fox Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 vi er kjedelige, jeg veit men vi spiller ihvertfall vakker fotball i forhold til de andre i topp4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Finnes da andre topp4 klubber som spiller fin fotball? Game: Provosjonsforsøket var meget vellykket, den reaksjonen du får er det hissigste du får av Arsenal leiren her inne. Prøv på VGD. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nytter ikke å debaterre på VGD. Halvparten av folkene der inne er mentalt forstyrret. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Chancelor, hvilken klubb? Kun ManU kan være ok, men det er de ikke akkurat nu for tiden. Chelsea og Liverpool er gørrkjedelige! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Altså, jeg mener Chelsea er konge å se på når de er i form. 7-2 kampen mot Sunderland var god underholdning. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Korleis vil laget dykkar sannsynligvis sjå ut til helga? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Korleis vil laget dykkar sannsynligvis sjå ut til helga? Almunia Sagna - Gallas - Silvestre (Vermaelen/Sol) - Clichy Cesc - Song - Denílson Nasri - Bendtner - Arshavin Litt usikker på om Vermaelen blir fit. Wenger har også sagt at han har noen tvil om Campbell klarer å spille nok en kamp på så kort tid, etter 6 mnd uten førstelagsfotball. Bendtner er også et spørsmålstegn. Han har kun spilt ca. 25 minutter etter skaden sin. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 No har ikkje eg spesielt sansen for Bendtner som fotballspelar, ettersom det ofte virkar litt for tilfeldig om han får til noko eller ikkje, men han kan sjølvsagt vere farleg til tider han også. Om Diaby er ute så slepper de vel i det minste bisarre sjølvmål og sånn, og med Eboue vekke frå startoppstillinga så vil eg vere litt roligare i forhold til å komme unna kampen uten nye skader. Det blir nok kjekt på søndag. Når de også våknar litt og det blir litt ampert før og under kampen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det hadde vært morsomt med en felles kamptråd for både Arsenal- og Manure-supportere Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 For å si det sånn: Bendtner kan ikke spille verre enn Eduardo. Nesten litt "glad" for at han ikke kommer til å spille mot dere (stygt av meg, jeg vet), men han hadde vært en like stor trussel for dere som den kattungen Game postet bilde av. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Gore: Nei, tror ikke det Hadde vært umulig å følge med! Endret 29. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Men eg føler likevel at Eduardo har større potensial til å gjere "det utrulege" enn det Bendtner har. Men forsåvidt hadde det ikkje gjort meg noko om de stilte heilt utan angrepsspelarar og sånn. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Kanskje før, archanios. Men ikke nå. Eduardo har begynt å finne tilbake til den gode gamle formen, men ikke helt. Avslutningsferdighetene er ikke slik de var før langtidsskaden, men han er på vei. Dog så tror jeg at Bendtner er bedre per dags dato. Edit: tror i stedet for mener Endret 29. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dog så mener jeg at Bendtner er bedre per dags dato. Etter å ha sett ham spille den siste halvtimen mot Villa? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Fox: Det eneste laget i topp4 som ikke spiller underholdene fotball er Chelsea i Champions league og Liverpool generelt. I min mening da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Vi borte i CL kan også vere rimelig begredelig. Og denne sesongen har vi til tider vore ganske begredelige i ligaen også, spesielt fram til vi får eit mål imot og må angripe. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Dog så mener jeg at Bendtner er bedre per dags dato. Etter å ha sett ham spille den siste halvtimen mot Villa? Tar poenget ditt Men Bendtner var veldig positiv den lille halvtimen han spilte Viste veldig mye potensiale og var en trussel fremfor mål. Det har ikke akkurat Eduardo vært i år. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nettopp, archanios. Dere har ikke spilt særlig spennende i det siste. I forhold til ifjor. Kanskje det skyldes lite kreativ i toppen? Argh, er jeg eneste som virkelig savner Diaby Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Grunnen til at jeg er mer positiv til Bendtner mot United er (som jeg skrev i Bendtner-tråden) at han frigjør vingene i mye større grad. Arshavin ble 10x mer livlig etter at Nicky kom innpå mot Villa. Og Shava er en typisk big game player, så det er viktig at han får gode arbeidsforhold tilrettelagt av spissen. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Villa-leiren fnyser av Wengers langball-kommentarer Eg lurar på kva Wenger sa som eigentleg var så frykteleg gale. Dei spelte mange lange ballar, enten mot Heskey/Agbonlahor eller ut mot Young. Wenger sa ikkje at det var noko gale med det, han berre konstaterte at dei gjorde det. Collins seier at det er "så dumt at det er uforståeleg" og at han får intrykk av at han ikkje kan takle oss når vi spelar mot dei. O'Neill sa også at kommentarane var "an appalling insult". Seriøst? Har dei fått med seg kva Wenger sa i det heile tatt? They stopped us from playing when we had the ball and they played a long-ball game and closed us down, so it was difficult. We didn't always find our passing game. We know when we come here what we get and we were not disappointed. ... They play a very efficient English game, with long balls and it is very physical. They are a good side at counter attacking. ... I wish them to have a good run now because they are quality. They are well-organised and have a strong spirit. ... It was not a dirty game it was a committed game. I think it was a fair game, but not dirty at all. Så vidt eg ser har ikkje Villa nokon grunn til å vere sure på kommentarane hans. Sannsynlegvis er det media som har valgt seg ut delar av kva han sa og stilt spørsmål etter det, håplaust. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå