Benbjo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 2-2 mot Everton er faktisk ikke så galt all considering. De er normalt et godt lag som bør kjempe om 5-7 plass. 1-1 mot et Birmingham i fremgang er noe svakere og selvsagt skuffende for at lag som United. Trøst dere med at Pool tapte samme kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 2-2 mot Everton er faktisk ikke så galt all considering. De er normalt et godt lag som bør kjempe om 5-7 plass. 1-1 mot et Birmingham i fremgang er noe svakere og selvsagt skuffende for at lag som United. Trøst dere med at Pool tapte samme kamp. Liverpool spilte 2-2 mot Birmingham. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe Ben, det var ikke det jeg snakket om. Var mer dette: Arsenal, Brann, Everton og Atletico... That's life <3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 2-2 mot Everton er faktisk ikke så galt all considering. De er normalt et godt lag som bør kjempe om 5-7 plass. 1-1 mot et Birmingham i fremgang er noe svakere og selvsagt skuffende for at lag som United. Trøst dere med at Pool tapte samme kamp. Liverpool spilte 2-2 mot Birmingham. Ah, det beklager jeg. Mente de tapte 2-0, men det var kanskje mot pompey? tc47: Hehe, så ikke signaturen hans Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 De tapte 2-0 borte mot Pompey ja, hehe. Hehe jepp, var bare det med signaturen. Vil selv påstå at 2-2 mot Everton er bedre enn 1-1 mot Bham; selv om Bham er i ganske syk form akkurat nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil selv påstå at 1 - 1 mot Birmingham er bedre enn 2 - 2 mot Everton for øyeblikket. Birmingham er i knallform, de taper aldri og det er langt fra en skam å spille uavgjort mot dem i en slik periode de er i nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det skal sies at Everton var veldig bra idag, Fellaini var meget sterk i midtbanen. Det var pga ham vi sleit, det mener jeg ihvertfall. Eneste som var skam idag, var at vi spilte RÆVA!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ingen sa det var skam da. Men ja, resten er bare våre egne meninger. @Wis Endret 9. januar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mistolker alle så sent om kvelden tc, beklager Donovan var forresten ganske god mot dere også, men jeg ser fortsatt på dere som store favoritter til ligagull slik jeg gjorde før sesongen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg tror at vi ville ha stått mye sterkere hvis det IKKE var for Almunia, sånt seriøst. Han er kanskje en helt grei keeper, men en klubb som Arsenal går det faktisk ikke ann. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Skal Wilshere på lån til Bolton? Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Skal Wilshere på lån til Bolton? Det kommer aldri til å skje... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ikkje umogleg at det skjer med tanke på at Owen Coyle er Bolton sin nye manager (forresten kjempeflott at vi får dei i første kampen med ny manager, knall.). Fortsatt er ingenting offisielt, og Wenger vil nok vente til han veit meir om skadesituasjonen ved slutten av transfervindauget før han tek sjansen på å låne ut. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Rosicky_Gunner, kan du ikke fortelle oss hvorfor? Owen Coyle er jo en spennende manager, tror at Wilshere vil ha det godt å ha ham som manager. Hvis Coyle er frivillig til å bruke ham på banen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Så lenge det er garanti for at han får lov til å spille, er dette en kjememulighet for Jack. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ikkje umogleg at det skjer med tanke på at Owen Coyle er Bolton sin nye manager (forresten kjempeflott at vi får dei i første kampen med ny manager, knall.). Fortsatt er ingenting offisielt, og Wenger vil nok vente til han veit meir om skadesituasjonen ved slutten av transfervindauget før han tek sjansen på å låne ut. For å være ærlig, glemte jeg at Coyle skulle være den nye Bolton manager ...men samtidig blir det vanskelig for Coyle å love Wilshere spilletid da han ikke kjenner til det nye laget hans på samme måten som han kjente Burnley-laget på. Tror neppe at Bolton kommer til å forandre spillemåten deres til et helt nytt nivå så raskt. Vi får se Edit: Helt enig med deg, Fox. Hvilken posisjon vil du at Wilshere skal spille om han lånes ut? Endret 11. januar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor som helst, i den offensive delen. Det er bra å ha erfaring fra ulike posisjoner, hvis han blir plassert der hvor der han ikke er vant til å spille i. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Noen andre enn meg som er _VELDIG_ lei små unger som kommenterer på TV2 sporten sine sider? CHELSEA ER BEST!<3 HATER LUSERPOOL! Arsenal har jo bare negerer og franskmenn så de er dødsteite! BLIR GAL!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor henger du der? Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det lurer jeg også på, er aldri på dagbladets heimeside. Orker ikke å lese deres subjektive artikler om C.Ronaldo, Man.Utd., Liverpool og ikke minst hvor dårlig Arsenal er. Så har vi også kommentarer under, som er kun kommentert av fjortisser. Spes Man.Utd. og Liverpool supportere. Det betyr ikke at dere er umodne, men der er folk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå