Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Begynner allerede å grue meg til helgens kamp, tenker ihvertfall på den hele tida. Det er superviktig med seier for å holde gående flyten vi har hatt de siste kampene inn mot Chelsea. Sunderland er ingen lett kamp, men på den positive siden mangler de viktige spillere som Jones og Cattermole. Likevel tror jeg det blir en slitekamp uten RvP. Regner med vi stiller som dette:

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Gibbs

Fabregas - Song - Nasri/Denilson

Rosicky/Eboue - Eduardo - Arshavin

Flere som synes laget ser mindre skarpt ut uten Robin? Blir utroolig at Eduardo tar seg selv i nakken og banker inn mål når RvP er ute. Vi vet at han kan, for to år siden var det han som bar oss gjennom en tøff desember/januar mens vi slet med å score. Nå må han vise dette igjen. De neste to helgene blir livsviktig for vår trofejakt i år. In Arsene we trust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsene klarer å ta ut rett lag. Herregud, gutta klarer dette! Klart, vi er svekket uten Robin, men Eduardo har gjort det før, og kan gjøre det igjen.. Nemlig å score mål! Han er en fantastisk spiller som jeg alltid har hatt sansen for. Han har (nesten :p) like god venstrefot som Robin ;)

Lenke til kommentar

Vi kjem utvilsomt til å sakne RvP, spesielt med tanke på den fantastiske forma han har vore i. MEN det som er positivt er at måla hittil i år har komt frå overalt på bana, vi har jo 16(17?) forskjellige målscorarar hittil. Om Eduardo held seg skadefri trur eg det går veldig fint. Ein Eduardo med sjølvtillit er den beste avsluttaren i PL.

Berre å krysse fingrar og tær for at Gallas eller Vermaelen ikkje blir skada, for då slit vi.

Lenke til kommentar

Det høres ganske eksperimentelt ut, men det kan i alle fall ikke skade.

- Embryonale stamceller, som ligger i navlestrengen og kommer fra morkaken, er de cellene som har størst potensial til å lage forskjellige ting. De kan bygge sener, muskler, brusk og bein. Det er på et forskningsstadie, men jeg er ikke kjent med at de har drevet med den type forskning i Serbia. Det er uansett ikke nok å massere det inn. Det må i så fall være snakk om å gjøre mye mer, sier Engebretsen til Dagbladet.

Høres kult ut.

Lenke til kommentar
Wenger vil bytte Fabregas med Bojan og Yaya

Bare å ta det med en stor klype salt. :p

Haha, jeg håper det der er en spøk. Eller, egentlig håper jeg det er seriøst, for Arsenal vil bli veldig svekket hvis de gir slipp på Cesc. Yaya er en helt ok midtbanespiller, og Bojan er langt fra noen stjerne (enda). Dessuten må de vel gi slipp på Bojan når han vil tilbake til Barca om et par år :roll:

Lenke til kommentar

Yaya Toure en helt ok midtbanespiller?

Du kan umulig ha sett noen Barca-kamper i hans tid. Yaya er etter min mening verdens nest beste defensive midtbanespiller, kun slått av Essien når han er på sitt beste.

Toure er kanskje den viktigste puslebiten i Barca-laget. Han er den som balanserer midtbanen, og jeg har knapt sett han tape en duell. Han er også meget pasningssikker, og er flink offensivt. Synd at han får så lite creds.

Lenke til kommentar

Så hvorfor får ikke Yaya spille så mye da? Nei sorry, vi har Song, og jeg kan ikke se at han er så mye dårligere enn Yaya. Han har også mange av de samme kvalitetene som Kolos bror. To afrikanere med neste identisk spillestil er ikke noe vi trenger mer enn Cesc. Og Bojan blir for veik for PL (ikke at vi trenger spisser heller).

Lenke til kommentar

Det er mulig at jeg ble blenda av geniene Iniesta og Xavi i de Barca-kampene jeg har sett (alt for få, i grunn). Men Cesc kommer nok til å bli verdens desidert beste midtbanespiller (han er ikke langt unna allerede), og jeg ville ikke ha bytta han for særlig mange andre hvis jeg var Arsène.

Hvor lang kontrakt har han igjen?

Lenke til kommentar

syns det er tidlig å bli kvitt cesc, da ramesy og wilshere er såpass ung enda. kan hende han vil selv dra vist ikke arsenal vinner noe i år.

men jeg ser også for meg at når Cesc drar og ramesy/wilshere får sjansen kan vi se samme suksess som Werder bremen har fått ved salget av diego i vente av at Özil skal ta over (som han virkelig har gjort)

Lenke til kommentar
Hvor lang kontrakt har han igjen?

Til 2014. Jeg ser gjerne at han forlenger til 2018. :p Jeg er overbevist om at Cesc blir hos oss i minst 2 år til. Han får ikke starte hver kamp for Spania pga. overload på midtbanen, så hvorfor skulle han få starte hver kamp for Barca? Per dags dato er det overbefolket på hans plass, og det vet han godt selv. Disse ryktene er så godt som non-issues. Wenger har sagt at hvis Barca skal ha Cesc, så skal vi ha Messi. (Han ville statuere et poeng, om enkelte ikke skjønte.)

Lilleru: Agreed <3

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...