foran målet for oss Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vent å se du! I just did. Fox: I win - you loose..... again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå