Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi faen! Litt tidlig enda, merker jeg. Såg faktisk ikke at han hadde linket til noe.. :blush:

Men ja, viktig at Gallas blir med oss neste sesong også. Selv om jeg tror DJ kunne klart seg meget bra, er det viktig at vi får dratt nytte av Gallas sin ærfaring. I tillegg er han jo god.

Lenke til kommentar

Kjære alle arsenal-supportere. Dukket et spørsmål opp på spillerbussen i dag på vei til kamp:

Hvem var nr 7 i arsenal i 99 sesongen? Altså sesongen før Pires?

Bare for å fort utelokke noen kandidater som kunne ha blitt nevnt, det er ikke overmars, pires eller pitet.

NINJAEDTI: Nelson Vivas?!

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Da er marerittkampene snart over oss. De neste ukene blir så vanvittig avgjørende, og vi får svar en gang for alle om vi er gode nok denne sesongen. Vi har ikke ordnet oss et godt utgangspunkt, og fy faen hvor godt det hadde vært med Robin nå. Han skulle vært tilbake nå, hadde de første spekulasjonene vært riktige. Men jeg skal ikke rippe opp i det. Vi kan realistisk få alt fra 2 til 10 poeng de neste kampene. Blir sykt spennende. På søndag låser jeg meg inn så fort jeg våkner og drikker helt til kampen begynner. Hater å spille mot United.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rimelig sikker på at jeg spådde at Wenger ville spare arsenal ut av Fa-cupen.

Synd jeg fikk rett.

Spesielt at Liverpool,United og Arsenal er ute av Fa-cupen såpass tidlig.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Minner om Egypt - Kamerun som går akkurat nå! Taper Kamerun er Song tilbake til United senest! heia Egypt!

Forøvrig tapte Elfenbenskysten i går, så Eboue er på vei hjem.

EDIT: Drøyt 20 min spilt av første omgang. Meget jevnt så langt. Ingen av lagene har hatt noen kjempesjanser så langt. Kamerun har vel hatt noe mer possession og virker noe farligere enn Egypt.

Song har spilt ganske bra så langt, men gav unødvendig bort et frispark på ca 22meter som Egypt misbrukte. Den kunne fort blitt farlig, da Kameni virket på halvdistanse.

24 min: Song river ned Zidan på rundt 25 meter i god innleggsposisjon. Egypt får en enorm sjanse med heading som går himmelhøyt over.

25 min: Kamerun goller! På corner. Selvmål av Hassan.

31 min: Kamerun kjører nå, men Emana slår en elendig corner. Egypt får ikke til noe særlig når de har ballen

33 min. Zidan lurer offsidefellen til Kamerun igjen, men når ikke ballen. Er litt mer med nå, Egypt.

36 min: Egypt scorer! Hassan fyrer av fra 34 meter og Kameni gjør en megatabbe og slipper den inn. Vi skal være glad vi ikke har Kameni :p

40min: 2 gule til Egypt. En for en takling på Eto'o, et for munnbruk. 2 forskjellige spillere altså.

43min: megasjanse til Egypt! Spissen får ballen helt alene i feltet, men header langt utenfor.

44: Godt langskudd fra Emana! Keeperen til Egypt redder, men må slå den ut. Ingen på returen.

Pause: 1-1. Meget jevnspilt så langt. Begge lag har et par gode sjanser utenom målene. Denne kampen kan vippe begge veier. Skummelt å se hvor enkelt Eto'o finter seg gjennom av og til, men Kamerun virker ikke så gode kollektivt. Mye enkeltmannsprestasjoner ute og går. Blir en spennende andreomgang!

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...