invalid_user Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja. Tror den er på forrige side her. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Da er jeg dessverre hjemme igjen fra England turen min. Fikk sett United - Villa og ikke minst Arsenal - Liverpool. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ikke dårlig! Første gangen du er på kamp? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Å nei, heldigvis ikke. Men første gang kamp utenfor Arsenal sin hjemmebane (Vi ser bort fra norsk "fotball" og landskamper). Morsomt å oppleve noe nytt og det å være på borte bane er mye mer liv enn å være hjemme. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hehe, skjønner. Har ikke vært å sett Arsenal enda, men satser på å få til en tur neste år Endret 15. desember 2009 av Voojagig Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Må¨du gjøre. Måtte også Gamst i Manchester. Det var stort å snakke med han Jeg er 25 år og snakker med en "kjenndis" og føler seg som en liten unge. Litt flaut, men er vel menneskelig natur. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Haha, litt av en tur. Drømmeresultater, i tillegg til møte med en kjendis (selv om jeg ikke er så voldsomt glad i Gamsten). Hvordan er han som person da? Regner også med at du koste deg blant Away Gooners. De var herlige på Anfield (som de vanligvis pleier å være). Har utrolig lyst å dra på bortekamp en gang. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fy søren! Må ha vært hærlig å se skuddet til Shava gå inn rett foran deg! Away Gooners er konge Må komme meg på kamp!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg var også på Liverpool - Arsenal kampen Jeg hadde VIP biletter så jeg kunne ikke juble noe særlig med alle Liverpool folka rundt meg ^^ Men det var utrolig herlig og se Arshavin score. Jeg var også ekstremt overasket over Anfield. Stadion var utrolig kompakt og det føltes som om vi satt veldig nærme gress matta. Anbefaler alle og besøke Anfield en gang. Det var noe annet en Viking Stadion for og si det slik. Det var også morro og se Arsenal fansen lage mest lyd av alle på Anfiled. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsen...icle257849.html Blir litt nervøs når jeg leser dette: “At the moment Thomas Vermaelen is in front of him. Will he be completely happy if he does not get the games, I am not sure." Virker som at Wenger skal prøve å bruke Silvestre mer på bekostning av Vermaelen. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tviler sterkt på akkurat det. Om han skulle prøve et slikt stunt, ville det gått på bekostning av Billy, tror jeg. Vermaelen har vel bare vært småskadet én gang siden han kom til oss, mens Gallas får småsmeller hver bidige kamp. Er det noen som skal hviles slik at Mike skal få spilletid, blir det nok Gallas. Men nå er jo Traoré skadet til Burnley-kampen, så det er store sjanser for at vi får se Silvestre på venstrebacken. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skjelver som søren hver gang Silvestre spiller. Liker ikke dette.. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Syns Silvestre har gjort det bra i ligacup egentlig. Har vært den mest stabile når han har spilt med reserver og juniorer. Han strekker seg ikkje helt opp til førstelaget, men vil påstå han faktisk er god, selvom han er treig og seig. Mye rutine er bra i et ungt Arsenal lag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen kamptråd for dagens kamp? Tror det blir en slitekamp, men en kamp vi bør vinne. 1-3! Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja, venter også på kamptråd for dagens kamp. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ja vi bør vinne. Men nå må vi huske på at det bare er 1 (!) lag som har vunnet på Turf Moor denne sesongen, Wigan. Burnley er et veldig vanskelig borte lag, men jeg tipper på en 0-2 seier. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Haha, litt av en tur. Drømmeresultater, i tillegg til møte med en kjendis (selv om jeg ikke er så voldsomt glad i Gamsten). Hvordan er han som person da? Regner også med at du koste deg blant Away Gooners. De var herlige på Anfield (som de vanligvis pleier å være). Har utrolig lyst å dra på bortekamp en gang. Det var drømmetur Gamsten var veldig hyggelig og nede på jorda. Han ble kanskje litt sjokkert når jeg og kameraten min kom og starta med "Hyggelig å se en annen nordmann i Manchester". Jeg må si at han tok det fint, snakket litt og virket helt normal. Stor koste meg med Away Gooners. Jeg synes det var morsommere å dra med de på borte kamp, enn å være på Emerates. Missforstå meg rett, det er stor å være på Emerates, men den stemningen som er på bortebane er større. Jeg var også på Liverpool - Arsenal kampen.Jeg var også ekstremt overasket over Anfield. Stadion var utrolig kompakt og det føltes som om vi satt veldig nærme gress matta. Anbefaler alle og besøke Anfield en gang. Det var noe annet en Viking Stadion for og si det slik. Var ikke tilfeldigvis deg jeg møtte i puben før kampen? Personlig var jeg litt skuffet over Anfield. Synes banen var så liten og stadionen så stygg. Mest av alt var jeg skuffet over stille Liverpool supportere. -På en annen side var jeg på Old Trafford dagen før og mulig at jeg sammenlignet litt for mye. Endret 17. desember 2009 av Justin_Sane Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Har vært på både Old Trafford og Anfield, dog ikke på kamp, bare omvisning. Var skikkelig imponert over den gigantiske Old Trafford, noe jeg ikke kan si jeg ble av "middelmådige" Anfield. Men helt klart, det er noe annet enn Brann Stadion Endret 17. desember 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 CL 16. delsfinale: Porto - Arsenal Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Blir bra kamper, som jeg tror vi går ut som det sterkeste laget. Fornøyd med trekningen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå