Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fabregas - Song - Diaby..

...er vår beste midtbane for tiden! Fabregas offensivt, Song deffensivt mens Diaby begge deler!

I beg to differ. Jeg ser både Nasri og Denilson over Diaby der hver dag i uken. Diaby ødelegger mange av de ellers knirkefrie angrepene våre med å bruke 3-4 touch for mye hver gang han har ballen. Han er også svært klumsete, og har flere skumle ballmist i hver kamp. Stort sett det eneste han har vist seg nyttig for denne sesongen, er å avslutte kontringsangrep ved å komme sent inn i boksen. Der har han vært god. Men ellers gir han langt fra den nytten som de to nevnte gjør.

Lenke til kommentar
Irriterer meg alltid grønn når jeg ser Diaby for Arsenal. Man skulle nesten tro han ikke trente med resten av laget, der alle andre bruker to touch bruker Diaby fire touch.

Nettopp, og det skinner spesielt godt igjennom når han konkurrerer mot ballsikre spillere som Fabregas og Nasri. Håpet jeg har med Diaby er at han utvikler seg til en box-to-box spiller med stor fysisk kapasitet og som scorer mange mål, men jeg ser ikke hvor han skal få plass på laget. Nasri har begynt å finne føttene sine igjen etter skaden og Ramsey hamrer på døra. Jeg tror Diaby vil gjøre det godt i et hakket svakere lag, men i Arsenal ser ikke fremtiden svært lys ut.

Lenke til kommentar

Du kan alltid se om vi har vunnet eller ikke ved å se på pressekonferansebildet av Wenger etter kampen. :)

Arsene var en av grunnene til snuoperasjonen i dag, ingen tvil om det. Bra at han viser baller når det trengs, og ikke blir redd for å skjelle ut spillerne når det trengs som mest. Tydelig at det kom ut et mer skjerpet Arsenal etter pausen. Legende. In Arsene we trust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...