Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Voldsomt så du skulle provosere idag.

Uansett, jeg har ikke tenkt å klage på at vi har skader når vi taper på søndag, at vi ikke har nok dekning på den evt plassen er vår egen feil, og ikke resten av verden.

Men det er bare så utrolig frustrerende å se at hver gang en kommer tilbake går to ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du, Mr. Brun? Jeg leser bare avisene og siterer dem - dette er ikke mine påfunn!

skysports 23.27: Song replacement deal falls through, as songs given successor fails medical. He apparently had lost all of his milk teethes, a sign of adult-ism Arsene didn’t take easy upon. It's believed Wenger will send his ped.. Scouts to nearby playgrounds to in hopes of finding the next Henry. Given in thought Arsenal haven’t won ANYTHING in four years, and counting, the match against giants Man United looks a chilling prospect for the French.

:grin2:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

The game er en gammel, bitter mann som foretrekker å sitte foran pcen sin og roper "dagens ungdom!". Enn å spille fotball sjølv.

Et bilde av The Game som en anonym manu-supporter har tipset at det er ham

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
av-114266.jpg
Endret av Fox
Lenke til kommentar

Slækkern greit jeg

fat-dude.jpg

Prøvde å fyre opp litt stemning før kampen på søndag, men den søvndyssende Arsenal-campen lot seg ikke påvirke registrerer jeg. Ingen ble med på leken, mao. Vanligvis er jeg snill som et lam...

cute-cat1.jpg

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...