Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Voldsomt så du skulle provosere idag. Uansett, jeg har ikke tenkt å klage på at vi har skader når vi taper på søndag, at vi ikke har nok dekning på den evt plassen er vår egen feil, og ikke resten av verden. Men det er bare så utrolig frustrerende å se at hver gang en kommer tilbake går to ut. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nice. Nå blir det bare enda bedre med seier. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 For at det skal bli en jevn kamp starter Sir Alex med Edwards på venstre. Burde greie å drible vekk Denilson og co allerede han. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er vel mer redd for skuddfoten siden Almunia er imål. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bare digg med provosering, ekstra deilig å vinne da og gni det til helvete oppi trynet ditt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Godt poeng. Wenger har for øvrig funnet erstatteren til Song, som har blitt for gammel. Fant en skill-vid på youtube. Talentfull! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva skjer? Trodde The Game var en av "the good guys".. Har jeg mistforstått? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Likte den kidden der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva skjer? Trodde The Game var en av "the good guys".. Har jeg mistforstått? Bare litt vennskapelig mobbing før kamp. Såpass får en tåle, det er en del av gamet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Hva mener du, Mr. Brun? Jeg leser bare avisene og siterer dem - dette er ikke mine påfunn! skysports 23.27: Song replacement deal falls through, as songs given successor fails medical. He apparently had lost all of his milk teethes, a sign of adult-ism Arsene didn’t take easy upon. It's believed Wenger will send his ped.. Scouts to nearby playgrounds to in hopes of finding the next Henry. Given in thought Arsenal haven’t won ANYTHING in four years, and counting, the match against giants Man United looks a chilling prospect for the French. Endret 28. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Game, sikker på at det ikke skal være erstatteren til Eboue? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg syter sjeldent over skader, så slutt å generaliser Atald. Du unnlater å i det hele tatt tenke over at du generaliserte på nøyaktig samme måte bare minutter tidligere? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tøv. Jeg er sannhetens talerør og en god samaritan, mens du på din side sprer din onde tunge om undertegnende ved trekke denne debatten til et lavmål. Skamme seg. Vi sees på Søndags kveld, jeg er nå tomkjørt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) The game er en gammel, bitter mann som foretrekker å sitte foran pcen sin og roper "dagens ungdom!". Enn å spille fotball sjølv. Et bilde av The Game som en anonym manu-supporter har tipset at det er ham Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 29. januar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Please da, dette her er Game i sin fulle prakt: Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er hva han ønsker vi skal tro Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Neida, ingen lyver vel på nettet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Slækkern greit jeg Prøvde å fyre opp litt stemning før kampen på søndag, men den søvndyssende Arsenal-campen lot seg ikke påvirke registrerer jeg. Ingen ble med på leken, mao. Vanligvis er jeg snill som et lam... Endret 29. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Var jo et meget godt forsøk, men vi gooners er et rimelig rolig folkeslag. Btw, hvorfor pleide brukeren din å hete "Robinhoo"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå