Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Hvem er Englands beste lag? JA dere hørte meg, HVEM er Englands beste lag? 5 poeng, er niks, nada. Gleder meg til mai, når vi står med troféet etter en fullstendig Arsenal kollaps i vårsesongen.

Får jeg lov til å sitere deg på dette? Det skal nemlig bli gøy å kunne smøre dette opp i trynet ditt samtidig som jeg sitter på 1000kr fra en kompis når vi vinner ligaen.

Helt greit det, hvis jeg får lov å sitere deg på dette?

Helt greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eboue, Gilberto (han visar dessverre nok ein gang at han ikkje er god nok lenger) og Lehmann burde vere sjølvsagte spelarar som forsvinn til sommaren. Uten Sagna og Clichy hang ikkje forsvaret saman i det heile tatt. Med så mange ballar som vart spela rett over forsvaret må det vere noko av det verste eg har sett på lenge. Ein skikkeleg erstattar på venstreback hadde vore fint, Traore er ikkje klar enda.

 

Vi kunne like gjerne ikkje møtt opp til kampen, vi var ikkje til stades uansett.

Lenke til kommentar
Haha, så gøy at Gunners fan(s) er så utrolige sikker på at gullet havner der.

 

Det er ennå MANGE kamper igjen.

Unnskyld meg? Såvidt jeg vet er det dere som driver å sier at vi er Englands beste lag, og at nå tar vi gullet for 5 poeng er ingenting..

Ikke vi. Og ja, jeg tror vi ror dette i land, jeg har ikke noe videre stor tro på at vi tar Milan i CL, men jeg tror vi slår united i serien og vinner hele skitten.

Lenke til kommentar
Nei, det har ikke jeg sett. Hvor har du sett det hen?

 

Ehm.. ?

Hvem er Englands beste lag? JA dere hørte meg, HVEM er Englands beste lag? 5 poeng, er niks, nada. Gleder meg til mai, når vi står med troféet etter en fullstendig Arsenal kollaps i vårsesongen.

Også var jeg innom united tråden igår kveld, og jeg orker ikke finne quotes derifra men det var noenlunde det samme.

Lenke til kommentar
- Banemannen var like ille. Gressmatta var en skam, du har spillere som er verdt 2-300 millioner, og så går det ikke an å spille en pasning uten at den spretter rundt, sier Wenger ifølge nyhetsbyrået PA

 

Haha. Har man spillere verdt så mye bør de vel klare å slå gode pasninger på en dårlig bane. Hver gang jeg slipper inn et mål, ja da er det noe feil med keeperhansken. :ermm:

Lenke til kommentar
- Banemannen var like ille. Gressmatta var en skam, du har spillere som er verdt 2-300 millioner, og så går det ikke an å spille en pasning uten at den spretter rundt, sier Wenger ifølge nyhetsbyrået PA

 

Haha. Har man spillere verdt så mye bør de vel klare å slå gode pasninger på en dårlig bane. Hver gang jeg slipper inn et mål, ja da er det noe feil med keeperhansken. :ermm:

Ganske typisk Wenger svar egentlig, men nå er ikke de andre managerene så mye bedre til å innrømme at de bare sto å klødde seg selv i skrevet.

Lenke til kommentar
Sau snakker i flertall og generaliserer, så han tar feil.

Ok, enkelte. Ikke alle united supportere er så dumme og tar seieren på forskudd.

Hoho, snakk om å skyte seg selv i foten :!:

Ok, så jeg skjøt megselv i foten. Ganske riktig, men min respons til din post igår er ikke slik jeg mener, jeg var bare utrolig provosert av den arrogante holdningen din.

Men akkurat nå fokuserer du på at jeg skjøt megselv i foten slik at du ikke skal virke like dum som gjore akkurat det samme som meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...