fox Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, vi trenger flere aktive folk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Skal prøve å ta den oppfordringen iRoman Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg vil hvertfall bli mye mer aktiv! Har laget en liten tråd nå. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Håper bare folk forstår ansvaret som følger med når det etterhvert vil komme egne tråder for enkeltspillere o.l., og at det ikke blir om å gjøre å være trådstarter. I slike tråder mener jeg førsteposten bør være forseggjort og noenlunde jevnlig oppdatert, som f.eks. Fox' skadeliste. Rettes ikke mot noen eksisterende poster, mer som en anbefaling om det som kommer. Edit: Så først nå malen som Fox hadde laget for slike spillertråder. Godt eksempel! Endret 27. november 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg tar nok absolutt den oppfordringen, iRoman. Enklere å bidra nå som ikke emnene oversvømmer hverandre slik som i samletråden. Det er godt mulig det har blitt foreslått før, men kan det være en ide å gi nytt navn til denne tråden nå? Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Å omdøpe den til Highbury er vel forslaget som har kommet opp? Synes det hadde vært bra Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Folkens, den førsteposten skulle hadd seg en helt forjævlig stor overhaling, synes dere ikke? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Håper bare folk forstår ansvaret som følger med når det etterhvert vil komme egne tråder for enkeltspillere o.l., og at det ikke blir om å gjøre å være trådstarter. I slike tråder mener jeg førsteposten bør være forseggjort og noenlunde jevnlig oppdatert, som f.eks. Fox' skadeliste. Rettes ikke mot noen eksisterende poster, mer som en anbefaling om det som kommer. Edit: Så først nå malen som Fox hadde laget for slike spillertråder. Godt eksempel! Når vi skal ha tråder som trenger å bli oppdatert ofte, bør det være fordelt på ulike brukere. Slik at en slipper å ordne alt og at vi skal være avhengig å ha ham her ofte. For min del skal jeg prøve å oppdatere skadelisten så ofte som jeg kan Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Folkens, den førsteposten skulle hadd seg en helt forjævlig stor overhaling, synes dere ikke? Nei, drit nå i den. It's in the past now. Men få ræva i gir og start å post i de andre trådene du. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har fått streng beskjed av formannen (the almighty iRoman) om å ikke fylleposte, så jeg vil bare ønske alle fellow Gooners lykke til med fylla og kampen på søndag! Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Takk i lige måde! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Herleg intervju med Fabregas! This is my seventh season at the club and my sixth season in the first team. In the case of most 22-year-olds, a bad game would be put down to their age. But if I have a bad game, or Arsenal lose, I know I am the first to blame. But I like that. I like the responsibility and the pressure. I don’t want to be your average 22-year-old. Fantastisk instilling. Fabregas er ein av dei (uheldigvis) få ekte vinnarane vi har på laget. Gallas, Vermaelen, Arshavin og RvP er faktisk dei einaste andre eg ville inkludert der. Alle andre saknar eg fortsatt å sjå at dei VERKELEG vil vinne. I morga er det forresten ein fin kamp å vise nettopp det i. Å tenke på at Fabregas er like gammal som meg er skremmande. Endret 28. november 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Skal vi lage egen transfertråd, eller ha alt av rykter/overganger i denne tråden? Vil bare si at jeg håper Wenger kjøper en spiss/angrepsspiller i januar - siden v.Persie er så og si ute resten av sesongen. Synd å se Eduardo blottet for all selvtillit. Det er livsnødvendig å få en Eduardo/Vela i form nå. Vi trenger en målscorer vi kan stole på - for øyeblikket ser jeg ingen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Håper Eduardo finner formen sin igjen og scorer mange mål for oss nå som van persie er mest sansynligvis ute resten av sesongen. Gleder meg sykt til i morgen, blir spennendes kamp Endret 28. november 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå er det på tide Wenger. Åpne pengesekken og kjøp en spiss i januar. Vi kan ikke regne med at dagens versjon av Eduardo skal ta over plassen til Robin, selv om han har det i seg? Jeg ønsker at Wenger skal kjøpe i Premier League, så vi har en spiller som vet hvordan det er å spille i England og kan steppe raskt inn i laget. Noen forslag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Carlton Cole må vel være i tankene hans. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg foreslår at han henter inn en gæmlis som vet hvor målet står. Han kan lære opp Vela og Bendtner, frem til de tar over etter ham etter et par år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg foreslår at han henter inn en gæmlis som vet hvor målet står. Han kan lære opp Vela og Bendtner, frem til de tar over etter ham etter et par år. Nistelrooy? Tror ikke han gidder å dra til Arsenal, spesielt etter det som skjedde når han bommet på straffe på overtid, og kampen endte 0-0. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Gidder? Tror det er mer sånn at han hater Arsenal, med hele hjertet sitt. Så, det er ikke vits i å diskutere det en gang. Så du feiringen etter han puttet straffen året etter når vi slo Arsenal 2-0 på OT? Tells a story. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Han hadde vært perfekt, men dessverre hater jeg han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå