Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Vel, Benayoun kom nettopp innpå for en skadet Babel mot City. Han skulle jo opprinnelig være ute i 1 måned, men etter å ha besøkt Mariana Kovacevic var han klar til å starte på benken i dag! Samme gjelder Riera. Ser ut som denne kuren har 100% success rate så langt.

Hørte rykter om at Wenger vurderer å spare Gallas og Sagna, siden begge spilte 120 minutter for Frankrike på onsdag. Kan bli skummelt, spør dere meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stizzen, gudene må ha hørt deg. ;) I følge SkySports starter verken Silvestre eller Senderos. Laget er:

Almunia

Bac - Gallas - Vermaelen - Traoré

Cesc© - Song - Ramsey

Rosicky - Eduardo - Nasri

Mannone, Eboué, Silvestre, Denílson, Arshavin, Walcott, Vela

Herlig lag! Merkelig at Senderos ikke er med, men spennende at Traoré får starte. COME ON YOU GUNNERS!!

Lenke til kommentar

Vet ikke hva dere mener om den "herlige trioen" nå. Rosicky bruker alt for mange touch hver gang, og prøver vegger/hælspark/flikker ALT for ofte. Jeg river meg i håret av den karen. Nasri på den andre siden har vært anynom, men sliter med mye av det samme. Hva Eduardo gjør når ballen er på midtbanen lurer jeg veldig på. Han kommer ihvertfall ALDRI imot når Cesc/Ramsey har ballen. Ser ikke at noen av dem skal gi målet vi trenger mot Sunderlands solide defensive jobbing. Hiv innpå Arshavin sier jeg.

For dårlig.

Lenke til kommentar

Altså, her spiller vi mot et godt organisert lag, ledet av en meget talentfull manager. Var vel ingen som forventet at dette skulle være walk in the park. Jeg synes vi spiller helt greit. Det er flyt i laget og de fleste pasninger sitter som de skal. Vi mangler cutting edge når vi går fremover, men jeg tror det løsner i andre omgang. Det viktigste er å ikke la Malbranque få slike sjanser igjen, og for all del ikke miste konsentrasjon. Om vi ikke scorer før det 60. minutt, så må Arshavin hives innpå. Jeg hater når Wenger venter til det 75. minutt med å bytte inn slike spillere, for de får ikke nok tid til å komme med i spillet ordentlig.

Lenke til kommentar
Altså, her spiller vi mot et godt organisert lag, ledet av en meget talentfull manager. Var vel ingen som forventet at dette skulle være walk in the park. Jeg synes vi spiller helt greit. Det er flyt i laget og de fleste pasninger sitter som de skal. Vi mangler cutting edge når vi går fremover, men jeg tror det løsner i andre omgang. Det viktigste er å ikke la Malbranque få slike sjanser igjen, og for all del ikke miste konsentrasjon. Om vi ikke scorer før det 60. minutt, så må Arshavin hives innpå. Jeg hater når Wenger venter til det 75. minutt med å bytte inn slike spillere, for de får ikke nok tid til å komme med i spillet ordentlig.

Det er på ingen måte flyt i laget. Vi har falt tilbake til gamle synder fra fjorårssesongen, det finnes ikke gjennombruddshissighet i det vi presterte i første omgang. Ledet av Rosicky må vi på død og liv hælsparke oss inn i 5-meteren. Setter min lit til Cesc, og en revansjesugen Shava.

Andre omgang nå, brett opp kragene og putt en morkake i sokkene gutter!

Lenke til kommentar

På papiret før kampen kunne du ikke klandre oss i å like den herlige trioen. Rosicky har irritert vettet av meg denne kampen med sine finurlige måter å løse problemene på. Eduardo har ikke skapt noe som helst bortsett fra helt i starten av kampen, og Nasri har vert forholdsvis anonym. Nå kom Arshavin innpå for Ramsey, noe som kan være smart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...