Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
- Jeg møtte ham (Arsene Wenger) i garderoben. Han sa til meg at jeg kunne dra. Jeg spurte: «Hvorfor vil du at jeg skal dra nå? Hvorfor vil du selge meg?» Til slutt fant jeg ut av klubben måtte ha penger, og at jeg var middelet for å skaffe det, forklarte han.

Det der er ikke sant. Forbanna klyse.

Hvordan vet du det?

Vet det er morsomt å anta og hate, finner det litt morsomt at man ikke misliker Sol Campbell på samme måte, som dro til Tottenham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Jeg møtte ham (Arsene Wenger) i garderoben. Han sa til meg at jeg kunne dra. Jeg spurte: «Hvorfor vil du at jeg skal dra nå? Hvorfor vil du selge meg?» Til slutt fant jeg ut av klubben måtte ha penger, og at jeg var middelet for å skaffe det, forklarte han.

Det der er ikke sant. Forbanna klyse.

Hvordan vet du det?

Vet det er morsomt å anta og hate, finner det litt morsomt at man ikke misliker Sol Campbell på samme måte, som dro til Tottenham.

Lol. Tror du blander litt nå. :D

Lenke til kommentar

Danielzu, åssen veit vi det? Vi har fulgt med hva som skjedde i sommern da han gikk til ManCity... Hans oppførsel var forkastelig, prøvde jo seg på Chelsea og Man.Utd. også. Det er noe begge klubbene har bekreftet.

Og det var Arsenal Sol Campell gikk til, fra Tottenham. Ikke omvendt, lol :p

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

haha, ja det var vist omvendt. :D

Ja,det stemmer nok at hans oppførsell var forkastlig,var ikke det som var emne. Emne var om at han ble ''presset'' ut for å tjene arsnela penger eller ikke.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Er så klart merkverdig at han har på seg en Arsenal-skjorte i det intervjuet, men jeg syns det var en unødvendig ting å stusse over, og i det hele tatt lage en artikkel om, med tanke på at hele saken handler om at flere folk ble drept.

Han har sikkert ikke giddet å si ifra til familien sin om at han har byttet lag. De har sikkert aldri hørt om Man Shitty.

Enig om at det er en veldig unødvendig artikkel, tror ikke mange andre aviser kommer til å skrive om tilsvarende.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er Ades egen tolkning av hva Wenger egentlig sa. For det er jo ingen tvil om at det er hans egen feil at han ikke spiller for Arsenal akkurat nå. Han hadde en god sesong 07/08 (hvor han egenltig var god kun første halvdelen av sesongen), og brukte dette til å hore til seg en alt for feit kontrakt i Arsenal. I mellomtiden gikk det sterke rykter om at han var på vei til AC Milan, og han omtalte den italienske klubben som fotballens "Beyoncé". Da han fikk sine ønskede £70.000 i uka gikk han fra å være en hardtarbeidende spiss som var en konstant trussel for motstanderne, til å være en halvslapp sekk med dritt som befant seg i offside 80% av tiden. Utålmodige som enkelte gooners er kom det heftig kritikk av hans form, kritikk som kanskje var litt streng, men sommerens begivenheter var ennå friskt i minnet til mange gooners. Han ble til og med buet i hans første treningskamp etter ferie, men dette mistolket han som kritikk av form, eller hva annet han måtte tenke. Jeg er nå prinsippielt i mot buing på enkeltspillere, men Ade burde ikke ha blitt så sjokkert som han ble. Den mannen har ikke et snev av selvinnsikt, og når man mangler det i en situasjon der man er på kant med fansen, blir det vanskelig å reparere forholdet. Derfor ble han solgt. Ikke fordi Arsenal trengte penger.

Lenke til kommentar
Hvem andre har de i gruppa? Håper Song vender tilbake så fort som mulig. ^^

Tunisia + husker ikke den siste.

Arsenal midfielder Alex Song almost gave Cameroon the lead a minute later, but failed to connect with Geremi's far-post cross.

It was largely against the run of the play when Cousin broke the deadlock, taking advantage of Rigobert Song's poor defending and connecting with Roguy Meye's through ball to beat goalkeeper Carlos Kameni with a shot into the bottom left corner.

Edit: Zambia :)

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skal til London i helga, og tenkte jeg kunne benytte anledningen til å svippe innom noen PL stadioner mens jeg er der. Noen her som har tips om hvordan jeg enkelt kommer meg til Emirates og Highbury? Eventuelt også noen andre stadioner i London :)

Som iRoman sier, bare kom deg til Arsenal stasjonen så kan du nærmest se Emirates Stadium når du står utenfor stasjonen ;) god tur

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Skal til London i helga, og tenkte jeg kunne benytte anledningen til å svippe innom noen PL stadioner mens jeg er der. Noen her som har tips om hvordan jeg enkelt kommer meg til Emirates og Highbury? Eventuelt også noen andre stadioner i London :)

Som iRoman sier, bare kom deg til Arsenal stasjonen så kan du nærmest se Emirates Stadium når du står utenfor stasjonen ;) god tur

Takker for tips :)

Noen som har tips om hvordan jeg kan komme meg til Wembley? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...