Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal Football Club has today announced the following 18-man squad for the Champions League Group H clash with Olympiacos.

Carlos Vela

Theo Walcott

Aaron Ramsey

Alex Song

Mikael Silvestre

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski (GK)

Vito Mannone (GK)

Fran Merida

Kyle Bartley

Francis Coquelin

Thomas Cruise

Craig Eastmond

Jay Emmanuel-Thomas

Kerrea Gilbert

Luke Ayling

Mark Randall

Gilles Sunu

Det lover godt :)

Lenke til kommentar

Hegland sa han skulle fikse det...

Birthday boy er forresten Craig Eastmond. Gratulerer med dagen til ham! :) Håper forøvrig at Jay-Thomas får en liten halvtime, har enorm tro på gutten. Har ikke sett maken til fysikk siden Vieira.

emmanuel-thomas-cup.jpg

Ved siden av Watt og Wilshere i fjor. Ikke det mest optimale bildet, men jeg finner ikke bedre på Google. :/

Lenke til kommentar

Må enda en gang påpeke hvor imponert jeg er over Songs fremgang det siste året. Det er helt sykt å se hvor dominerende han er på midtbanen, med sine fantastiske ballvinneregenskaper og utsøkte teknikk. Jeg vil egentlig påstå at han er bedre nå enn det Flamini var før han reiste! Hva syntes dere?

Lenke til kommentar

Kunne tatt i det i Song-tråden. ^^ Men ja, gutten har utviklet seg enormt. Var en fryd å se ham dominere midtbanen i går, med masse gode nedtak, touch og pasninger. Vet ikke hva jeg skal si om han vs. Flamini, fordi de er litt forskjellige spillertyper. Føler at Song er mye mer teknisk og en som spiller med veldig stor risiko. Flamini var på sin side mer en ryddegutt som løp, løp og løp. Dessuten må jeg vel si at Flamini utfylte Cesc, og forøvrig hele midtbanen perfekt. Rosicky - Cesc - Flamini - Hleb kunne man nesten kalt "fab 4" i 2007/08 (før Rozza fikk sin skade riktignok), de var utrolig samspilte og hadde enorm forståelse. Nå er det en litt anderledes situasjon med 3 spillere sentralt, men Song er absolutt bankers som DM i denne formasjonen. Kommer helt klart til å bli savnet stort under ANC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...