Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arsenal captain Cesc Fabregas has admitted he would be happy to stay at Emirates Stadium for his entire career.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5714054,00.html

Fine ord, men tar alt av slike utsagn med en klype salt. (Ikke det at jeg mener Cesc ikke er troverdig, men som han sier selv, er han fortsatt veldig ung og alt kan skje)

Hadde smakt å knust Standard Liege i fillebiter i morgen.

Lenke til kommentar
Tror dette blir en grei 2-1 seier.

En grei 2-1 siger faktisk. :wee:

Satsar på at Vela og Denilson får speletid i dag, det treng dei. Trur faktisk ikkje Wenger kvilar Song i dag heller, og då blir det (forhåpentlegvis) Denilson - Fabregas - Song på midten, ei midtbane eg trur kan fungere veldig bra. Ser gjerne meir til Ramsey også, sjølv om han ikkje hadde sin beste kamp borte mot Sunderland. Nasri - Eduardo - Vela framme, takk.

Lenke til kommentar
Med dette laget:

Almunia

Eboué - Silvestre - Vermaelen - Gibbsy

Denílson - Cesc © - Nasri

Rosicky - Eduardo - Arshavin

Denílson trenger spilletid. I tillegg blir dette som en liten preview på hvordan midtbanen vil funke når Song er i Afrika.

Denilson og Cesc bør bytte plass hvis du vil se hvordan Denilson klarer seg i Song-rollen.

Synes i det hele tatt at det laget er litt sterkere enn det vi trenger. Jeg hadde sett Ramsey for Cesc og Vela for Shava. Søndag er så uendelig mye viktigere.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Almunia

Eboué - Gallas - Verminator - Gibbsy

Cescy - Songy - Denny

Nasri - Vela - Arshavin

Subs: Vito, Silvestre, Bac, Rozza, Traoré, Theo, Eddy

Ikke det laget jeg håpet på akkurat. Surt at vi ikke starter med Eduardo, for han trenger virkelig et par mål på kontoen for å få selvtilliten og formen til Chelsea-kampen. Kunne også spart Gallas og Cesc for min del. Og Hegland, skjer med å pirke på lagoppstillingen? At Cesc er i midten betyr ikke at jeg ville ha ham i Song-rollen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...