Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier jo litt om hvor flau han var over tapet, går jo fanken ikke ann å skylde på banen. Det er jo like ille for United å spille der. Uff, blir flau på vegne av Wenger i den artikkelen.

 

Men Wenger har jo først sagt at han synes at Arsenal fortjente tapet, ingen ting å si. Så igår klagde han på banen, jeg tror at han legger ikke skyld på banen men han var ikke fornøyd når det er snakk om en stor klubbs bane.

 

Ingen ting funket for Arsenal, så enkelt er det. Alle klubber har sånne dager, jeg skammer meg ikke over det. Er faktisk glad at det skjedde mot ManU, ikke f.eks. Derby. For vi ville ha tapt mot dem og det er pinlig

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Sier jo litt om hvor flau han var over tapet, går jo fanken ikke ann å skylde på banen. Det er jo like ille for United å spille der. Uff, blir flau på vegne av Wenger i den artikkelen.

 

Men Wenger har jo først sagt at han synes at Arsenal fortjente tapet, ingen ting å si. Så igår klagde han på banen, jeg tror at han legger ikke skyld på banen men han var ikke fornøyd når det er snakk om en stor klubbs bane.

 

Ingen ting funket for Arsenal, så enkelt er det. Alle klubber har sånne dager, jeg skammer meg ikke over det. Er faktisk glad at det skjedde mot ManU, ikke f.eks. Derby. For vi ville ha tapt mot dem og det er pinlig

Ok, vis Wenger sa at Arsenal fortjente tapet, så blir det litt annerledes ja :)

Men synes det er tåpelig uansett å skylde på banen, når det er likt for begge lag.

Lenke til kommentar
Den første som gratulerte Adebayor var Milan keeperen. Jeg likte det sjokke gliset hans. :p

 

Neida, Arsenal fortjente seieren syntes jeg selv om jeg ikke så hele kampen.

(Prøvde å se Lyon - United samtidig og det gikk dårlig)

kass lag du heia på?

 

Dette er offtopic da, men jeg heier på Al Hilal! Nei seriøst, blir jeg trukket ned av en med supporter? Arsenal - Milan er tross alt en spennende kamp selv om jeg så kanskje 80 % av United kampen...

Lenke til kommentar
Den første som gratulerte Adebayor var Milan keeperen. Jeg likte det sjokke gliset hans. :p

 

Neida, Arsenal fortjente seieren syntes jeg selv om jeg ikke så hele kampen.

(Prøvde å se Lyon - United samtidig og det gikk dårlig)

kass lag du heia på?

 

Dette er offtopic da, men jeg heier på Al Hilal! Nei seriøst, blir jeg trukket ned av en med supporter? Arsenal - Milan er tross alt en spennende kamp selv om jeg så kanskje 80 % av United kampen...

 

hehe, okay ;)

berre eg som har litt anna syn på de, hadde sett united uansett kor bra den/dei andre kampane var ;) . Hadde ikkje takla og sett ein anna kamp når united spille. Men de e berre meg då ;)

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Håper dere knuser Milan i returoppgjøret. Synd med Adebayor, men jeg synes nesten han fortjente det etter den latterlige diven mot United.

 

Uansett så heier jeg på dere mot Milan, søppellaget fra Italia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...