Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg fortsette å oppdatere fra andre omgang? Er kanskje greit for de som ikke har fått med seg kampen å se hvordan det gikk. For de som er interessert i det that is.

46: Gigantsjanse for Egypt! Utrolig at det ikke blir mål. Kameni gjøre en god jobb.

47: Nesten skummelt på andre siden. Elendig tilbakespill fra Egypt kunne blitt farlig. Zidan hos Egypt får en sjanse, men blåser den utenfor.

49: Zidan igjen! Elendig forsvarsspill hos Kamerun. Kameni gjør igjen en god redning.

55: Godt skudd av Mandjeck hos Kamerun! Ikke langt utenfor det. Nkloulou pådrar seg et unødvendig gult kort. Dytter bort en Egyptisk spiller.

58: Song roter bort ballen, men Egypt klarer ikke gå på kontra. Eyong har et forsøk som går over. Keeper hadde nok kontroll. Synes komentatorene maser mye på eks-Stabækspiller Tschoi (som forøvrig ikke spiller).

60: her er det jevnt! 50-50 i possession og begge lag har et et par gode sjanser hver.

63: Emana med nok et godt skudd. Rett på keeper som må gi retur. Kunne blitt farlig om Kamerun hadde hatt folk i boksen. Kamerun styrer!

68: Kamerun får frispark på 38 meter. Det blir skutt, men keeper redder enkelt. God og stabil denne egyptiske keeperen.

74: har ikke skjedd så mye de siste minuttene. En del stopp i spillet pga skader.

79: Mye fouls her. 18 på Egypt og 17 på Kamerun. Skjer fortsatt ikke mye. Egypt virker kjørt.

87: Bytte Kamerun: Emana ut -> Webo inn.

89: Gigantsjanse Egypt! Vanskelig vinkel og ballen går i nettveggen. Ikke langt unna der.

90: Det er lagt til 3 minutter. Går nok til ekstraomganger dette.

93: Ordinær tid er slutt. Tid for ekstraomganger. har vært en meget spennnende omgang der begge lag burde scoret. Egypt har vært nærmest.

90+: Første ekstraomgang er i gang. Eto'o prøver seg, men Egypt sin keeper redder greit. Webo prøver seg, men ny god reding.

91: EGYPT SCORER! Grusomt forsvarsspill av Geremi.

94: Egypt får frispark. Egypt scorer igjen! 3-1! Da er vel dette kjørt for Kamerun. Reprisen viser at ballen ikke var inne. Hassan får likevel kreditert målet. Elendig keeperspill igjen av Kameni.

98: Corner kamerun. Blir farlig, men Eto'o treffer ikke ballen.

103: Kamerun klarer ikke svare på Egypt sine 2 kjappe mål. Dette er nok kjørt.

105: Første ekstraomgang er ferdig. Skal Kamerun slå tilbake?

112: Rødt kort til en spiller fra Kamerun. Fikk ikke med meg hvem det var. Fortsatt 3-1 til Egypt med 8 minutter igjen.

118: 2 minutter igjen. Kom hjem kjære Song =)

120: Kampen er over. Egypt vinner 3-1

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Bare fortsett om du gidder, er gøy at det er noen flere enn meg som ser og kommenterer på kampen. :p

Der kunne det jaggu meg blitt 2-1 til Egypt.

Hvor mange sjanser skal Egypt ha?!

Og selv om Kameni av og til har noen tabber som i dag, så er han en veldig god keeper allikevel. Match winner.

Kamerun SUGER i forsvar akkurat nå. Helt sykt hvor mange sjanser Egypt bommer på nå.

Lenke til kommentar

Noe jeg snakket om med en venn (Arsenal supporter):

Uten Song har dere sluppet inn 7 mål på disse tre kampene;

Everton hjemme, Bolton hjemme og Stoke borte. :p

EDIT: Den ballen der er helt syk! Bra redning da.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vel, det kan diskuteres egentlig. 0-2 målet til Bolton var rett og slett pga. Denilson som gjør noe dumt i en kritisk posisjon. Og hvem vet om det hadde vært forskjellig om Song hadde vært på banen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...