Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
pent satt i gang av arshavin, men fy for en avsluttning. nice!

Er usikker om ballen hadde gått i mål om den ikke hadde truffet hode til forsvarspilleren. Men nydelig for det om :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6
jadaaaaaa !! 0 - 2 Eduardo :)

Herlig

Det var vel selvmål?

Ja, jeg så det nå. Selvmål av Craddock. Hadde håpet Eduardo fikk målet da

Lenke til kommentar

Dere var grusomme på begynnelsen, klarte ingenting. Ramsey så helt ute av posisjon. Så går Diaby ut, og en av deres viktigste spillerne nå for tiden kommer innpå i ekte posisjonen hans og Ramsey får spille i en pos han liker mye bedre. Plutselig er dere 10x ganger bedre, og begynner å spille skikkelig. Se f.eks hvordan Song klarer å vinne ballen fett før 0-2 målet og pasningen til Fabregas framover til Ramsey.

Song er utrolig viktig for dere nå, kjempegøy å se da jeg alltid har likt han. Og spesielt siden Wenger en gang sa at han aldri kunne bli sentral (defensiv)midtbanespiller siden han ikke hadde kondis til det osv. Hehe. :)

Lenke til kommentar

Å bli pressa i starten skjer jo titt og stadig, og kan jo være taktisk bevisst av Wenger. Om motstanderen tror Arsenal sliter, åpner de mer opp og går opp i angrep, noe som gjør kontringer lettere for Arsenal. Selvsagt kan det slå tilbake i baklengsmål også da, men jeg velger å tro det er bevisst. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...