Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er det mulig for meg å se alle disse team mates intervjuene, utrolig god underholdning og flott å lære om spillere. Silvestre den mest intelligente ifølge Song :)

Liker de veldig godt selv, har sett flere med United og, med Vidic og Hargreaves i hovedrollen. De ligger garantert på YouTube.

Lenke til kommentar

http://www.sport.co.uk/news/Football/32588...nniversary.aspx

Personlig liker jeg ikke dette. Vi har nettopp hatt en sesong med tribute-drakter, og selv om de var vanvittig kule, så er vi Arsenal og Arsenal spiller i rødt og hvitt. Et 125års-jubileum høres ut som melking for meg. 100 år eller 150 år hadde vært noe annet, og noe mer verdt å feire.

Min personlige favoritt:

spd_20081121201447_b.JPG

Highbury-tributen var også en suksess:

ArsHSSNo.4.0506c.gif

Lenke til kommentar
Hvor er det mulig for meg å se alle disse team mates intervjuene, utrolig god underholdning og flott å lære om spillere. Silvestre den mest intelligente ifølge Song :)

Pleier å gå på Soccer AM hver lørdag morgen på Sky. Bra program, kan informere dere neste gang det kommer noen team mates intervjuer fra noen av de store lagene. ;)

Lenke til kommentar

Beklager, det var ikke meningen å poste to videoer, det var bare det ene Song intervjuet. Dette var noe som handlet om laget, derfor postet jeg denne videoen på denne tråden, men jeg kan godt flytte den om dere vil.

Ja, det er sant at svarene deres er ofte like, men Song har sin spesiell måte å svare på.. faktisk velger de som regel å intervjue de som er litt "special" på sin egen måte.

Ja, husker Arsenal spillere sa at Senderos var den mest intelligente før. Merkelig, de mest intelligente sitter tydeligvis alltid på benken. :p

Please, du husker jo da Bendtner sa at Rosicky var den dummeste spilleren på laget :p

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...