Prinz Poldi Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noe broren min skrev i kveld som er ganske sant. http://bleacherreport.com/articles/318917-...nd-overreliance Fantastisk godt skrevet. Stort sett enig med alt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noe broren min skrev i kveld som er ganske sant. http://bleacherreport.com/articles/318917-...nd-overreliance Få ham til å registrere seg på Diskusjon! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Noe broren min skrev i kveld som er ganske sant. http://bleacherreport.com/articles/318917-...nd-overreliance Som sagt, meget bra Hadde vært fint om han registrerte seg og blei med på Arsenal forumet Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg trodde broren til tc47 var Vojjagig eller noe slikt. Sikkert bare meg som har misforstått. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei! Jeg har registrert meg, men kanskje er litt uaktiv pga medisinstudiet (i Krakow), pluss at jeg ikke skriver alltid 100% riktig norsk (men akkuratt det kan dere godt hjelpe meg med ). Som regel leser jeg det dere skriver etter hver kamp, det er noen flotte fans her på dette forumet og jeg vil gjerne være mer involvert. For dere som husker meg fra kallenavnet mitt, så husker dere kanskje også at jeg hater Liverpool, men ikke Scousers, som jeg har vanligvis mye respekt for. Veldig glad for at dere likte artikkelen, jeg synes jeg har blitt ganske så dyktig i å forsvare Wenger og hans unike metoder Forresten, er det noen som vet hva som skjer med Rosicky og Arshavin? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva tenker du på? Arshavin ble vel vilt og Rosicky er akkurat tilbake fra nok en skade. sikkert også vilt. Regner med at vi får se en om ikke begge på Onsdag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg syntes norsken din er finfin Dessuten er det god trening å være aktiv på et norsk forum. Håper du velger å være mer aktiv, du virker som en engasjert kar (etter det tc47 har skrevet) med sterke meninger. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Forresten, er det noen som vet hva som skjer med Rosicky og Arshavin? Leste på arsenal-mania at Arshavin var skadd, og at han hadde spilt denne kampen hvis han hadde vært frisk. Er usikker på om det var offisielt. Krakow er forresten er strålende by, vært der et par dager bare men likte byen godt, og da spesielt utelivet. Svinbillige drikkevarer og taxi overalt hvor du snur deg. Jeg og en kamerat har fått lifetime-ban fra Bull Pub i sentrum. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg og en kamerat har fått lifetime-ban fra Bull Pub i sentrum. Haha det er ikke så farlig da, i og med at det finnes flere gode klubber i byen. Selv elsker jeg Irish Mbassy, de viser nesten alle Arsenal kampene og har en fantastisk stemning i forhold til de fleste andre steder (i tilfelle noen annen skal besøke) YYYYYYYES! Akkuratt nå, leser jeg at Rosicky har signert en ny kontrakt. Takk Wenger, nobody has or will ever have bigger balls than you! Wenger: “I have spoken many times of Tomas’ class and contribution, not only on the pitch but off it as well, and I very much feel that this new contract reflects that. Tomas’ vision and touch is remarkable and I know that we will all benefit from his input in the coming seasons. Tomas is a special talent and we’re delighted that he has committed his future to Arsenal.” Om det er noen som trenger en re-cap... http://bleacherreport.com/articles/255652-...complete-player http://carpentera11.magnify.net/video/Rosi...nd-half-perform Endret 4. januar 2010 av Rosicky_Gunner Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Håper det er en prestasjonsbasert kontrakt med en ikke så høy (men fair) grunnlønn. Jeg har sansen for Tomas, but lets face it, han er en kjeks. Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Håper det er en prestasjonsbasert kontrakt med en ikke så høy (men fair) grunnlønn. Jeg har sansen for Tomas, but lets face it, han er en kjeks. Fair enough, men Eduardo kom tilbake ganske mye tidligere enn Rosicky og hadde selv mange småskader. Nå går det ganske greit med Eduardo og det samme kommer til å skje med Rosicky Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, er enig. Rosicky har vært mye skada og kommer til å komme tilbake i tip top shape. Kanskje en ny kontrakt og ro er det han trenger? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Håper det er en prestasjonsbasert kontrakt med en ikke så høy (men fair) grunnlønn. Jeg har sansen for Tomas, but lets face it, han er en kjeks. Fair enough, men Eduardo kom tilbake ganske mye tidligere enn Rosicky og hadde selv mange småskader. Nå går det ganske greit med Eduardo og det samme kommer til å skje med Rosicky Eduardo er en del yngre og Rosicky hadde en veldig unik og bisarr skade som man alltid frykter kan gjenoppstå. Hver gang Rosicky får en muskelskade/strekk får jeg noia... Lenke til kommentar
Rosicky_Gunner Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eduardo er en del yngre og Rosicky hadde en veldig unik og bisarr skade som man alltid frykter kan gjenoppstå. Hver gang Rosicky får en muskelskade/strekk får jeg noia... Jada men i tillegg så har vi Bendtner, Van Persie, Walcott, Nasri, Vela, Arshavin, Diaby osv slik at det ikke er så farlig at Wenger satser på at Rosicky blir en effektiv spiller igjen. Dessuten elsker Wenger den positive innflytelse Rosicky har på laget, pluss at han er jo veldig gode venner med Cesc. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en orginal Bergkamp drakt? Har lett lenge, men eneste jeg har funnet er http://www.classicfootballshirts.co.uk/Pla..._211/index.html . Og der var det jævli dyrt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Tror du kommer til å slite med å finne en billigere enn den, og prisen kommer bare til å stige med årene. EDIT: Ikke synes jeg 730 kroner for en 96/97 drakt med Bergkamptrykk er spesielt dyrt heller. Endret 5. januar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 tror det må bli den prisklassen ja. Har leita selv litt rundt nå og da er de dyrere. Med tanke på trykk så er det ikke så gærn pris heller da Men vist det skal bli billigere må det vel bli ebay eller noe sånt. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei for all del. Det er tross alt en gammel drakt med trykk. Er bare det at jeg har funnet mange andre gamle spillere på gamle drakter til en myyye lavere pris. alt fra 100-400kr, noe som er litt forsjell fra knappe 800kr. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 800 er vel ikke så veldig dyrt. Det ble 5-600 spenn for en ny drakt fra Arsenal online store, med trykk, jeg hadde forhørt meg på fotballbutikken på OsloS og der ville den samme drakten ha kostet meg rundt 800 spenn. På den siden du har linket til så står det dessuten "excellent condition" på drakten, så prisen er vel ikke så veldig gærn Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke lenge til vi skal spille mot Man.Utd, det gruer jeg meg til For meg mener jeg at vi må vinne alle kampene, spes mot ManU og Chelsea hvis vi skal vinne PL. Men nå som vi ikke har Song, synes jeg at det ser veldig tynt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå