The Hoff Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men her er håpløse Wenger ute igjen: http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/23/527800.html Hmm, har han glemt hvordan hans egne spillere oppfører seg? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men her er håpløse Wenger ute igjen: http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/23/527800.html Hmm, har han glemt hvordan hans egne spillere oppfører seg? Hva er det du sikter til da? Taylor takler Eduardo alt for høyt og det viste seg å bli skjebnesvangert. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Harre gud, han jævelen gliser til og med av det Unskyld språket, men jeg er forbanna.. Endret 23. februar 2008 av stizzen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Åssen skal han klare å glise? Det der er 3 sekunder etter taklingen, du har ikke rukket å tenke ennå. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 For meg så ser det sånn ut, men om han smiler av det eller ikke, så ser det veldig ufyselig ut. Men for alt jeg vet, så kan det hende at det ikke var noe smil i det hele tatt. Men det vår sånn jeg så bildet. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Triste greier med Eduardo, jeg blir faenmeg forbannet! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Føler med Eduardo i denne situasjonen, og ønsker han god bedring. Håper for Arsenal og hans egen del at han kommer sterkt tilbake, tror jeg har mange andre Liverpoolsupportere bak meg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang? Lett å se at spillerne var i sjokk tilstand, hvis det har skjedd med Man.U ville du ha sagt noe annet. Vis litt respekt. Latterlig at dere jublet at vi tapte, jeg må le litt av dere. Arrogant... Jeg husker godt at vi Arsenalsupportere var ikke glade da Rooney ble skadet, vi håpet at dere skulle vinne kampen selv fordi vi ønsket å vise respekt for dere(rival) etter det som skjedde. .. Selvfølgelig har dere null medmenneskelig. Endret 24. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tapte dere? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ja, i øyne mine. Mot et dårlig lag som vi skulle ha slått lett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang? Lett å se at spillerne var i sjokk tilstand, hvis det har skjedd med Man.U ville du ha sagt noe annet. Vis litt respekt. Latterlig at dere jublet at vi tapte, jeg må le litt av dere. Arrogant... Jeg husker godt at vi Arsenalsupportere var ikke glade da Rooney ble skadet, vi håpet at dere skulle vinne kampen selv fordi vi ønsket å vise respekt for dere(rival) etter det som skjedde. .. Selvfølgelig har dere null medmenneskelig. Du er rimelig farget av et eller annet, alkohol kanskje? Ikke dra alle under en kam, du er vanligvis svært flink til å ikke gjøre det . Men nå gjør du det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg er rimelig bare irritert, har fått mange meld her idag av manu supportere at de takker for 1 poeng... Teit gjort synes jeg.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang? Lett å se at spillerne var i sjokk tilstand, hvis det har skjedd med Man.U ville du ha sagt noe annet. Vis litt respekt. Latterlig at dere jublet at vi tapte, jeg må le litt av dere. Arrogant... Jeg husker godt at vi Arsenalsupportere var ikke glade da Rooney ble skadet, vi håpet at dere skulle vinne kampen selv fordi vi ønsket å vise respekt for dere(rival) etter det som skjedde. .. Selvfølgelig har dere null medmenneskelig. Vis litt respekt? Jeg viser min respekt til Eduardo jeg, slutt å hevd noe annet. Selvsagt ikke latterlig at vi jublet, vi er rivaler som kjemper om gullet, så ikke bruk Eduardos tragiske skade som cover, blir for dumt. Hva er dette Rooney-greiene? Du driter deg selv ut her, ingen har sagt at vi er glade over Eduardo sin skade, vi er glade over at Gunners tapte to poeng. Endret 24. februar 2008 av Alastor Fjernet ting som var litt over kanten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Diskuter sak og ikke person folkens. Ikke la meg starte å slette innlegg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg ser ikke noe fair ved det, når en blir skadet på grunsomt måte. Da fortjener ikke laget å tape denne kampen, vis litt støtte og håpe at de vinner ved å hylle spilleren som ble skadet. Kan håpe at de taper i neste kamp. Sånt gjorde vi med Rooney for et par år siden, kan ikke huske nøyaktig når. Du får mene hva du vil, jeg kan mene at det er respektløst. Diskusjonen vil vare evig, så vi får begrave øks nu Endret 24. februar 2008 av Fox Fjernet ting som var litt over kanten. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det du sier her er jo fullstendig latterlig Fox. Hvorfor skal vi håpe at dere vinner fordi Eduardo blir skadet? Jeg klarer virkelig ikke forstå det. Noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha, vis han mener det som Fakey sier er det jo tåpelig. Så hvis Tevez hadde blitt skadet, hadde dere håpet på at vi hadde vunnet da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, jeg gjorde det?Men det er greit å fryde seg litt, men juble vilt? Det er lite respekt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Som sagt, vi diskuterer sak og ikke person. 1 innlegg er slettet. Endret 24. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Forferdelig hendelse med eduardo.. Forferdlig takling, forferdlig skade.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå