tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dumt å heade der gitt. Svær sjanse til Egypt der, skulle tatt den ned først. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Skal jeg fortsette å oppdatere fra andre omgang? Er kanskje greit for de som ikke har fått med seg kampen å se hvordan det gikk. For de som er interessert i det that is. 46: Gigantsjanse for Egypt! Utrolig at det ikke blir mål. Kameni gjøre en god jobb. 47: Nesten skummelt på andre siden. Elendig tilbakespill fra Egypt kunne blitt farlig. Zidan hos Egypt får en sjanse, men blåser den utenfor. 49: Zidan igjen! Elendig forsvarsspill hos Kamerun. Kameni gjør igjen en god redning. 55: Godt skudd av Mandjeck hos Kamerun! Ikke langt utenfor det. Nkloulou pådrar seg et unødvendig gult kort. Dytter bort en Egyptisk spiller. 58: Song roter bort ballen, men Egypt klarer ikke gå på kontra. Eyong har et forsøk som går over. Keeper hadde nok kontroll. Synes komentatorene maser mye på eks-Stabækspiller Tschoi (som forøvrig ikke spiller). 60: her er det jevnt! 50-50 i possession og begge lag har et et par gode sjanser hver. 63: Emana med nok et godt skudd. Rett på keeper som må gi retur. Kunne blitt farlig om Kamerun hadde hatt folk i boksen. Kamerun styrer! 68: Kamerun får frispark på 38 meter. Det blir skutt, men keeper redder enkelt. God og stabil denne egyptiske keeperen. 74: har ikke skjedd så mye de siste minuttene. En del stopp i spillet pga skader. 79: Mye fouls her. 18 på Egypt og 17 på Kamerun. Skjer fortsatt ikke mye. Egypt virker kjørt. 87: Bytte Kamerun: Emana ut -> Webo inn. 89: Gigantsjanse Egypt! Vanskelig vinkel og ballen går i nettveggen. Ikke langt unna der. 90: Det er lagt til 3 minutter. Går nok til ekstraomganger dette. 93: Ordinær tid er slutt. Tid for ekstraomganger. har vært en meget spennnende omgang der begge lag burde scoret. Egypt har vært nærmest. 90+: Første ekstraomgang er i gang. Eto'o prøver seg, men Egypt sin keeper redder greit. Webo prøver seg, men ny god reding. 91: EGYPT SCORER! Grusomt forsvarsspill av Geremi. 94: Egypt får frispark. Egypt scorer igjen! 3-1! Da er vel dette kjørt for Kamerun. Reprisen viser at ballen ikke var inne. Hassan får likevel kreditert målet. Elendig keeperspill igjen av Kameni. 98: Corner kamerun. Blir farlig, men Eto'o treffer ikke ballen. 103: Kamerun klarer ikke svare på Egypt sine 2 kjappe mål. Dette er nok kjørt. 105: Første ekstraomgang er ferdig. Skal Kamerun slå tilbake? 112: Rødt kort til en spiller fra Kamerun. Fikk ikke med meg hvem det var. Fortsatt 3-1 til Egypt med 8 minutter igjen. 118: 2 minutter igjen. Kom hjem kjære Song =) 120: Kampen er over. Egypt vinner 3-1 Endret 25. januar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Du trenger ikke å oppdatere om du ikke har lyst (for min del, hvertfall), men kom gjerne med resultatet så fort kampen er ferdig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare fortsett om du gidder, er gøy at det er noen flere enn meg som ser og kommenterer på kampen. Der kunne det jaggu meg blitt 2-1 til Egypt. Hvor mange sjanser skal Egypt ha?! Og selv om Kameni av og til har noen tabber som i dag, så er han en veldig god keeper allikevel. Match winner. Kamerun SUGER i forsvar akkurat nå. Helt sykt hvor mange sjanser Egypt bommer på nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jess, da fortsetter jeg =) Som sagt greit for andre å se på senere også. Oppdaterer posten øverst her. Blir rotete med ørten poster med en setning ^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Noe jeg snakket om med en venn (Arsenal supporter): Uten Song har dere sluppet inn 7 mål på disse tre kampene; Everton hjemme, Bolton hjemme og Stoke borte. EDIT: Den ballen der er helt syk! Bra redning da. Endret 25. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, det er noe illevarslende. Han hadde ikke kunne gjøre noe med målene mot Bolton, men synes midtbanen har vært veik. Synes ikke Denilson har klart å vikariere godt nok. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Vel, det kan diskuteres egentlig. 0-2 målet til Bolton var rett og slett pga. Denilson som gjør noe dumt i en kritisk posisjon. Og hvem vet om det hadde vært forskjellig om Song hadde vært på banen. Endret 25. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fantastisk posisjonering av Song der da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er sant. Det tenkte jeg ikke på. Er jo umulig å vite i grunn. Kampen ville jo vært annerledes selv om Denilson hadde spilt i stedet for Diaby (altså Fab - Song - Denilson). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe ja, som sagt umulig å si. Egypt har hatt SVÆRE sjanser. Taper de denne kampen så hadde det vært ganske bittert for de. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 OIOIOI 2-1 Egypt etter to gode "sjanser" til Kamerun. Drama! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Haha, LATTERLIGSTE tilbakespill av Kamerun-spilleren der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kongebra! Gogo Egypt! We want Song home Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Han Hassan er SYYYK. 3-1 Egypt..! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jada! 3-1! Var den over streken? Haha, den der er jo en hel ball utenfor linjen. Endret 25. januar 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 FOR et skudd. Så ikke den inne selv jeg. Hahahaha aldri inne. Ouch for Song og laget. Ødela nå kampen litt da, menmen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lol @ Kameni. Er jo skyld i 2 av målene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå