Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at å ha hatt Vieira i Arsenal nå hadde vært en fordel, hverken for oss eller han.

Han vil til en annen klubb enn Inter for å komme med til VM, da trenger han litt mer spilletid enn det han fikk i Inter.

I Arsenal hadde han vært 2/3 valg, og kansje fått spilt en ca 10 kamper fram til sommeren om han var heldig, vis ikke Song hadde fått en lang skade, å da kan vi likegodt kysse gullet hadet.

Paddy kommer for alltid til å være elsket av Arsenal fansen, men han har ingen plass på dagens Arsenal lag.

Lenke til kommentar

Vil ikke ha Vieira, til tross han er elsket av meg. Ting går videre, vi har mange spillere i vårt lag som jeg foretrekker å ha på banen foran ham. Og nå som han er i ManCity ønsker jeg ikke at ting skal gå bra med dem bare fordi han spiller for dem, ManCity er rival for pokker. Men denne dagen vi møter dem, vil jeg gjerne se at våre supporterer skal reise opp og klappe. Han er fortsatt elsket.

Lenke til kommentar
Ikke lenge til vi skal spille mot Man.Utd, det gruer jeg meg til :( For meg mener jeg at vi må vinne alle kampene, spes mot ManU og Chelsea hvis vi skal vinne PL. Men nå som vi ikke har Song, synes jeg at det ser veldig tynt ut.

Finalen spilles samme dag som Arsenal-United, bare å håpe at Kamerun ikke er der. :)

Vil ikke ha Vieira, til tross han er elsket av meg. Ting går videre, vi har mange spillere i vårt lag som jeg foretrekker å ha på banen foran ham. Og nå som han er i ManCity ønsker jeg ikke at ting skal gå bra med dem bare fordi han spiller for dem, ManCity er rival for pokker. Men denne dagen vi møter dem, vil jeg gjerne se at våre supporterer skal reise opp og klappe. Han er fortsatt elsket.

Så lenge man ikke klapper for Adebayor eller Judas. ;)

Lenke til kommentar

Anser du ikke ManCity som rival? CL-plass er jo truet av en kjøpt, betalt klubb som ManCity. Sammen med Tottenham. Før eller senere vil de nok bli vår rival. I de siste kampene har de vært rasshøl og viste null respekt, de er faen meg ikke et lag med verdig. Ja, jeg hater laget mye høyere enn West Ham.

Lenke til kommentar

Syns det skal mer til for å kalle de rivaler. De er harde utfordrere, men rival oppgjør ser jeg på som noe helt spessielt! Tenker på Arsenal - Tottenham og Arsenal - United spessielt! Husker iallefall før, alltid noe sykt som skjedde. Som da Van Nistelroy bommet på straffe på overtid og Keown klikker og går opp i tryne på han mens alle andre ler av han. Utrolig mye stemning og hete! Er ikke det samme på en city kamp.

Lenke til kommentar

Det positivt i dag er at United heller ikke klarer å ta poeng og dermed er vi like langt i kampen om 2. plass. Chelsea har nå sjansen til å dra fra med 2 ytterligere poeng og vil da være 4 poeng foran United og 6 poeng foran oss (vi har en kamp til gode).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...