Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper bare folk forstår ansvaret som følger med når det etterhvert vil komme egne tråder for enkeltspillere o.l., og at det ikke blir om å gjøre å være trådstarter. I slike tråder mener jeg førsteposten bør være forseggjort og noenlunde jevnlig oppdatert, som f.eks. Fox' skadeliste.

Rettes ikke mot noen eksisterende poster, mer som en anbefaling om det som kommer. :p

Edit: Så først nå malen som Fox hadde laget for slike spillertråder. Godt eksempel! :p

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar
Håper bare folk forstår ansvaret som følger med når det etterhvert vil komme egne tråder for enkeltspillere o.l., og at det ikke blir om å gjøre å være trådstarter. I slike tråder mener jeg førsteposten bør være forseggjort og noenlunde jevnlig oppdatert, som f.eks. Fox' skadeliste.

Rettes ikke mot noen eksisterende poster, mer som en anbefaling om det som kommer. :p

Edit: Så først nå malen som Fox hadde laget for slike spillertråder. Godt eksempel! :p

Når vi skal ha tråder som trenger å bli oppdatert ofte, bør det være fordelt på ulike brukere. Slik at en slipper å ordne alt og at vi skal være avhengig å ha ham her ofte.

For min del skal jeg prøve å oppdatere skadelisten så ofte som jeg kan :)

Lenke til kommentar

Herleg intervju med Fabregas!

This is my seventh season at the club and my sixth season in the first team. In the case of most 22-year-olds, a bad game would be put down to their age. But if I have a bad game, or Arsenal lose, I know I am the first to blame. But I like that. I like the responsibility and the pressure. I don’t want to be your average 22-year-old.

Fantastisk instilling. Fabregas er ein av dei (uheldigvis) få ekte vinnarane vi har på laget. Gallas, Vermaelen, Arshavin og RvP er faktisk dei einaste andre eg ville inkludert der. Alle andre saknar eg fortsatt å sjå at dei VERKELEG vil vinne. I morga er det forresten ein fin kamp å vise nettopp det i.

Å tenke på at Fabregas er like gammal som meg er skremmande.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Skal vi lage egen transfertråd, eller ha alt av rykter/overganger i denne tråden?

Vil bare si at jeg håper Wenger kjøper en spiss/angrepsspiller i januar - siden v.Persie er så og si ute resten av sesongen. Synd å se Eduardo blottet for all selvtillit. Det er livsnødvendig å få en Eduardo/Vela i form nå. Vi trenger en målscorer vi kan stole på - for øyeblikket ser jeg ingen.

Lenke til kommentar

Nå er det på tide Wenger. Åpne pengesekken og kjøp en spiss i januar. Vi kan ikke regne med at dagens versjon av Eduardo skal ta over plassen til Robin, selv om han har det i seg? Jeg ønsker at Wenger skal kjøpe i Premier League, så vi har en spiller som vet hvordan det er å spille i England og kan steppe raskt inn i laget. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at han henter inn en gæmlis som vet hvor målet står. Han kan lære opp Vela og Bendtner, frem til de tar over etter ham etter et par år.

Nistelrooy? Tror ikke han gidder å dra til Arsenal, spesielt etter det som skjedde når han bommet på straffe på overtid, og kampen endte 0-0. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...