tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, fy faen Songy. Herlig shit, spesielt det med Eboue på best dancer. "I swear, he's the best dancer in the world". Haha. Og spørsmålet på slutten var også tidig, hehe. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvor er det mulig for meg å se alle disse team mates intervjuene, utrolig god underholdning og flott å lære om spillere. Silvestre den mest intelligente ifølge Song Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ja, husker Arsenal spillere sa at Senderos var den mest intelligente før. Merkelig, de mest intelligente sitter tydeligvis alltid på benken. Endret 15. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvor er det mulig for meg å se alle disse team mates intervjuene, utrolig god underholdning og flott å lære om spillere. Silvestre den mest intelligente ifølge Song Liker de veldig godt selv, har sett flere med United og, med Vidic og Hargreaves i hovedrollen. De ligger garantert på YouTube. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 http://www.sport.co.uk/news/Football/32588...nniversary.aspx Personlig liker jeg ikke dette. Vi har nettopp hatt en sesong med tribute-drakter, og selv om de var vanvittig kule, så er vi Arsenal og Arsenal spiller i rødt og hvitt. Et 125års-jubileum høres ut som melking for meg. 100 år eller 150 år hadde vært noe annet, og noe mer verdt å feire. Min personlige favoritt: Highbury-tributen var også en suksess: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvor er det mulig for meg å se alle disse team mates intervjuene, utrolig god underholdning og flott å lære om spillere. Silvestre den mest intelligente ifølge Song Pleier å gå på Soccer AM hver lørdag morgen på Sky. Bra program, kan informere dere neste gang det kommer noen team mates intervjuer fra noen av de store lagene. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Beklager, det var ikke meningen å poste to videoer, det var bare det ene Song intervjuet. Dette var noe som handlet om laget, derfor postet jeg denne videoen på denne tråden, men jeg kan godt flytte den om dere vil. Ja, det er sant at svarene deres er ofte like, men Song har sin spesiell måte å svare på.. faktisk velger de som regel å intervjue de som er litt "special" på sin egen måte. Ja, husker Arsenal spillere sa at Senderos var den mest intelligente før. Merkelig, de mest intelligente sitter tydeligvis alltid på benken. Please, du husker jo da Bendtner sa at Rosicky var den dummeste spilleren på laget Endret 15. januar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, beklager, Rosicky sitter jo ikke på benken; bare på the doctor's table. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Visste at du ville skrive det. Punk Endret 15. januar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kamerun spiller mot Zambia om en halvtime og alle Arsenalfans bør heie på Zambia. Dersom de vinner vil Kamerun være utslått og vi vil få Song tilbake =) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Faen, dilemma. Vil se Song på Emirates når jeg er der men det hade vært negativt for oss. Nei, Song får bli i Afrika. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da begynner kampen *KRYSSERFINGRENE* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 1-0 til Zambia etter ca 10 min... Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis Gambia vinner, da er Kamerun ute? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis Gambia vinner, da er Kamerun ute? Ja. Og det betyr Song mot United på flyplassen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 2 tap i 3 kamper er nok ikke bra nok nei. Er ikke 100% sikker da, men tror det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det gir jo mening om de ryker med tap i dag, håper hvertfall det Det gir jo mening om de ryker med tap i dag, håper hvertfall det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Song får juling i dag. Har blitt slått ned flere ganger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Haha ja. Han ser jo ut som han har blitt banket opp til tider nå. Største keepertabben NOENSINNE og det er 1-1. Denne MÅ dere se når dere savner Song senere, hahahahaha. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 2 - 1 nå til kamerun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå