Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Chelsea ser ufattelig sterke ut nu for tiden, jeg tror faktisk at de vil vinne sesongen.

Real-Madrid vil slite på veien til finalen, uten tvil om det. Jeg satser på at Chelsea, Arsenal og Man.Utd. vil komme langt som de siste årene. Med naturligvis Barca.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kroenke increases stake to 29.9%

Dette betyr vel at han er nødt til å legge inn bud på klubben? Det har bygget seg opp mot dette sakte men sikkert de siste månedene, og det virker som om Hill-Wood og gjengen vet hva de gjør. Likevel sier magefølelsen min at dette ikke er bra. Ikke bare mister vi imaget som eneste top4-klubb med engelske eiere, men gud vet hva Kroenke vil bringe til klubben? Noen som vet f. eks. hvor mye gjeld han har, om denne gjelden eventuelt blir Arsenals gjeld? Det som bekymrer meg er nok det at jeg liker måten klubben drives på i dag, og at jeg ikke vil se forandringer, fordi de kan være negative. Når det er sagt vil jeg heller at Kroenke overtar enn Usmanov. Jeg er ikke særlig glad i oligarker av noe slag.

Lenke til kommentar

Jeg liker også måten klubben drives på i dag. Men men.. kanskje livet til den modige treneren som overtar etter Wenger blir litt enklere om Kroenke overtar.. David Dein er jo en veldig intelligent mann (han er rett og slett den eneste grunnen Wenger fikk jobben hos Arsenal) og han ville at Arsenal skulle selges videre. Uansett, om Wenger virkelig hadde vært imot planene så ville han kanskje jobbet hos Madrid i år (og t.o.m klart å vinne et par kamper selv uten Ronaldo).

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar

Craig Eastmond inkludert i 18-mannstroppen som reiser til Molineux i morgen, i følge Young Guns.

Må si at dette her er spennende. Folk har hele tiden kritisert Wenger for å ikke ha bidratt med engelske spillere, og plutselig har man en hel bunch med lovende, britiske talenter. I første rekka er det Ramsey, Wilshere og Gibbs, og så kommer Eastmond, Sanchez Watt og Jay-Thomas, som har imponert på lån i Blackpool og scoret to mål (det siste var fantastisk bra). I tillegg har vi outsidere som Lansbury, Frimpong, Simpson, Gavin Hoyte, Bartley og Randall (ikke voldsomt lovende dog), samt enda yngre spillere lenger bak i rekkene, f. eks. Chucks Aneke, Benik Afobe og Roarie Deacon. Er sikker på at mange av disse kommer til å spille på et høyt nivå i fremtiden.

Når det gjelder kampen i morgen håper jeg å se dette laget:

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Gibbs

Cesc© - Song - Diaby

Rosicky - RvP - Arshavin

Tror ikke at Nasri orker å starte to kamper på rad ennå, men han er en fin joker å ha på benken.

Lenke til kommentar
Craig Eastmond inkludert i 18-mannstroppen som reiser til Molineux i morgen, i følge Young Guns.

Må si at dette her er spennende. Folk har hele tiden kritisert Wenger for å ikke ha bidratt med engelske spillere, og plutselig har man en hel bunch med lovende, britiske talenter. I første rekka er det Ramsey, Wilshere og Gibbs, og så kommer Eastmond, Sanchez Watt og Jay-Thomas, som har imponert på lån i Blackpool og scoret to mål (det siste var fantastisk bra). I tillegg har vi outsidere som Lansbury, Frimpong, Simpson, Gavin Hoyte, Bartley og Randall (ikke voldsomt lovende dog), samt enda yngre spillere lenger bak i rekkene, f. eks. Chucks Aneke, Benik Afobe og Roarie Deacon. Er sikker på at mange av disse kommer til å spille på et høyt nivå i fremtiden.

Når det gjelder kampen i morgen håper jeg å se dette laget:

Almunia

Cesc© - Song - Diaby

Rosicky - RvP - Arshavin

Tror ikke at Nasri orker å starte to kamper på rad ennå, men han er en fin joker å ha på benken.

Tror du Rosicky starter? Selv tror jeg ikke det. Den plassen blir nok tatt av Eduardo eller Eboue tenker jeg. Ellers enig i laget.

Benik Afobe er vel på vei til Barcelona?

Ellers så tror jeg baer Jay-Thomas og Frimpong kommer til å lykkes i Arsenal.

G. Hoye, Randall og muligens Simpson tror jeg vi kan avskrive. Forsvinner nok snart.

Lenke til kommentar
Folk har hele tiden kritisert Wenger for å ikke ha bidratt med engelske spillere, og plutselig har man en hel bunch med lovende, britiske talenter. I første rekka er det Ramsey, Wilshere og Gibbs, og så kommer Eastmond, Sanchez Watt og Jay-Thomas, som har imponert på lån i Blackpool og scoret to mål (det siste var fantastisk bra). I tillegg har vi outsidere som Lansbury, Frimpong, Simpson, Gavin Hoyte, Bartley og Randall (ikke voldsomt lovende dog), samt enda yngre spillere lenger bak i rekkene, f. eks. Chucks Aneke, Benik Afobe og Roarie Deacon.Tror ikke at Nasri orker å starte to kamper på rad ennå, men han er en fin joker å ha på benken.

Og vi må ikke glemme Luke Freeman! Han og Afobe kommer til å danne en spissduo av en annen verden om noen år, om ikke Barca snapper opp Afobe :ph34r:

Lenke til kommentar

Almunia

Ramsey - Cesc© - Diaby

Arshavin - van Persie - Eduardo

Subs: Mannone, Eboué, Silvestre, Song, Nasri, Rosicky, Senderos

Song hviles!? Skeptisk. Skulle tro at vi kunne trengt alle våre sterke spillere på banen mot bolere som Wolves. De kommer garantert til å spille røft, slik som alle nyopprykkede lag gjør. Tabbe, Wenger, tabbe. Er jo spennende å se Ramsey, men jeg mener dette her er en gambling. Og ingen Eastmond. Mer og mer skeptisk til Young Guns nå. Får håpe de tar feil angående Afobe/Barcelona også.

Men men, gotta keep the faith. COYG :)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Det blir selvfølgelig spennende med Ramsey, men jeg skulle helst ha sett The Buffalo Warrior på banen. Å gjøre dette skiftet på bortebane synes jeg er vel drastisk. Midtbanen vår ser plutselig mye veikere og mer sårbar ut. Men på en annen side kan Song være helt utkjørt, og Wenger ikke har hatt noe valg. Blir uansett spennende å se hva Ramsey kan klare, og hvordan han takler å spille sammen med Cesc.

Lenke til kommentar

Tok en titt på tabellen, og med Arsenal-seier idag har vi skaffet oss en liten luke sammen med United og Chelsea. Utrolig bittert hvis vi skal miste hengen på teten i sånne kamper som ikveld. Gutta må gi hundre prosent, jeg takler faen ikke å miste poeng fordi gutta slår av etter 2-0. Her må vi stå helt ut.

Tror vi får en målrik kamp, vi slipper inn minst 2 mål, og scorer minst 3. To usikre spillere på midtbanen som må prestere, hvis ikke blir dette tøft.

Come on you Gunners!

Lenke til kommentar

1-0 Zubar OG :)

Diaby ut og Song inne forøvrig. Snakker vi 2-3 uker ute? Typisk at han blir skadet hver gang han kommer noenlunde i form. Syns han var frisk til tider før han måtte ut. Ellers må vi skjerpe oss på dødball i mot.

Nesten Ramsey! Han har imponert.

Edit: ESPN reporterne har snakket med Arsenals stab og det er snakk om "calf injury" på Diaby, altså samme som han har slitt med før.

RvP har vært litt slurvete med pasningene i dag.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...