Xanman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ukens Wenger-quote: For me, there is only one Tom Cruise, and it is the one who plays for Arsenal Football Club. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikveld, det blir moro.. Vi er uansett i førsteplass, gjør vi ikke? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jo. De har 13 poeng, medan Olympiacos har 7. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Arsenal Football Club has today announced the following 18-man squad for the Champions League Group H clash with Olympiacos. Carlos Vela Theo Walcott Aaron Ramsey Alex Song Mikael Silvestre Jack Wilshere Lukasz Fabianski (GK) Vito Mannone (GK) Fran Merida Kyle Bartley Francis Coquelin Thomas Cruise Craig Eastmond Jay Emmanuel-Thomas Kerrea Gilbert Luke Ayling Mark Randall Gilles Sunu Det lover godt Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fabianski Gilbert - Bartley - Silvestre - Cruise Ramsey - Birthday Boy - Wilshere Theo - Vela - Mérida Veldig sannsynlig startoppstilling i kveld. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Den kampen burde eg nesten få med meg. Mykje ung og spennande igjen, dersom lagoppstillinga di er nokonlunde korrekt iRoman. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 skal vi ikke ha egen kamptråd? venter på at noen her skal mekke en Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hegland sa han skulle fikse det... Birthday boy er forresten Craig Eastmond. Gratulerer med dagen til ham! Håper forøvrig at Jay-Thomas får en liten halvtime, har enorm tro på gutten. Har ikke sett maken til fysikk siden Vieira. Ved siden av Watt og Wilshere i fjor. Ikke det mest optimale bildet, men jeg finner ikke bedre på Google. :/ Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) GAH JEG HATER STREAMS. *Insert profanity about Viasat here* Endret 9. desember 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er det noen flere som skal over for å se Liverpool - Arsenal? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vil se Ramsey, Walcott, Wilshere og Eastmond i dag! Gleder meg!!!! Gooner till i die!!!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvor blir det av kamptråden, Hegland? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 He fucked us over, guys. Mekker den as we speak. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Huff og huff... Finfint at du ordner opp, iRoman! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Der. Har eksamen i morra men likevel tar jeg meg tid å ordne opp shit her. That's how much I love you guys <3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Må enda en gang påpeke hvor imponert jeg er over Songs fremgang det siste året. Det er helt sykt å se hvor dominerende han er på midtbanen, med sine fantastiske ballvinneregenskaper og utsøkte teknikk. Jeg vil egentlig påstå at han er bedre nå enn det Flamini var før han reiste! Hva syntes dere? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kunne tatt i det i Song-tråden. ^^ Men ja, gutten har utviklet seg enormt. Var en fryd å se ham dominere midtbanen i går, med masse gode nedtak, touch og pasninger. Vet ikke hva jeg skal si om han vs. Flamini, fordi de er litt forskjellige spillertyper. Føler at Song er mye mer teknisk og en som spiller med veldig stor risiko. Flamini var på sin side mer en ryddegutt som løp, løp og løp. Dessuten må jeg vel si at Flamini utfylte Cesc, og forøvrig hele midtbanen perfekt. Rosicky - Cesc - Flamini - Hleb kunne man nesten kalt "fab 4" i 2007/08 (før Rozza fikk sin skade riktignok), de var utrolig samspilte og hadde enorm forståelse. Nå er det en litt anderledes situasjon med 3 spillere sentralt, men Song er absolutt bankers som DM i denne formasjonen. Kommer helt klart til å bli savnet stort under ANC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det noen flere som skal over for å se Liverpool - Arsenal? Ja, jeg skal se den. Gleder med som en unge Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Skal du til Liverpool for å se den? Kult Blir nok TVen på meg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ramsey vil gi Wenger hodepine, dette lover veldig bra. Er helt sikker på at neste sesong så¨er han fast, eller så godt som. Dessuten virker det som han har en vinnende mentalitet også, noe som de fleste på Arsenal dessvere ikke har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå