invalid_user Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 We hate him, he hates us. Syns det er latterlig at enkelte medier har skrevet at han visstnok har avvist oss til fordel for Liverpool. Hvorfor skulle Wenger signere en spiller han tidligere har kalt cheat to ganger? Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Carlton Cole må vel være i tankene hans. Ikke når kan koster 200 mill. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nistelrooy? Get real. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Oppfordrer alle gooners til å legge inn en stemme i denne tråden! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 http://arsenaltruth.squarespace.com/arsena...in-bashing.html Interssant innlegg. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som ser kamp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Noen som ser kamp? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1177174 FA-cupens tredje runde: West Ham - Arsenal Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi skal til Upton Park og spille første FA Cup-kampen vår i år. I overkant tøff trekning i første runde, men men. Håper vi gjør jobben og ikke må spille omkamp. Hadde ikke vært meg i mot å vinne FA Cupen denne sesongen. Laget trenger et trofé. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Enig. Laget trenger et trofé.. Så i denne cupen kan vi stille med toppet lag hele veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kjenner jeg Arsene rett,så blir det neppe toppet lag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I FA Cupen på Upton Park bør Wenger kjøre på med toppet lag. I alle fall med unntak av Fabianski, som pleier å være fast cup-keeper. Noe annet vil være idioti etter min mening. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Dere må ha lykke til på Upton. Selv om jeg ikke er videre begeistret for Arsenal finnes det noen andre lag i London jeg missliker mer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det skjer saker og ting på Arsenal TV Online ikveld. Vet ikke helt hva men det er en gratis helg der de putter opp mye snacks. Sikkert verdt å sjekke ut. http://www.arsenal.com/atvofreeweekend Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nok en dag med snacks på ATVO. Nigel Winterburn<3 og gjengen analyserer uka nå. Anbefaler alle som ikke er ute og drekker å se gratis-streamen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Interessant å se igjen det elendige forsvarsspillet vårt. Huffda.. Forresten, Eboue må vel ha rekorden for å si "You know" flest mulig ganger i et 30 sekunders intervju. Endret 4. desember 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Men så, blant de 250 kategoriene har de tre andre lagene klart å plassere seg etter hverandre på 50., 51. og 52. plass Liverpool med 280 innlegg, Chelsea med 275 og Arsenal med 261. Gutta, skjerpings! Vi blir slått av Chelsea-kategorien på aktivitet. Og vi som starter så friskt, var vel forbi Liverpool en stund. Wtf, yo? Hegland: mekker du kamptråd for Olympiakos - Arsenal? Så kan jeg lage til Liverpool-kampen, har allerede begynt på den. ^^ Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Med så mange spillertråder kunne det kanskje bli laget en samletråd for hele squaden med linker? Eller blir det litt mye? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Med så mange spillertråder kunne det kanskje bli laget en samletråd for hele squaden med linker? Eller blir det litt mye? Samletråd for alle "viktige" tråder, som settes som sticky, er allerede foreslått fra min side Endret 8. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ååh, jeg savner Touré Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå