Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Jeg kan godt sympatisere med ManUtd-gutta, når noen avgjørelser og liknende går mot dem. Nå hyler og skriker de så ofte at det mister litt av sin effekt. Man kan virkelig ikke klage på dommeren hveeer kamp. Det gjør ikke jeg når jeg spiller selv en gang. De får feilaktige avgjørelser med seg og feilaktige avgjørelser mot seg. Slik er fotballen og alle lag vet hvordan det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GrandMA, ja... Jeg sympatiserer faktisk med dem, men ikke med folka her. Som har klagd i alle kampene som de har tapt, det blir bare teit. Sir Alex har gått til medier og skylder på diverse dommere for ditt og datt hver gang de avgir poeng. Selv om det stemmer ofte. Men det skjer jo med alle klubbene også.

Lenke til kommentar
Jeg kan godt sympatisere med ManUtd-gutta, når noen avgjørelser og liknende går mot dem. Nå hyler og skriker de så ofte at det mister litt av sin effekt. Man kan virkelig ikke klage på dommeren hveeer kamp. Det gjør ikke jeg når jeg spiller selv en gang. De får feilaktige avgjørelser med seg og feilaktige avgjørelser mot seg. Slik er fotballen og alle lag vet hvordan det er.

ingen snakket om dommeren etter Burnley og Sunderland (med unntak av Sir Alex), men mot Liverpool og Chelsea har vi faktisk hatt en god sak.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
ingen snakket om dommeren etter Burnley og Sunderland (med unntak av Sir Alex), men mot Liverpool og Chelsea har vi faktisk hatt en god sak.

Det har dere egentlig ikke. Alle får feilaktige avgjørelser i mot seg. Dere er bare de som hyler høyest når det skjer.

Chelsea-supportere whiner da enda om diverse CL-semifinaler som ble avgjort av dommeren.

Lenke til kommentar
Håper så jævlig dere slår Chelsea, og det mener jeg. Selv om det kanskje hadde vært bedre med uavgjort for vår del osv så er det ingenting jeg vil se mer enn den stygge Terry (som liker veldig mye å bruke albuen på motstanderne i duell og dra folk ned i feltet uten at dommeren kan se det) som er sur etter et tap.

Nå har faktisk United en langt "styggere" spiller i Vidic, så at du snakker om en enkeltsituasjon får være så. Ja, dommeren dømte mot United - men det stabiliserer seg i løpet av en sesong. Jeg gleder meg til jubelropene i United-tråden etter en dommer er håpløs på OT... da skal en se dobbeltmoral da.

Angående kampene mellom Chelsea og Arsenal, så pleier faktisk de å være langt ryddigere enn kamper mellom Chelsea og United. Det pleier ikke bli allverdens mål, men kampene er som oftest spennende. Jeg har mistet tellingen over kamper som har endt 2-1. Arsenal er seriøst god for tiden, så jeg gruer meg til de oppgjørene.

Lenke til kommentar
Håper så jævlig dere slår Chelsea, og det mener jeg. Selv om det kanskje hadde vært bedre med uavgjort for vår del osv så er det ingenting jeg vil se mer enn den stygge Terry (som liker veldig mye å bruke albuen på motstanderne i duell og dra folk ned i feltet uten at dommeren kan se det) som er sur etter et tap.

Nå har faktisk United en langt "styggere" spiller i Vidic,

Dette er bullshit. Vidic snører seg ikke på motspillere. Ei heller takler han som en idiot, han er heller ikke på langt nær så slu som Terry er.

Lenke til kommentar

Ja, det gjør de sikkert. Vi whiner alle sammen i ny og ne. Dere gjør det nå omtrent hver kamp.

Når det gjelder Chelsea-kampen er jeg enig i at seiersmålet er tvilsomt, men samtidig skulle Evans hatt et klart rødt kort (irrelevant hvorvidt det er tilsiktet eller ikke). Dere har virkelig ikke alt for mye å klage over.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det har vært nevneverdig klaging på noen andre kamper enn Chelsea og til dels Liverpool denne sesongen. Vi overgår bare dere i de andre trådene ved at vi er 3x flere enn dere. Jeg ser til stadighet både Arsenal, Liverpool og Chelsea-supportere som klager på dommeren uten at det blir gjort en så stor sak av.

Forresten, GrandMa, så du kampen? Det er åtte eller ni situasjoner mot den ene.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å ta diskusjonen med deg, men da må vi i så tilfelle flytte den fra Arsenal-tråden. Hvis du er interessert i det, så kan du gjerne svare med på dette i United-tråden: På hvilken måte er du uenig?

On-topic: Jack Wilshere fortsatt ute med skade? I så tilfelle når kan man forvente å se han spille fotball igjen. Jeg må innrømme at Wilshere var en av de spillerene jeg gledet meg mest til å se få spilletid i år.

Lenke til kommentar

Arsenal set to sign Mexican sensation Galván

Galván was promoted to Azul’s first-team at just 13 and he made his competitive debut just a year later as an 85th-minute substitute against Monterrey to become the youngest professional player in Mexican football history.

Interessant må jeg si. Spørs bare om denne informasjonen er troverdig, YG har hatt noen tvilsomme artikler i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...