Torstein Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Denilson, WOW for et mål! 2-0 til pause, hvorfor spilte vi ikke sån mot SUNDERLAND? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Veit ikke med dere, men synes innledende runder i CL er et stort gjesp. Ok kamp av oss, men kjedelig når det står så lite på spill. Gleder meg til utslagsrundene da. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jævla horete Viasat-gjeng. Blir så forbanna. JEG VIL SEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hvilken kanal går kampen på ? Viasat Motor Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 God omgang. Vi har eid banespillet. Nice skudd av Denilson. Savner ikke Clichy Kritikk: Burde score mer. Vi må sette 100% sjansene. Har vært flere av de i kveld. begge lag snytt for straffe. Standard sin årets klareste. Eboue faller lett, men det var kontakt. Uansvarlig å ha gallas på banen. Forsvaret ute å kjøre, men ikke så rart i og med at de er oftere på Standard sine banehalvdel enn på sin egen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Denilson, WOW for et mål! 2-0 til pause, hvorfor spilte vi ikke sån mot SUNDERLAND? Lettere å spille bedre i kamper av mindre betydning. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 2-0 til pause, hvorfor spilte vi ikke sån mot SUNDERLAND? - Sunderland er et bedre lag enn Standard - Søkkvåt bortebane rett etter landslagspause er noe annet en grønne plener på Emirates Veit ikke med dere, men synes innledende runder i CL er et stort gjesp. Ok kamp av oss, men kjedelig når det står så lite på spill. Gleder meg til utslagsrundene da. Hehe joda, men jeg syns det er koselig å se Arsenal i en avslappet stemning og rett og slett nyte fotballen. Jeg er enig i at Gallas må ut. Nå leder vi 2-0 og det kan ikke være så farlig å ha Silvestre på banen. De to andre byttene ville jeg brukt på Cesc ut, Theo inn og Arshavin ut, Eduardo inn, sånn i løpet av andreomgangen. Men det blir vel Denny ut, ettersom han nettopp har vært skadet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jaja, vi prøvar igjen vårt beste for å sleppe inn mål. Om dei prøvar like hardt dei siste 35min klarer dei sikkert å sleppe inn eit par! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nydelig av Vela. Dumt avslutning var såpass svak. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) skysports komentatorn litt festlig om at du ikke trenger arsenal med 2 baller mot deg Endret 24. november 2009 av JRL Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da fikk Gonsalez rødt og Cesc gult. Var jo idiotisk av Gonsalez. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) ja, lukta rødt kort uten at han skulle dulte til med hodet å tidlig enda, men håper på barca i kvarten Endret 24. november 2009 av JRL Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ja, lukta rødt kort uten at han skulle dulte til med hodet å Neppe. Maks gult. Utrolig unødvendig i grunn. Unødvendig av Cesc å fremprovosere kortet også. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ai ai ai, Gibbs. Seriøst, hvis både Gallas og Gibbs er ute mot Chelsea gråter jeg. Aldri vært så misfornøyd etter en seier. Endret 24. november 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dersom Gibbs og Gallas er ute mot Chelsea tar jeg meg en laaaang tur søndag ettermiddag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lykke til på søndag, håper dere vinner over Chelsea eller greier i det minste uavgjort Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Æsj, dårlig avslutning på kampen med Gibbs haltande av bana. Gallas burde bli klar mot Chelsea sidan han spelte dei siste minutta av 1. omgang. Hadde det vore alvorleg hadde dei nok tatt han av med ein gong. Endret 24. november 2009 av TomWhittaker Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Gibbs sidelined with fractured metatarsal FAEN I HELVETE. Ironisk nok - var det ikke det Wenger fryktet etter landslagspausen? Så utrolig latterlig. Clichy er 3 uker unna. Ja da spørs det om det blir Silvestre eller Traoré på venstrebacken mot Chelsesa. Begge er i alle fall katastrofale alternativ, men Silvestre vinner på rutinen. Om Gallas også er ute risikerer vi å måtte starte med både Senderos og Silvestre. Hoho. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg trur de vinner mot Chelsea, uansett ! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Skjer med Song nå for tiden? Crazy man! Visste at han kom til å bli syk, og det har han ihvertfall vært i år. Goodt to see. En bruker på BBC forumet: 606: DEBATE If Fabregas is the brain of the team, Song is definetely its heart - the chap was everyhwere tonight. Lets_Talk_About_Cesc PS: Håper han klarer seg mot Essien og co. og vinner kampen for Arsenal ved å ødelegge midtbanen til Chelsea. 3p til Gunners på søndag please! Endret 24. november 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå