Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er Arsenal gutt, så jeg vil ikke være slem.... men la oss vente til han spiller 2 gode kamper på rad før i hyller Diaby som "the next big thing".

Det å spille bra mot Hull er ikke det samme som å spille bra mot United. Vi var litt heldige og litt gode idag og vant mot Hull. Det er ikke akkurat et topplag. Jeg vil ikke virke altfor negativ, men vi er dessverre ikke i toppform. Vi har fått 7 poeng i en dårlig periode. Vil nesten være fornøyd tbh. (og det er litt trist)

Lenke til kommentar

Vi har tatt 7 poeng på 3 kamper, og to av de var på bortebane. Jeg vil ikke si det er helt på trynet, med tanke på at feks Utd tapte på Turf Moor, og vi var bare ekstremt ueffektive som ikke fikk 3 poeng.

Så langt i sesongen(utenom Chelsea kampen) har vi prestert godt nok, og hadde vi vunnet den hadde vi vært top of the league.

Vent til i Mars, i år har jeg nemmelig tro på seriegull så lenge ikke vi får flere alvorlige skader. ;)

Enig angående Diaby, men han innledet sesongen veldig bra, og ser man vekk fra et selvmål mot Utd gjor han ikke store feil, men jeg kan tenke meg det tok mye av selvtilliten hans bort og jeg regner med at han har kommet iform nå å leverer en god kamp mot Villa.

Lenke til kommentar

Vi har tatt 7 poeng på 3 kamper, og to av de var på bortebane. Jeg vil ikke si det er helt på trynet, med tanke på at feks Utd tapte på Turf Moor, og vi var bare ekstremt ueffektive som ikke fikk 3 poeng.

Så langt i sesongen(utenom Chelsea kampen) har vi prestert godt nok, og hadde vi vunnet den hadde vi vært top of the league.

Jeg må si meg veldig uenig med deg. Synes vi spilte elendig mot Liverpool, og enda værre mot Burnly. Heldigvis kom det seg nå mot Hull.

Lenke til kommentar

Igjen, uenig. Vi spilte en dårlig andreomgang mot Burnley, og en elendig førsteomgang mot Liverpool. Men jeg er veldig fornøyd med resultatet i en av kampene(Liverpool selvsagt), laget reiste seg og viste en vinnervilje jeg ikke har sett på år og dag. Mot Burnley var vi bare utrolig ueffektive i førsteomgang, og vi betalte prisen for det. Andreomgangen var ingenting å skryte av, men førsteomgangen var veldig bra, og med tanke på hvor vanskelige disse tre kampene var, så er jeg utrolig fornøyd med 7 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...