Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke faen om han skal spares! Med Song på banen kommer vi til å ødelegge den totalt anonyme midtbanen til United!

Elsker når midtbanen vår blir undervurdert. Anderson/Scholes - Fletcher sentralt forhåpentligvis, så får vi bare vente og se.

Jeg er fullt klar over at United egentlig har en strålende midtbane. Men av de tre du nevner der, er det vel bare Scholes som har vært god i det siste? Er ikke sikker på Anderson, men jeg synes iallefall at Fletcher har tapt seg utover sesongen.

Edit: Snekk seg inn en leif :p

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar

Carrick har vært on and off denne sesongen. Fletcher må nevnes ettersom han er grunnpillaren i en fungerende midtbane og han alltid presterer i de store kampene. Ando har vært god de gangene han har fått spille, har stor tro på gutten som "shits on Fabregas".

Lenke til kommentar

Fletcher er utrolig god i storkamper ja, men jeg tenkte litt mer generelt de siste 1-2 månedene så har midtbanen til United vært svak virker det som. Iallefall det jeg har lest i Utd sine kamptråder, ettersom jeg ikke ser så utrolig mye United kamper egentlig. Så jeg er vel ikke helt 100% kvalifisert til å uttale meg.

Edit: Når skal FA ta opp slaget til Ferdinand forresten? Er jo en skandale om han får gå uten straff.

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar
Fletcher er utrolig god i storkamper ja, men jeg tenkte litt mer generelt de siste 1-2 månedene så har midtbanen til United vært svak virker det som. Iallefall det jeg har lest i Utd sine kamptråder, ettersom jeg ikke ser så utrolig mye United kamper egentlig. Så jeg er vel ikke helt 100% kvalifisert til å uttale meg.

Ikke rart når Fletcher og Carrick har måttet spille i forsvar, og vi har endt med Gibson/Anderson på midten.

Lenke til kommentar

Fletcher har vært dårlig etter gode starten på sesongen og Ando har variert veldig fra kamp til kamp. Carrick har ihvertfall vært ganske stabil. Og Scholes er helt syk for å være så gammel nå.

Off off offfffff topic deluxe.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ando har vært god de gangene han har fått spille, har stor tro på gutten som "shits on Fabregas".

Dristig utsagn etter èn nutmeg. At Cesc er en bedre spiller er vel ingen uenig i.

Det er da langt fra mitt eget utsagn, slik går jo sangen. Forøvrig var det vel ikke bare nutmeggen som gjorde at Ando dominerte Cesc i den kampen. Dommeren syntes jo forøvrig at det var så flaut for Cesc å bli nutmegget av Ando at han bestemte seg for å blåse, "dakar Cesc" :p

Off-topic er det vel egentlig ikke heller, tc, det må da være rom for å diskutere midtbanekonstellasjonen til neste motstanders lag.

Lenke til kommentar
Ferdinand er tilbake og blir ikke straffet av FA

Måtte bare ta denne opp fra Villa-tråden. Hvorfor er du så sikker på at han ikke blir straffet? Han er allerede charged, og har til 19.00 i dag å svare for seg. Så med mindre han har en veldig god grunn for å ha albuet Fagan, kommer han neppe til å protestere. Og da vil det si 3 kampers utestengelse. Eneste jeg kan tenke som kan gjøre at kan spille mot oss er om protesten hans fungerer og han får straffen redusert til 1 kamp (ligacupkampen i kveld), eller at straffen blir av en eller annen grunn utsatt. But it's a long shot. Var i hvert fall slik tc forklarte det til meg i går.

Lenke til kommentar
Ferdinand er tilbake og blir ikke straffet av FA

Måtte bare ta denne opp fra Villa-tråden. Hvorfor er du så sikker på at han ikke blir straffet? Han er allerede charged, og har til 19.00 i dag å svare for seg. Så med mindre han har en veldig god grunn for å ha albuet Fagan, kommer han neppe til å protestere. Og da vil det si 3 kampers utestengelse. Eneste jeg kan tenke som kan gjøre at kan spille mot oss er om protesten hans fungerer og han får straffen redusert til 1 kamp (ligacupkampen i kveld), eller at straffen blir av en eller annen grunn utsatt. But it's a long shot. Var i hvert fall slik tc forklarte det til meg i går.

Jeg var egentlig ganske sikker på at han ikke kom til å bli straffet siden det ikke var noe rundt i media etter dette, men så etterpå at det hadde dukket opp en liten notis på Sky at han hadde blitt charged, men før dette var det ingenting rundt denne episoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...