Herr Brun Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvilke tre kilder sjekka du, sa du? Det var heller dårlige kilder, gitt. Eller så var de gamle, i og med at både Drogba og Terry har blitt meldt skadd denne helga. Det jeg reagerer på er at du skriver det her: "Om Drogba-ryktene er pga Evans situasjonen tviler jeg veldig på at det og stemmer." Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5696973,00.html om det stemmer! Gud. Endret 15. november 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5696973,00.html !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! om det stemmer! Gud. Fremdeles lenge.. Og ute mot Chelsea. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 4-6 uker > hele sesongen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Tre forskjellige Physio Rooms. Siden Jefe også sa at han trodde det så greit ut gikk jeg ut i fra det og. Det er vel ikke flere glipper enn Drogba og Terry? Og gi deg med den sutringa da, værsåsnill "Om Drogba-ryktene er pga Evans situasjonen tviler jeg veldig på at det og stemmer." Som jeg sa i forrige post. Og posten etter der jeg skrev det: Mente at jeg lurte på om det var noe annet/mer, eller om det var rykter etter at han ble bytta ut, som isåfall hadde sett på som tynt grunnlag for å mene at han er skada. edit: Setter en strek for min del, siden det tross alt er Gunners-tråden og det her er en meningsløs diskusjon. Endret 15. november 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg kan forstå at Liverpool fansen blir litt oppgitte, selvom de har få skader så er det på Torres og (?) Gerrard. No offence, men Liverpool er -avhengige- av de spillerne. Det var de før og har blitt det enda mere etter Alonso forlot dem. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 4-6 uker > hele sesongen. Joda, men i bunn og grunn var det helt unødvendig at han fikk denne skaden. Se på Lippi, han har sendt hjem 4 av Italia's største profiler pga det er ikke nødvendig at de skal spille vennskapskamp når klubblagene er veldig avhengig av dem Om bare flere landslags sjefer hadde fulgt den logikken. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 takk iRoman, da ble det en glad nyhet på kvelden Lenke til kommentar
2cool Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Vet dere om Van Persie spiller mot Sunderland? Er skaden stor? Eventuelt om han blir ute lenge? Vurderer å selge han på Fantasy PL... Edit: Leste linken ovenfor... Men uansett, fint om noen vet noe nøyaktig! ;p Endret 15. november 2009 av 2cool Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Han kommer ikke til å spille på ca 4- 6 uker. Det kommer til å ta 2 mnd før han virkelig er tilbake. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 .com bekrefter at Robin er ute i ca. 6 uker. Dvs. blir han sannsynligvis ikke klar til tidlig i januar. Chancelor har rett i at en slik skade er forbanna unødvendig, men når den først skjer vil jeg si at vi har vært heldige med at skaden ikke ble enda mer langvarig. Håper bare at han ikke blir rushet tilbake. Trist at han mister kamper mot Chelsea og Liverpool, men bortsett fra disse kampene har vi relativt greit kampprogram fremover. Ypperlig sjanse for Eduardo å vise hva han kan som midtspiss. Vi vet jo hvilken avslutter han er, til tross for noen sløste sjanser mot Tottenham og AZ. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Gullgutten har dratt til en superdoktor i Serbia, og sier selv at han håper å være tilbake på banen innen 3 uker. Farlig å krysse av dette på kalenderen, men det er godt nytt at han er såpass positiv. Hvis dette funker rekker han Liverpool på Anfield. Orlando Engelaar hadde samme type skade og etter denne "revolusjonerende" metoden spilte han etter 2 uker. Kryss fingrene gutter! Endret 16. november 2009 av Hegland Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Arsenal (8) Van Persie Clichy Walcott Djourou Denilson Bendtner Wilshere Vela Chelsea (3) Lampard Bosingwa Cole Drogba *Terry Forskjellen er at alle spiller fast på Chelsea. Av de du nevner der er det vel bare RVP som spiller fast, og Bendtner som kommer inn regelmessig.Clichy og Walcott kommer også inn regelmessig. Ja, RVP er viktig for Arsenal, men jeg vil si at de spillerne som er skadet på Chelsea betyr adskillig mer. Arsenal trenger ikke forandre formasjon, Chelsea kan umulig spille med diamanten uten Drogba og Lamps. Som etter all sannsynlighet betyr at Chelsea stiller med juletreformasjon ala 4-3-2-1. Endret 16. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Arsenal (8) Van Persie Clichy Walcott Djourou Denilson Bendtner Wilshere Vela Chelsea (3) Lampard Bosingwa Cole Drogba *Terry Forskjellen er at alle spiller fast på Chelsea. Av de du nevner der er det vel bare RVP som spiller fast, og Bendtner som kommer inn regelmessig.Clichy og Walcott kommer også inn regelmessig. Ja, RVP er viktig for Arsenal, men jeg vil si at de spillerne som er skadet på Chelsea betyr adskillig mer. Arsenal trenger ikke forandre formasjon, Chelsea kan umulig spille med diamanten uten Drogba og Lamps. Som etter all sannsynlighet betyr at Chelsea stiller med juletreformasjon ala 4-3-2-1. Chelsea kan ikke spille diamant uten Drogba. Lamps er ikke viktig i den. Endret 16. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Chelsea kan ikke spille juletre uten Drogba. Lamps er ikke viktig i den. Anelka kan fungere i juletreformasjonen også - noe han beviste da Drogba var ute. Edit: Etter endringen fikk innlegget mer mening ja. Lamps er viktig i diamanten jo (selv om han er den spilleren som blir mest usynlig). Deco har som nevnt i Chelsea-tråden ikke Lamps sine defensive kvaliteter - noe som Chelsea sårt trenger på Emirates. Er ellers enig i at Drogba er viktigere for diamanten. Edit2: Både gleder og gruer meg til kampen mot Arsenal. Hva tror dere om den kampen? Jeg har mistet tellingen på antall kamper som har endt 2-1 mellom lagene, så mål blir det nok - som er vanlig kost når Arsenal står på andre siden av banen. Endret 16. november 2009 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Chelsea kan ikke spille juletre uten Drogba. Lamps er ikke viktig i den. Anelka kan fungere i juletreformasjonen også - noe han beviste da Drogba var ute. Skrev feil. Se edit. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Arsenal (8) Van Persie Clichy Walcott Djourou Denilson Bendtner Wilshere Vela Chelsea (3) Lampard Bosingwa Cole Drogba *Terry Forskjellen er at alle spiller fast på Chelsea. Av de du nevner der er det vel bare RVP som spiller fast, og Bendtner som kommer inn regelmessig.Clichy og Walcott kommer også inn regelmessig. Ja, RVP er viktig for Arsenal, men jeg vil si at de spillerne som er skadet på Chelsea betyr adskillig mer. Arsenal trenger ikke forandre formasjon, Chelsea kan umulig spille med diamanten uten Drogba og Lamps. Som etter all sannsynlighet betyr at Chelsea stiller med juletreformasjon ala 4-3-2-1. De spiller fast når de er skadefri. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Arsenal (8) Van Persie Clichy Walcott Djourou Denilson Bendtner Wilshere Vela Chelsea (3) Lampard Bosingwa Cole Drogba *Terry Forskjellen er at alle spiller fast på Chelsea. Av de du nevner der er det vel bare RVP som spiller fast, og Bendtner som kommer inn regelmessig.Clichy og Walcott kommer også inn regelmessig. Clichy spiller ikke fast? Denilson spiller ikke så godt som hver kamp? Han var den spilleren som spilte flest kamper for Arsenal i fjor, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Haha, Clichy har jo vært førstevalg på venstreback siden Cole forsvant http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2757977.ece hehe jeg ler meg i hjel: "Den samme Benitez skal også ha en annen spiss på blokka, skal man tro News of the World. Liverpool skal være interessert i å hente Eduardo fra Arsenal for den nette sum av 100 millioner. Klubben trenger sårt en ny angrepsspiller, og kanskje kan kroatbrassen være mannen som kan gi Fernando Torres avlastning på topp når kampprogrammet blir for tett? " Endret 16. november 2009 av Benbjo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Clichy er fast.. Eduardo til Liverpool? Not so much. Nå trenger vi han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå