Raste Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Wenger har vel omtrent aldri tapt for et bedre lag? Nei, Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Sier jo litt om hvor flau han var over tapet, går jo fanken ikke ann å skylde på banen. Det er jo like ille for United å spille der. Uff, blir flau på vegne av Wenger i den artikkelen. Men Wenger har jo først sagt at han synes at Arsenal fortjente tapet, ingen ting å si. Så igår klagde han på banen, jeg tror at han legger ikke skyld på banen men han var ikke fornøyd når det er snakk om en stor klubbs bane. Ingen ting funket for Arsenal, så enkelt er det. Alle klubber har sånne dager, jeg skammer meg ikke over det. Er faktisk glad at det skjedde mot ManU, ikke f.eks. Derby. For vi ville ha tapt mot dem og det er pinlig Endret 18. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sier jo litt om hvor flau han var over tapet, går jo fanken ikke ann å skylde på banen. Det er jo like ille for United å spille der. Uff, blir flau på vegne av Wenger i den artikkelen. Men Wenger har jo først sagt at han synes at Arsenal fortjente tapet, ingen ting å si. Så igår klagde han på banen, jeg tror at han legger ikke skyld på banen men han var ikke fornøyd når det er snakk om en stor klubbs bane. Ingen ting funket for Arsenal, så enkelt er det. Alle klubber har sånne dager, jeg skammer meg ikke over det. Er faktisk glad at det skjedde mot ManU, ikke f.eks. Derby. For vi ville ha tapt mot dem og det er pinlig Ok, vis Wenger sa at Arsenal fortjente tapet, så blir det litt annerledes ja Men synes det er tåpelig uansett å skylde på banen, når det er likt for begge lag. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Like dumt å skylde på at fansen til Arsenal er altfor nærme spillerne og det var derfor de fikk uavgjort og ikke vant som SAF gjorde tidligere i sesongen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hvis dere spiller som dere gjorde på Lørdag, kommer dere til å få tonne vis av skryt. Endret 18. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvis dere spiller som dere gjorde på Lørdag, kommer dere til å få tonne vis av skryt. Sjalu? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hvis dere spiller som dere gjorde på Lørdag, kommer dere til å få tonne vis av skryt. Sjalu? Selvfølgelig, jeg begynner nesten å grine over hvor god dere er! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Litt over 2 timer til kamp nå. Hva tror dere? Seier? Tap? Jeg er i alle fall veldig spent nå. Kalac er også klar for kampen, tror det kan ha noe å si, han er en veldig god keeper. Lykke til alle sammen. Come on you Gunners! Endret 20. februar 2008 av stizzen Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Arsenal var helt overlegen mot Milan i første omgang, vi får se åssen andre omgang blir. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dette var en syk kamp. På slutten trodde jeg at mitt unge hjerte skulle slå sitt siste slag. Men HVORFOR kunne ikke Ade bare satt den i goalen, ikke i tverra? Tenk så anderledes det hadde blitt på San Siro da.. Men, men.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mumle noe om "give him a ball and he will ..miss". Dagens største bom, arsenal fortjente klart å vinne etter hva jeg ser. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Haha, Adebayor, sykt. Milan er verdens beste lag til å spille på resultater, kudos til dem. Jeg tippet Milan videre totalt sett, ser ut som jeg får rett. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Vel, det kan vise seg lettere å score på San Siro, for jeg regner med at Milan ikke kommer til å spille like tragisk der som de gjorde i dag. Og Alastor... du koser deg virkelig med den sangen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Den første som gratulerte Adebayor var Milan keeperen. Jeg likte det sjokke gliset hans. Neida, Arsenal fortjente seieren syntes jeg selv om jeg ikke så hele kampen. (Prøvde å se Lyon - United samtidig og det gikk dårlig) Endret 20. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Den første som gratulerte Adebayor var Milan keeperen. Jeg likte det sjokke gliset hans. Neida, Arsenal fortjente seieren syntes jeg selv om jeg ikke så hele kampen. (Prøvde å se Lyon - United samtidig og det gikk dårlig) kass lag du heia på? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Den første som gratulerte Adebayor var Milan keeperen. Jeg likte det sjokke gliset hans. Neida, Arsenal fortjente seieren syntes jeg selv om jeg ikke så hele kampen. (Prøvde å se Lyon - United samtidig og det gikk dårlig) kass lag du heia på? Dette er offtopic da, men jeg heier på Al Hilal! Nei seriøst, blir jeg trukket ned av en med supporter? Arsenal - Milan er tross alt en spennende kamp selv om jeg så kanskje 80 % av United kampen... Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Den første som gratulerte Adebayor var Milan keeperen. Jeg likte det sjokke gliset hans. Neida, Arsenal fortjente seieren syntes jeg selv om jeg ikke så hele kampen. (Prøvde å se Lyon - United samtidig og det gikk dårlig) kass lag du heia på? Dette er offtopic da, men jeg heier på Al Hilal! Nei seriøst, blir jeg trukket ned av en med supporter? Arsenal - Milan er tross alt en spennende kamp selv om jeg så kanskje 80 % av United kampen... hehe, okay berre eg som har litt anna syn på de, hadde sett united uansett kor bra den/dei andre kampane var . Hadde ikkje takla og sett ein anna kamp når united spille. Men de e berre meg då Endret 20. februar 2008 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Håper dere knuser Milan i returoppgjøret. Synd med Adebayor, men jeg synes nesten han fortjente det etter den latterlige diven mot United. Uansett så heier jeg på dere mot Milan, søppellaget fra Italia. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Enig at det var latterlig da Ade filmet, Arsenal var ikke fornøyd med hans oppførsel. Igår ble vi faktisk snytt for straffe, Eboue filmet ikke. Endret 21. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Uansett så heier jeg på dere mot Milan, søppellaget fra Italia. Sår erfaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå