987987987 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 9 mål i andre omgang. Sykt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Dæven. Tottenham spiller god fotball om dagen. Like mange poeng som oss faktisk, men vi har en kamp mindre spilt. Tror det skal bli hardt å kjempe med dem i år ja Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Uheldigvis har dei fått seg ein god manager, som i tillegg ser ut til å like Defoe. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Arsenal captain Cesc Fabregas has admitted he would be happy to stay at Emirates Stadium for his entire career. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5714054,00.html Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Arsenal captain Cesc Fabregas has admitted he would be happy to stay at Emirates Stadium for his entire career. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5714054,00.html Fine ord, men tar alt av slike utsagn med en klype salt. (Ikke det at jeg mener Cesc ikke er troverdig, men som han sier selv, er han fortsatt veldig ung og alt kan skje) Hadde smakt å knust Standard Liege i fillebiter i morgen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ja, sky har vel formulert det litt annerledes en fabregas gjorde å Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi vinner i dag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Med dette laget: Almunia Eboué - Silvestre - Vermaelen - Gibbsy Denílson - Cesc © - Nasri Rosicky - Eduardo - Arshavin Denílson trenger spilletid. I tillegg blir dette som en liten preview på hvordan midtbanen vil funke når Song er i Afrika. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tror dette blir en grei 2-1 seier. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vi vinner 5-0, hattrick av Vela! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tror dette blir en grei 2-1 seier. En grei 2-1 siger faktisk. Satsar på at Vela og Denilson får speletid i dag, det treng dei. Trur faktisk ikkje Wenger kvilar Song i dag heller, og då blir det (forhåpentlegvis) Denilson - Fabregas - Song på midten, ei midtbane eg trur kan fungere veldig bra. Ser gjerne meir til Ramsey også, sjølv om han ikkje hadde sin beste kamp borte mot Sunderland. Nasri - Eduardo - Vela framme, takk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Satser på en kraftig målorgie av Cesc og Arshavin. Har dem på CL-laget. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Med dette laget: Almunia Eboué - Silvestre - Vermaelen - Gibbsy Denílson - Cesc © - Nasri Rosicky - Eduardo - Arshavin Denílson trenger spilletid. I tillegg blir dette som en liten preview på hvordan midtbanen vil funke når Song er i Afrika. Denilson og Cesc bør bytte plass hvis du vil se hvordan Denilson klarer seg i Song-rollen. Synes i det hele tatt at det laget er litt sterkere enn det vi trenger. Jeg hadde sett Ramsey for Cesc og Vela for Shava. Søndag er så uendelig mye viktigere. Endret 24. november 2009 av Hegland Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Almunia Eboué - Gallas - Verminator - Gibbsy Cescy - Songy - Denny Nasri - Vela - Arshavin Subs: Vito, Silvestre, Bac, Rozza, Traoré, Theo, Eddy Ikke det laget jeg håpet på akkurat. Surt at vi ikke starter med Eduardo, for han trenger virkelig et par mål på kontoen for å få selvtilliten og formen til Chelsea-kampen. Kunne også spart Gallas og Cesc for min del. Og Hegland, skjer med å pirke på lagoppstillingen? At Cesc er i midten betyr ikke at jeg ville ha ham i Song-rollen. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 eduardo kan trenge litt kamp tid. men må si jeg er glad for å se vela fra start i front! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Æsj, hadde håpet på Eduardo fra start og hviling av Fabregas. Altså Nasri ned der, Eduardo i midten, Arsh på høyre og Vela på venstre. Lurer på hvorfor Eduardo ikke får tillit? Det bekymrer meg Endret 24. november 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 må si jeg misliker det gud greia til eboue. men det er nå meg heh Lenke til kommentar
JRL Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 henry som midt spiss for barca ser det ut som Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Lurer på hvorfor Eduardo ikke får tillit? Det bekymrer meg Fikk jo tillit mot Sunderland. Hadde håpet at han fikk en start-rolle på Emirates slik at han kan fintune formen sin. må si jeg misliker det gud greia til eboue. men det er nå meg heh ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå