Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang?

 

Lett å se at spillerne var i sjokk tilstand, hvis det har skjedd med Man.U ville du ha sagt noe annet. Vis litt respekt.

 

Latterlig at dere jublet at vi tapte, jeg må le litt av dere. Arrogant... Jeg husker godt at vi Arsenalsupportere var ikke glade da Rooney ble skadet, vi håpet at dere skulle vinne kampen selv fordi vi ønsket å vise respekt for dere(rival) etter det som skjedde. .. Selvfølgelig har dere null medmenneskelig.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang?

 

Lett å se at spillerne var i sjokk tilstand, hvis det har skjedd med Man.U ville du ha sagt noe annet. Vis litt respekt.

 

Latterlig at dere jublet at vi tapte, jeg må le litt av dere. Arrogant... Jeg husker godt at vi Arsenalsupportere var ikke glade da Rooney ble skadet, vi håpet at dere skulle vinne kampen selv fordi vi ønsket å vise respekt for dere(rival) etter det som skjedde. .. Selvfølgelig har dere null medmenneskelig.

Du er rimelig farget av et eller annet, alkohol kanskje? Ikke dra alle under en kam, du er vanligvis svært flink til å ikke gjøre det :). Men nå gjør du det.

Lenke til kommentar
Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang?

 

Lett å se at spillerne var i sjokk tilstand, hvis det har skjedd med Man.U ville du ha sagt noe annet. Vis litt respekt.

 

Latterlig at dere jublet at vi tapte, jeg må le litt av dere. Arrogant... Jeg husker godt at vi Arsenalsupportere var ikke glade da Rooney ble skadet, vi håpet at dere skulle vinne kampen selv fordi vi ønsket å vise respekt for dere(rival) etter det som skjedde. .. Selvfølgelig har dere null medmenneskelig.

 

Vis litt respekt? Jeg viser min respekt til Eduardo jeg, slutt å hevd noe annet.

 

Selvsagt ikke latterlig at vi jublet, vi er rivaler som kjemper om gullet, så ikke bruk Eduardos tragiske skade som cover, blir for dumt.

 

Hva er dette Rooney-greiene? Du driter deg selv ut her, ingen har sagt at vi er glade over Eduardo sin skade, vi er glade over at Gunners tapte to poeng.

Endret av Alastor
Fjernet ting som var litt over kanten.
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe fair ved det, når en blir skadet på grunsomt måte. Da fortjener ikke laget å tape denne kampen, vis litt støtte og håpe at de vinner ved å hylle spilleren som ble skadet. Kan håpe at de taper i neste kamp. Sånt gjorde vi med Rooney for et par år siden, kan ikke huske nøyaktig når.

 

Du får mene hva du vil, jeg kan mene at det er respektløst. Diskusjonen vil vare evig, så vi får begrave øks nu :p

Endret av Fox
Fjernet ting som var litt over kanten.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...