Prinz Poldi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det er også godt mulig at flere gooners vil registrere seg på forumet. Selv kommer jeg til å bli mye mindre aktiv på gunners.no når vi får et eget underforum. Jeg begynner å bli litt lei av en del av medlemmene der. Ga opp det forumet for lenge sia. Møkkaforum. Jeg har tro på at den nye underkategorien blir en suksess, og at det blir større aktivitet der. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som har tanker rundt hvordan vi kan holde det litt organisert da? Ha en fast som lager ny tråd for hver kamp etc. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vet at iRoman har allerede mekket kamptråd til Chelsea, som er klar til å settes i verk så fort forumet åpner. Hvem som lager kamptrådene etter det er igrunn ikke veldig viktig, viktigere er det derimot at man tar seg tid til å skrive gode, informative kamptråder med nyheter om begge lag, sannsynlig lagoppstilling, hva du tror resultatet blir osv. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har skrevet en kamptråd til Chelsea-kampen ja. ^^ Noen vil kanskje mene at den er lenger enn det den burde være, men det er tross alt et byderby og en storkamp, samt (forhåpentligvis) den første kampen etter perestrojkaen her. Dersom mods ikke rekker å sette opp dette opplegget før søndagen får jeg bare poste det her som et innlegg, så får folk se hvordan jeg ville satt opp kamptrådene. Men som sagt, dibbs on the match thread. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vi kan møte følgende lag i sluttspillet i CL: A) Juve/Bay -> Juve møter nettopp bayern hjemme i siste kamp. Bayern må vinne for å gå viedere. Regner med at Juve tar andreplassen. B) CSKA/Wolf -> Har like mange poeng. Wolfsburg leder på innbyrdes. Wolfburg møter Man U hjemme i siste kamp og CSKA møter Besiktas borte. Veldig åpen. Personlig foretrekker jeg CSKA videre. C) Milan/Real/Marseille -> 3 onder. Tar helst Marseille som tar imot Real i siste runde og må vel vinne for å gå videre. Milan bør ha grei match borte mot Zurich. Kan Real ryke dersom Marseille vinner og Milan vinner? Milan vil da ha 11 poeng og Marseille 10 (like mye som Real). Har ikke sjekket på innbyrdes. D) Porto -> Grei motstand. Bør vinne over 2 kamper. E) Fiorentina/Lyon -> Fiorentina møter Liverpool borte som bare har æren å spille for. Regner med at Liverpool prøver å revansjere tapet. Lyon tar lett 3 poeng mot Debrechen. Ser helst at vi møter Viola av disse to F) Barca/Inter/Rubin/Kiev -> Denne gruppen er sykt jevn! Før siste runde har Barca 8 poeng, Inter har 6, Rubin har 6 og Kiev har 5. Inter møter Rubin hjemme og Barca skal en tur til Kiev. Regner med at de to storlagene går videre, men Rubin kan overraske og slå ut Inter. Ønsker ikke verken Inter eller Barca så tidlig i sluttspillet. Barcelona 5 8 Internazionale 5 6 Rubin 5 6 Dynamo 5 5 G) Sevilla/Unirea/Stuttgart Sevilla møter Rangers hjemme og jeg regner med de tar gruppeseieren. Så er det en rent oppgjør om andreplassen mellom Stuttgart og Unirea der Stuttgart må vinne hjemme for å gå videre. Ønsker Unirea i trekningen av opplagte grunner. Ellers tror jeg vi skal kunne gå greit videre mot Fiorentina, Porto, Marseilla, CSKA/Wolfburg. Juve/Bayern/Milan/Lyon blir hakket vanskeligere, mens vi nok er ute dersom vi møter Real, Barca eller Inter med mindre vi spiller helt fantastisk hjemme og holder stand borte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eneste lagene jeg direkte ikke vil møte er Juve, Milan og Real Madrid. Resten mener jeg at vi skal komme forbi ganske komfortabelt. Vil heller ikke møte Juve for jeg holder med dem aswell, blir vanskelig å heie på noe lag da. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det eneste laget jeg ikke vil møte er Barcelona. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 håper på barca, høres ut som et bra oppgjør Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg vil helst ha Unirea i finalen, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Samma for meg hvem vi møter egentlig, (eller, jo enklere jo bedre) bortsett fra Barcelona. De vil jeg IKKE møte! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 arsenal barca er kanskje den mulige kampen jeg har mest lyst å se. det er kanskje en hard motstand, men det er et fasinerende oppgjør på papiret Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mérida mottok direkte rødt i reservelagskampen mot Villa i går og er dermed uaktuell mot Shitty. Wilshere slo visstnok opp skaden sin og ble bytta ut, så han er tvilsom til kampen han og. Meget synd, spesielt hvis Wilshere blir ruled out. Har utrolig lyst å se ham i aksjon for førstelaget. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Åssen fikk Mérida rødt kort? Det høres IKKE bra ut, har gledet meg til shitty kun pga Mérida og Whilsere. Og nu er de ute. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Klinsj mellom han og Fabian Delph visstnok. Sistnevnte fikk kun gult kort, selv om det var han som starta det hele. Håper for all del at JET får spilletid. Han er tilbake fra sitt lånopphold i Blackpool hvor han imponerte voldsomt. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Gallas is a 'big question mark' for Chelsea. Hvis Gallas også er ute mot Chelsea har jeg null tro på seier. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Emirates to host world's largest team photo Tøft! Likar at Arsenal brukar tid (og pengar) på å få inn litt historie på Emirates. Endå ein ting Gazidis gjer riktig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Gratulerer alle sammen, nu har vi vår egen kategori! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Nå er det opp til oss å bevise at vi fortjener en hel kategori. Håper inderlig at brukere som Atald, Mavado, nwork, Noobish_Geek, JesharushanN, archongamer, Liquidkey, Faces Down (nå Taxmannen?), Justin_Sane, Rosicky_Gunner, Biffsnadder etc etc (sorry om jeg har glemt noen) kan bli mer aktive og bidra til et mer aktivt forum. Nye brukere er selvsagt hjertelig velkomne. Endret 27. november 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå