Iceman #10 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Du tar Piccadilly Line (hovedlinja på tuben) til stasjonen Arsenal, og derfra er det svært enkelt å finne frem til Emirates. Er du sikker på at stasjonen Arsenal er til Emirates? Mener det var kortere å ta til en annen. Highbury var rett vedsiden av Arsenal stasjonen, men syns å huske at Emirates stoppet var en annen plass. http://www.europe-hotels.gr/london/metro.jpg Går utifra at Wembley Park er Wembley stoppet. Endret 14. januar 2010 av zlazor Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det tar maks 5 minutter å gå fra Arsenal til Emirates. Dessuten stopper man på en stasjon som heter Arsenal. Hvor kult er ikke det? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gleder meg forøvrig IKKE til vårt kampprogram frem til midten av februar. Slik ser det ut: 17.01.10 Sunday PL: Bolton Wanderers Away 20.01.10 Wednesday PL: Bolton Wanderers Home 24.01.10 Sunday FAC: Stoke City Away 27.01.10 Wednesday PL: Aston Villa Away 31.01.10 Sunday PL: Manchester United Home 07.02.10 Sunday PL: Chelsea Away 10.02.10 Wednesday PL: Liverpool Home 13.02.10 Saturday FAC: Fifth Round (dersom vi går videre) 17.02.10 Wednesday CL: Porto Away 2 kamper hver jævla uke bortsett fra gapet mellom Man Utd- og Chelsea-kampen. Og Aston Villa borte 4 dager før United-kampen er bare stress. Heldigvis kommer det mange tilbake fra skader for tiden, men med dette programmet skal man ikke bli overrasket om vi får flere spillere skadet. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Greier ikke bestemme meg om jeg gleder eller gruer meg. Akkurat nå gleder jeg meg veldig, men den tiden kommer nok til å bli veldig stressende og nervøs. Det som er så vakkert med å være supporter. Hvis vi taper back-to-back mot United og Chelsea kommer jeg til å gå inn i en svært alvorlig depresjon. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror bortekampen mot Bolton blir tøff, men hjemmekampen blir lett. Håper vi klarer 3 poeng borte, men klarer vi ikke det hjemme har vi ingenting i toppen å gjøre. Villa tar vi. United og Chelsea blir tøffe, spesielt Chelsea. Om vi ikke har fått for mange skader i denne perioden her, blir Liverpool lett som bare det. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 07.02.10 Sunday PL: Chelsea Away 10.02.10 Wednesday PL: Liverpool Home Den kan bli tung. Men hvorfor har vi søndagskamp i helgen? Er jo helt idiotisk når vi har onsdagskamp! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror bortekampen mot Bolton blir tøff, men hjemmekampen blir lett. Håper vi klarer 3 poeng borte, men klarer vi ikke det hjemme har vi ingenting i toppen å gjøre. Tull. Topplagene har mista poeng i hytt og gæver denne sesongen, vi har faktisk vært flinkest til å unngå de lette poengtapene sålangt i sesongen. Alt avgjøres i 6-poengskampene mot United og Chelsea. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vinn alle kampene omtrent, men Chelsea og Man.Utd. må vi slå!. Da har vi meget god sjans å vinne PL. Hvis ikke, da kan vi bare drømme om pokaler i neste år. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Også ekstremt typisk at ACN spilles i vår tøffeste perioden denne sesongen, mens Chelsea slipper unna med enkle og få kamper. Også ble Hull-kampen utsatt. Jeez. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 zlazor: TV-rettigheter blant annet, dessverre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror bortekampen mot Bolton blir tøff, men hjemmekampen blir lett. Håper vi klarer 3 poeng borte, men klarer vi ikke det hjemme har vi ingenting i toppen å gjøre. Tull. Topplagene har mista poeng i hytt og gæver denne sesongen, vi har faktisk vært flinkest til å unngå de lette poengtapene sålangt i sesongen. Alt avgjøres i 6-poengskampene mot United og Chelsea. Tull og tull. Var kanskje satt litt på spissen, men vi skal slå Bolton. Vinner vi ikke de "lette" kampene, er vi ikke å finne øverst på tabellen heller. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg forventer 6p mot Bolton. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 07.02.10 Sunday PL: Chelsea Away10.02.10 Wednesday PL: Liverpool Home Den kan bli tung. Men hvorfor har vi søndagskamp i helgen? Er jo helt idiotisk når vi har onsdagskamp! Det er ikke så ille da. Er det samme som å ha kamp på lørdag etter å ha spilt en CL-kamp på onsdag, og det har skjedd flere ganger. Tenk på stakkars Spurs forrige sesong. Spilte UEFA-cup på torsdag kveld, deretter ble det en kamp mot Chelsea allerede på lørdag morgen. Hadde reagert mer dersom det hadde vært en tirsdagskamp etter å ha spilt på søndag. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 10.02.10 Wednesday PL: Liverpool Home Den kampen skal eg på, håpar berre ikkje laget drit seg ut i forveien. Utruleg viktig med ein god start på programmet framover, dessverre er eg svært negativ og trur det vi får ut av dei neste seks-sju kampane er seks poeng. Hittil mot top 4 denne sesongen har det gått dårleg, med eit hederleg unntak mot Liverpool (sjølv om eg ikkje veit korleis vi klarte å vinne den). Vi skulle vunne mot ManUtd også, eller i alle fall hatt uavgjort, men det er akkurat det eg føler dette laget kjem til å tape på. Dei vinn ikkje når det gjeld som mest, og det trur eg ikkje dei klarar no heller. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Se filmen hos Youtube enjoy Se filmen hos Youtube enjoy Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Mye av de samme svarene som går igjen på Team Mates. Eboue er alltid skøyeren og den beste danseren. Virker som han er en veldig fin mann å ha i troppen, da alle ser ut til å like han. Vermaelen som hard man var heller ingen overraskelse, selv om han godt kunne sagt seg selv og. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Song er genial! Du kunne forøvrig godt postet filmene i youtube-tråden. Jeg får forresten ikke sett den andre filmen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg får ikke sett den første! Song er genial, dog Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, det var den første jeg mente =) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Digger Song, men må si at det siste svaret fikk meg til å flire mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå