Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God omgang. Vi har eid banespillet. Nice skudd av Denilson. Savner ikke Clichy

Kritikk:

Burde score mer. Vi må sette 100% sjansene. Har vært flere av de i kveld.

begge lag snytt for straffe. Standard sin årets klareste. Eboue faller lett, men det var kontakt.

Uansvarlig å ha gallas på banen.

Forsvaret ute å kjøre, men ikke så rart i og med at de er oftere på Standard sine banehalvdel enn på sin egen.

Lenke til kommentar
2-0 til pause, hvorfor spilte vi ikke sån mot SUNDERLAND?

- Sunderland er et bedre lag enn Standard

- Søkkvåt bortebane rett etter landslagspause er noe annet en grønne plener på Emirates

Veit ikke med dere, men synes innledende runder i CL er et stort gjesp. Ok kamp av oss, men kjedelig når det står så lite på spill. Gleder meg til utslagsrundene da.

Hehe joda, men jeg syns det er koselig å se Arsenal i en avslappet stemning og rett og slett nyte fotballen. :)

Jeg er enig i at Gallas må ut. Nå leder vi 2-0 og det kan ikke være så farlig å ha Silvestre på banen. De to andre byttene ville jeg brukt på Cesc ut, Theo inn og Arshavin ut, Eduardo inn, sånn i løpet av andreomgangen. Men det blir vel Denny ut, ettersom han nettopp har vært skadet.

Lenke til kommentar

Gibbs sidelined with fractured metatarsal

FAEN I HELVETE. Ironisk nok - var det ikke det Wenger fryktet etter landslagspausen? Så utrolig latterlig. Clichy er 3 uker unna. Ja da spørs det om det blir Silvestre eller Traoré på venstrebacken mot Chelsesa. Begge er i alle fall katastrofale alternativ, men Silvestre vinner på rutinen. Om Gallas også er ute risikerer vi å måtte starte med både Senderos og Silvestre. Hoho.

Lenke til kommentar

Skjer med Song nå for tiden? Crazy man! Visste at han kom til å bli syk, og det har han ihvertfall vært i år. Goodt to see. :)

En bruker på BBC forumet:

606: DEBATE

If Fabregas is the brain of the team, Song is definetely its heart - the chap was everyhwere tonight.

Lets_Talk_About_Cesc

PS: Håper han klarer seg mot Essien og co. og vinner kampen for Arsenal ved å ødelegge midtbanen til Chelsea. 3p til Gunners på søndag please!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...