Jeg_ruler Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hehe søppellag faktisk. Er vel mer et lag som vet hvordan man skal spille på resultater og forsvarspresset deres er jo blandt verdens beste, om ikke det beste Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Faen, hele laget er sjokket.. Ikke så rart.. Sjekk bilder i her! http://www.redcafe.net/f7/arsenal-will-dro...224/index4.html Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jaddaaa! Walcott! Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Deilig, denne kampen fortjener vi å vinne.. Stakkars Eduardo, kanskje aldri bra igjen. HVem veit. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 1-2 Walcott igjen! Denne kampen må vi vinne om vi skal henge med! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Uff, for en stygg skade på Dudu. Klarer nesten ikke å nyte kampen nå. Ellers godt at Walcott har kommet i gang med å score i PL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jævlig synd for Eduardo, en av få spillere jeg har sansen for på laget deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dudu? Litt homoerotisk kjælenavn, don't you think? Men det var en ekstremt stygg takling ut i fra bildene, ja. Ser ikke kampen så jeg kan ikke si noe om hvordan den var live, men den stinker suspensjon. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Homoerotisk? Vet ikke helt hva du sikter til, men det er nå hans kallenavn, som han har hatt siden tiden i Dinamo Zagreb. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fy faen, for en takling Eduardo fikk på seg. Bildet er bare au-au. Synd for han, men jeg er glad Kroatia mister ham til EM... Sånne taklinger er alltid stygge, stakkar fyr... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) CLICHY! Herregud for en tabbe. Endret 23. februar 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Synd med Eduardo. Ikke ment som dissing pga resultatet Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Å HERRE GUD!! 1 sek uten konsentrasjon fra Clichy, og straffe, pga det mista vi 2 poeng, men gjort er gjort. Det jeg tenker på nå er Eduardo.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sterkt resultat, uavgjort mot Birmingham med en mann mer hele kampen, hoho Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bryr meg lite om resultatet nå. Syntes virkelig synd på Eduardo nå. BTW: Nightkeeper du oppfører deg som en drittsekk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 BTW: Nightkeeper du oppfører deg som en drittsekk. Haha, på hvilken måte? Koser meg litt når vår sterkeste rival roter bort to poeng etter å ha spilt hele kampen med en mann mer, jeg må da få lov til det? Ser ingen problemer med det jeg skrev. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 BTW: Nightkeeper du oppfører deg som en drittsekk. Haha, på hvilken måte? Koser meg litt når vår sterkeste rival roter bort to poeng etter å ha spilt hele kampen med en mann mer, jeg må da få lov til det? Ser ingen problemer med det jeg skrev. Er det rart vi mister 2 poeng når spillerene måtte se på dette her? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg syntes synd på Dudu jeg, har ikke sagt noe annet. Men dere kan da ikke skylde på det der etter deres tidvis flotte andreomgang? Jo. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 På en annen dag hadde vi satt pris på rivaliseringen, NightKeeper, men i dag går de fleste Gooners' tanker til Eduardo. Orker ikke engang å tenke på poengtapet nå. Derfor kan du godt spare kruttet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå