Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Gazidis bør få all mulig skryt for jobben han gjør med å forlenge kontrakter til de fremadstormende spillerne våre. Absolutt fabelaktig arbeid. Song har tatt enorme steg denne sesongen, to sesonger til og han har etablert seg som en av de ledende midtbaneankerne i verden.

Jævla synd med Gibbs, faen. Men på en annen side, jeg tror Silvestre kan gjøre en god jobb mot Chelsea, hvis han får sjansen. Traore må FOR ALL DEL ikke spille.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Gazidis har vært genial helt siden han kom. Det første han gjorde var å fikse Shava, og nå jobber han på spreng med kontraktforlengelser. Nå gjenstår bare kontraktene til Gallas, Rosicky og Mérida. Er spesielt viktig å forlenge med Billy, han har hatt et vanvittig bra samarbeid med Vermaelen så langt. Tror han kan holde 2 år til på toppnivået dersom han holder seg skadefri.

Forøvrig helt enig i at Silvestre kan gjøre en god defensiv jobb som venstreback mot Chelsea. Vi blir trolig noe svekket offensivt, men mot Chelsea trenger man defensiv trygghet. Traoré vil garantert etterlate store rom som Chelsea kommer til å utnytte dersom han får spille. Nei, Mike må starte.

Lenke til kommentar
Nå som det er bekreftet at Arsenal vil få sin egen kategori vil jeg, som formann, starte diskusjon om hva som skal skje med denne tråden. Jeg og Hegland foreslår at vi omdøper den til "Highbury" slik at den får en slags pub-funksjon (slik som Fotballpuben).

Highbury høres fett ut. :w00t:

Gleder meg til kategoriene er oppe. Før storkampene kommer det nok til å bli ganske intenst. Ender kanskje noen ganger opp med masseslagsmål etter kampen, og purken (dvs. modene) må gripe inn. :D Men mtp. hvor snille alle er mot hverandre her inne, så kommer det vel aldri til å bli bråk. :wee:

Lenke til kommentar
Nå som det er bekreftet at Arsenal vil få sin egen kategori vil jeg, som formann, starte diskusjon om hva som skal skje med denne tråden. Jeg og Hegland foreslår at vi omdøper den til "Highbury" slik at den får en slags pub-funksjon (slik som Fotballpuben).

Tre ganger hurra for iRoman og Hegland! Highbury FTW :w00t:

Nu er det opp til oss å være aktive i kategorien, det vil jeg tro at vi klarer ;) Med støtte av Latias og en par trofaste motsupportere som stikker ofte innom og bidrar med gode innlegg.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt vitsen med egen kategori for Arsenal, da vi egentlig kun trenger denne tråden. Manchester- og Liverpoolakategorier skjønner jeg derimot, ettersom de har veldig mange aktive brukere i lagenes tråder.

E; var ikke ment å drepe entusiasmen her, blir for all del kos å se Arsenal som en underkategori på fotballforumet. Hehe :)

Endret av Voojagig
Lenke til kommentar

Jeg tror en egen kategori kommer til å øke aktiviteten stort blant Arsenal og Chelsea supporterne. Ikke at vi blir like mange som Pool å Utd, men siden vi nå får en egen kamptråd for hver kamp og fremdeles beholder denne tråden i et nytt navn tror jeg det kan bli veldig bra :)

Lenke til kommentar

Det er ofte at jeg vil gjerne diskutere om enkelte spillere eller ta opp om dagens kamp, men dropper som regel for det blir bare kjedelig og rotete å diskutere det i "den store tråden". Som Chancelor, tror jeg også at det blir større aktivitet blant goonere når vi får vår egen kategori. Hvis det funker dårlig, kan vi jo alltid gå tilbake til den store tråden. Er ikke noe problem tenker jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...