Big Tone Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hehe Skal garantere deg om Ferdinand starter mot oss (noe jeg har trodd lenge, siden han er engelsk), så kommer tidenes hylekor fra Wenger etterpå om vi taper. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Slik jeg ser det så må dere slå Chelsea/ihvertfall spille uavgjort for at Arsenal eller Utd skal ha gode muligheter til å ta PL i år. Chelsea kommer ikke til å gå på noen flere STORsmeller føler jeg. De har begynt å skjerpe seg nå. Jeg tror også at laget som taper nå på søndagen ikke kan få bedre enn andreplass, selv om det er litt drøyt å si det allerede nå ja. Vi får nå bare se. Blir ihvertfall spennende. Endret 28. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 tc47, det er egentlig ikke drøyt å si det allerede nå. Jeg mener akkurat det samme som deg. Vinn eller forsvinn etter disse kampene Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Føler vi må ta 7 poeng på disse tre kampene for å enda henge med i tittelracet, og det blir svært vanskelig med våre skadeproblemer. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 On if he would be happy to replace Vermaelen with Sol Campbell should he need to on Sunday... "Sol has not played for six months and just in three days he had two big games, so I will have to see how he recovers." Selvfølgelig. Ender vel opp med at vi starter med Silvestre. Jeg drøyer meg med å si at dersom Vermaelen virkelig har brukket fibulaen sin, og Wenger ikke henter en erstatter som holder Arsenal-standard med en gang (noe som er svært tvilsomt), har vi ikke sjangs på PL-gull. Og det at vi må spille med Campbell/Silvestre mot United og Chelsea lover ikke godt i det hele tatt. Fy faen for grusom verden vi lever i. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har stor tro på at Campbell kan spille godt mot United vis han starter, jeg er mer bekymre sett for resten av sesongen. Campbell er dessverre for gammel til å holde hele. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvorfor kan verden ikke la oss vinne denne sesongen? Det har vi fortjent, men faen. RvP, Vermaelen, Diaby osv Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Helvete om vi Vermaelen er langtidsskadet. Han er den siste jeg villa hatt ute mot United. Faen så urettferdig dette er.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det verste av alt er at vi nå er superavhengig av at Gallas holder seg skadefri. Wenger har jo sagt at han ofte har spilt på grensen av skade, så det lover definitivt ikke godt. Se for dere Sol og Sil igjen, grøss. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Jeg vet at statistikk betyr lite, men... The Premier League champions are yet to register a League victory over Arsenal at Emirates Stadium, and have collected just one point from six games away at 'Big Four' clubs since beating Liverpool 2-0 at Anfield in December 2007. Since the start of the 2004/05 season, United have picked up 17 points in as many games at 'Big Four' grounds, while Arsenal have collected 23 points from 16 matches at home to fellow 'Big Four' sides. Ferguson's side have also struggled for goals in those games, scoring an average of 0.82 per game, a significant dip on the average on 1.94 goals in all League games over the same time span. Of United's last 50 games, Gary Neville has only played in just 11. But United have won them all. They've also lost just four of the 42 games Dimitar Berbatov has started since joining the club on the final day of the summer transfer window in 2008. Of the 17 games he has missed, United have won just nine, scoring 1.53 goals per game compared with 2.21 when he does start. Gael Clichy has started seven times for Arsenal at home to 'Big Four' opposition, and the stats show that Arsenal have conceded 43 per cent fewer goals in those game compared to the team's average since the summer of 2004. As a result, Arsenal have also picked up 43 per cent more points with the French full back in the starting XI. Endret 28. januar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mine innlegg Statistikk er mat for Tjernås, på søndag skal Arsenal blø. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vi får nå se på det! Men dere har en stor fordel iogmed Vermaelen ikke spiller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Morsomt at dere alltid syter og klager på skader. United har konstant sykestua full og Rio er utestengt mot Arsenal. Vidic er også tvilsom. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vidic er nok tilbake, var på benken i går. Takk Gud for det nå som Rio er ute i 4 kamper. Burdde aldri klaget i går, hadde jo fått spilt i går kveld anyways. Jaja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Morsomt at dere alltid syter og klager på skader. United har konstant sykestua full og Rio er utestengt mot Arsenal. Vidic er også tvilsom. Arsenal har færre midler enn de andre topplagene, og har følgelig en litt tynnere stall. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Morsomt at dere alltid syter og klager på skader. Ja, det er så morsomt at jeg dør av pustevansker her. Vet utrolig godt at dere har hatt deres problemer, spesielt noen ville situasjoner i forsvaret, men du må virkelig ha hodet ditt langt oppi et visst sted om du ikke klarer å se at vi har også ekstreme skadetilstander. Syns vi har all rett til å syte og klage når vi har 3 skader for resten av sesongen og i tillegg ha vært gjennom en venstrebackkrise. Vi har en skadeliste som er konstant full, så det er litt provoserende når du kommer her og klager på klaginga vår. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Men de har vel enno ikkje spelt utan forsvarsspelarar i backrekka? Det blir spanande på søndag. To lag som må vinne for å halde tritt med Chelsea, og som begge lider av kroniske skadeproblemer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Morsomt at dere alltid syter og klager på skader. United har konstant sykestua full og Rio er utestengt mot Arsenal. Vidic er også tvilsom. Morsomt at dere syter omtrent like mye. Herr Brun har også et poeng. Endret 28. januar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vennligst bruk Herr Brun. Det er en grunn til at jeg skifta tilbake etter et par-tre uker bare Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Klag i vei, men ikke bruk det som unnskylding(er) hvis dere taper på Søndag. "Dere har en stor fordel" meg her og meg der. Jeg syter sjeldent over skader, så slutt å generaliser Atald. Skader er endel av spillet og verden er urettferdig. Hadde det finnes en gud hadde ikke City eller Chelsea hatt nok spillere igjen til å stille elleve mann. Håper du overlever pustevanskene iRoman. Det ville vært synd å ikke kunne gni gå-tur-i-parken seieren vår over bleiebarna i trynet ditt på Søndag. Menn against babies. http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5287553,00.html Endret 28. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå