Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg ikke lenger å håpe på at spillerne våre skal komme igjennom et 14-dagers slapt landslagsopphold med livet i behold. Det blir for drøyt når vi skal få sesongspolerende skader på absolutte nøkkelspillere sesong etter sesong etter sesong. Robin kommer nok aldri til å nå sitt fulle potensiale. I sitt livs form får han en skade i en VENNSKAPSKAMP. Faen meg for latterlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste det var for godt til å være sant. Vi spilte bra fotball, vi VANT kampene våre med 4-5 mål hver kamp. Det var en drøm som gikk på skinner, og alle Arsenalsupportere hadde et lite håp om at kanskje dette kunne holde helt inn. Vi turde aldri si det helt høyt, men alle tenkte det. Dette var konge, og nå får vi selvfølgelig v.Persie skadet. Med han, Bendtner og Vela ute klarer vi i HVERTFALL ikke kampene mot Chelsea og Pool.

Faen i HELVETE. HATER DISSE JÆVLA PRIVATLANDSKAPMENE!!!! Hva er vitsen? Greit nok, prøve ut litt spillere før mesterskap og blablabla, men må det være så jævla ofte? Satan. Har ikke ord for å beskrive hvor frustrert jeg er nå. Har vært borte hele helgen og har ikke fått med meg dette. Jeg ber Gud om at v.Persie ikke er ute hele sesongen, for er det en vi trenger så er det han - i tillegg til Cesc.

For et slag i trynet.. Vet ikke om jeg skal begynne å le eller grine, blir vel det siste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
klarer vi i HVERTFALL ikke kampene mot Chelsea og Pool.

Både chelsea og Liverpool har større skadeproblemer enn arsenal pdd.

Chelsea har muligens bred nok stall til og kontre skadene, men det har ikke Liverpool.

Misliker treningskamper like mye som dere akkurat nå btw.

Så mye unødvendig skader har skjedd pga privatkamper. :(

Arsenal har spilt meget bra så langt iår, kun litt ødlagt av kampene mot manchester-laga

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Spilte vi bra fotball? Det har nå gått like mye opp og ned nå som tidligere. Synes ikke det har vært så fantastisk de siste kampene som du skal ha det til, og tror heller ikke at alt går til helvete pga. vP. Hadde vært mer krise om det gjaldt midtbanen.

Jeg synes nå vi har vært gruelig gode. Før kamper mot de fleste lag har jeg kunne følt meg rimelig sikker på seier, noe som ikke var tilfellet i fjordårssesongen.

Lenke til kommentar

På den måten Liverpool har spilt de siste månedene, så tror jeg dere vinner lett selv uten RvP. Chelsea blir litt vanskeligere, men de sliter også med skader. Hadde Cesc fått denne skaden, da hadde det nok vært mye verre. 6 mål og 10 assists på 10 kamper er rett og slett sykt.

Lenke til kommentar
Både chelsea og Liverpool har større skadeproblemer enn arsenal pdd.

Chelsea har muligens bred nok stall til og kontre skadene, men det har ikke Liverpool.

Såvidt jeg vet:

Arsenal (8)

Van Persie

Clichy

Walcott

Djourou

Denilson

Bendtner

Wilshere

Vela

Liverpool (5)

Benayoun

Aurelio

Johnson

Riera

Torres

Chelsea (3)

Lampard

Bosingwa

Cole

Varierende kilder, men mener det her skal være sånn ca. rett. Hva mener du isåfall med at LFC og Chelsea har større skadeproblemer enn Gunners? Torres og Benayoun er vel viktige, men det er og RVP. Og med tynn stall er 7 ute en god del.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gerrard og Agger er ute med skade.

Chelsea har vel Drogba ute og mulig Terry.

Hele backrekke til Liverpool har skiftet på å vært ute anhver gang omtrent.

Torres,Gerrard,Johnson og Yossi er viktige spillere for liverpool. Drogba,Terry og Lampbart er meget viktig for Chelsea.

:ph34r: -edit

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om du ser nøye så ser du at jeg skrev pdd(per dags dato) og Gerrard ekke frisk, ei heller Agger.(pretty sneaky, iknow) Derfor de ikke spilte Privatkamp vett. Agger fikk en kjenning etter Birmingham-kampen.

Står det på papiret vell og merke, om det er reinspikka løgn vet vi ingenting om.

Neste kamp er jo en 6 dager til,mye kan skje på 6 dager, Gud skapte jo en hel verden innen denne tidsperioden. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gøy med krystallkule? Ingen vet at de kommer til og bli klare. Selv ikke mektige Aye.

Skade er uansett skade, uannsett hvor nærme man er til å bli friskmeldt.

Drogba og Terry-saken hørte jeg fra denne posten her. Om kilden er sikker eller ei er jo uvist,men regner med at han ikke tar det ut av ræva.

Dere kan trøste dere med at vi har Drogba ute. Og Lamps og Cole, og muligens Terry.

. :)

Lenke til kommentar
Vela er vel også ute for Arsenal. En liten edit. Gerrard ute går jeg ikke på. Veddemål om han spiller neste kamp? :) Agger er jo ikke skada? Kilder på at Drogba og Terry er ute? Om Drogba-ryktene er pga Evans situasjonen tviler jeg veldig på at det og stemmer.

Herregud da. Det får da være måte på hvor lave tanker folk har om Drogba. Ta deg en bolle.

Til opplysning:

Terry hinket av trening med England før kampen, og satt på benken i 90 minutter. Vet ikke noe mer enn det, regner med vi får høre over helga. Det skal visstnok i følge en temmelig stor blogg være ankel-problemer.

Drogba har knekt ett ribbein og er ute i rundt 3 uker, i følge landslagslegene. Og når landslagslegene ikke vil bruke en spiller på grunn av skade, da er det en reell skade.

Lenke til kommentar

Værsågod:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...p;ATTR=Football

Kan sikkert finne noe annet enn the sun om du vil, men dette var det det var linka til på CSN-forumet. Tar du da med at verken Terry eller Drogba spilte landskampene sine i helga (og begge er kapteiner på sine respektive landslag), så skjønner du at dette ikke er noe som jeg drar ut av ræva, som danielzu sier det. Kort fortalt: Gjør litt research før du uttaler deg, spesielt når du påstår at andre tar feil.

Lenke til kommentar

Har jo ikke påstått at han har feil angående Drogba og Terry. Spurte om kilder, og det tok 4 poster før jeg fikk det. Jeg skrev jo over at jeg ikke var sikker på skadesituasjonen, men trodde jeg hadde sånn ca. oversikten med de 3 kildene jeg sjekka før jeg posta skadelistene til Arsenal, CFC og LFC. Hvor ingen av listene hadde Drogba eller Terry på dem. Med det jeg skrev om Drogba mente jeg "Er Drogba diagnosert skada, eller er det rykter som kommer av at han ble bytta ut mot United?". Så skjønner du kanskje klarere at jeg ikke skriver for å få deg og/eller danielzu sinna, men av ren nyskjerrighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...