Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis vil laget dykkar sannsynligvis sjå ut til helga?

Almunia

Sagna - Gallas - Silvestre (Vermaelen/Sol) - Clichy

Cesc - Song - Denílson

Nasri - Bendtner - Arshavin

Litt usikker på om Vermaelen blir fit. Wenger har også sagt at han har noen tvil om Campbell klarer å spille nok en kamp på så kort tid, etter 6 mnd uten førstelagsfotball. Bendtner er også et spørsmålstegn. Han har kun spilt ca. 25 minutter etter skaden sin.

Lenke til kommentar

No har ikkje eg spesielt sansen for Bendtner som fotballspelar, ettersom det ofte virkar litt for tilfeldig om han får til noko eller ikkje, men han kan sjølvsagt vere farleg til tider han også. Om Diaby er ute så slepper de vel i det minste bisarre sjølvmål og sånn, og med Eboue vekke frå startoppstillinga så vil eg vere litt roligare i forhold til å komme unna kampen uten nye skader. ;)

Det blir nok kjekt på søndag. Når de også våknar litt og det blir litt ampert før og under kampen. :)

Lenke til kommentar

Kanskje før, archanios. Men ikke nå. Eduardo har begynt å finne tilbake til den gode gamle formen, men ikke helt. Avslutningsferdighetene er ikke slik de var før langtidsskaden, men han er på vei. Dog så tror jeg at Bendtner er bedre per dags dato.

Edit: tror i stedet for mener

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Dog så mener jeg at Bendtner er bedre per dags dato.

Etter å ha sett ham spille den siste halvtimen mot Villa?

Tar poenget ditt :p

Men Bendtner var veldig positiv den lille halvtimen han spilte ;) Viste veldig mye potensiale og var en trussel fremfor mål. Det har ikke akkurat Eduardo vært i år.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg er mer positiv til Bendtner mot United er (som jeg skrev i Bendtner-tråden) at han frigjør vingene i mye større grad. Arshavin ble 10x mer livlig etter at Nicky kom innpå mot Villa. Og Shava er en typisk big game player, så det er viktig at han får gode arbeidsforhold tilrettelagt av spissen.

Lenke til kommentar

Eg lurar på kva Wenger sa som eigentleg var så frykteleg gale. Dei spelte mange lange ballar, enten mot Heskey/Agbonlahor eller ut mot Young. Wenger sa ikkje at det var noko gale med det, han berre konstaterte at dei gjorde det. Collins seier at det er "så dumt at det er uforståeleg" og at han får intrykk av at han ikkje kan takle oss når vi spelar mot dei. O'Neill sa også at kommentarane var "an appalling insult". Seriøst? Har dei fått med seg kva Wenger sa i det heile tatt?

They stopped us from playing when we had the ball and they played a long-ball game and closed us down, so it was difficult. We didn't always find our passing game. We know when we come here what we get and we were not disappointed.

...

They play a very efficient English game, with long balls and it is very physical. They are a good side at counter attacking.

...

I wish them to have a good run now because they are quality. They are well-organised and have a strong spirit.

...

It was not a dirty game it was a committed game. I think it was a fair game, but not dirty at all.

Så vidt eg ser har ikkje Villa nokon grunn til å vere sure på kommentarane hans. Sannsynlegvis er det media som har valgt seg ut delar av kva han sa og stilt spørsmål etter det, håplaust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...