Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Har sjelden vært så oppgitt og forbanna over en skade. Av alle er det Robin som får den, og av alle tidspunkt er det nå, like før Chelsea og Pool på Anfield. Denne nyheten kan være make-or-break for oss denne sesongen. Håper så innihellvette det er bare en smell, men jeg holder ikke akkurat pusten. Forventer 3 uker ute minimum. Faen i helvete.

This isnt the first time that RVP ankle got f*d. Remember Van Basten he had to end his career at 28 because of ankle cartillage was f*d over and over again.

Fy faen. Får grøssninger nedover ryggraden. En idiotisk skade i en vennskapskamp kan tippe sesongen i dass for vår del. Er så jævlig lei, og trist på Robins vegne.

Dette blir den største deppeposten i hele tråden men jeg kan ikke noe for det. 2-3 måneder ut med strukne ankelsener meldes det og det høres riktig ut.

vank.jpg

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å skrive at både Times Online og The Guardian har skrevet artikler med sitater fra nederlandske leger som sier at den første diagnosen er senestrekk i ankelen (tror jeg), noe som da betyr 2-3 måneder på sidelinja. Skulle til å finne frem artiklene som kilder, men det virker som om de har fjerna dem. Det kan være en positiv indikasjon, for eksempel på at de trakk artiklene fordi de ikke følte at kildene var troverdige nok? La oss virkelig håpe det, men jeg har ikke noen godfølelse angående skaden til RvP. Hvor typisk er det ikke forresten? At det verst tenkelige skjer på det verst tenkelige tidspunktet. Faen altså. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg hater privatlandskamper. De er verken underholdende eller nyttige.

Begynner å bli tynt i angrepsrekkene nå, spesielt i CF-posisjonen. Med RvP, Bendtner og Vela ute, har vi bare en skadeutsatt Eduardo som passer til den posisjonen. Arshavin kan vikarere der dersom det trengs, men det er ikke hans naturlige posisjon. Og det er langt i fra den naturlige posisjonen til spillere som Nasri, Rosicky og Mérida. Håper virkelig at Vela snart er tilbake, for dette kan være hans gylne sjanse.

Lenke til kommentar

Ramsey imponerer virkelig. Syns fortsatt det er synd at han endte opp med å gå til Arsenal, men det er bra han får sjansen og at det ser ut til at han tar den.

Både de og Chelsea har litt skadeproblemer akkurat no, men er det nokon av dei skadde spelarane til Arsenal som bør forventast tilbake i løpet av to veker`?

Lenke til kommentar
Både de og Chelsea har litt skadeproblemer akkurat no, men er det nokon av dei skadde spelarane til Arsenal som bør forventast tilbake i løpet av to veker`?

http://www.arsenal.com/the-match/injury-news

Ser ikke spesielt lyst ut for øyeblikket nei. Som ifjor, og forifjor, og alle andre år. Vi har vært drøyt skadeplaget en stund nå, og hvis RvP er ute resten av sesongen er det bare for synd. Den spilleren som fortjener suksess aller mest føler jeg, så briliant som han har vært i år.

Lenke til kommentar

Ja det ser ikkje heilt bra ut. Kan jo vere ei muligheit for Vela til å vise seg fram, dersom han kan vere tilbake innan kort tid. Men det er heilt klart at det blir vanskelig å prestere på eit jamnt høgt nivå, når ein har mange gode offensive spelarar ute. Synd for van Persie om han blir så lenge ute ja, men før det kjem bekreftelse frå offisielle hold, så får de vel berre håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Initial fears suggest Van Persie has suffered ligament damage, which could rule him out of action for the foreseeable future.

Dutch national coach Bert van Marwijk admits the situation does not look good, but hopes the results of medical tests will bring better news.

"The first diagnosis is a bad ankle injury," he said.

"We are waiting for X-rays in hospital. It's terrible for Robin and is not good for Holland or his club."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5696066,00.html

Var i gang med en lengre post, men konkluderte med at jeg kan oppsummere med ordene: Faen i helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...