Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Off så lyst jeg har til og se Arsenal kampen. Sitte her og Liverpool her. Noen som sitt målene i Arsenal kampen ? Var de fine ?

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant sant. Glemte det i frustrasjon. Håper for guds skyld at han ikke "orket" fordi kampen allerede er vunnet. Dog sykt irriterende å slippe inn slike mål.

Saha sitt mål burde vært avverget.

Husker ikke i farten Celtic målene. Skal ta en titt

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Oppsummering:

God kamp. Fabregas i toppform, Nasri på vei tilbake, Arshavin god, Gibbs god, Diaby god (sett bortfra noen feilpasninger og slikt). Vermaelen/Gallas - bauta annet enn på målet der de står og ser på. Almunia mest skyld dog.

Svakeste(pirk):

Almunia -> Burde tatt målet. Står og ser på.

RvP -> Noe usynlig, uten at det gjør så mye.

Eboue -> feilpasninger, ellers ok

Eduardo -> noe usynlig, men kampen var jo alt kjørt

Resten var på det jevne+. Altså som forventet av de.

Alt i alt gir jeg en jevn 8 på gutta. Noe ned på de nevnte.

Lenke til kommentar

Er lei av Almunia, når innser Wenger at vi bør satse på Mannone?!? I want him!!!

Herlig med 4 mål ihvertfall, Arsenal fortsetter bare med sitt vakre målsnitt :), nemlig 3 i hver kamp. Nesten. Nå har vi spilt 10kamper i PL og har 30+ i målforskjell. Har ikke peiling åssen det er i CL-gruppe, orker ikke sjekke nu :p

Gidder noen gi meg terning over spillerne og referat av kampen? Så kun slutten av kampen, var på trening fra 20-22, hurra. Skal se på kampen imorra, orker ikke idag.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Synes at Mannone var bra, mye bedre i felten han. Kanskje en par småtabber, men han er jo ung. Vi må satse på ham som kan utvikle seg, som R-M gjorde med Castillas. Castillas har dreit seg ut mange ganger med teite tabber i begynnelse, men utviklet seg til en av verdens beste keeper.

Mens Alumina kan ikke utvikle seg videre, en gammel gubbe som f...

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Enig med Benbjo, ville heller ha satsa på Fabianski enn Mannone. Fabianski har veldig stort potensial, og han trur eg ein gong kan bli ein skikkeleg #1. Almunia er dessverre berre heilt ok. Ein veldig god andrekeeper, men ikkje ein keeper eg ville hatt som førstevalg når det står om PL/CL. Heldigvis har vi ei vill angrepsrekke.

Tar med eit deilig RvP-sitat for gøy:

It always feels good to beat Spurs. It even feels good when we don’t play them and they get beaten, so it’s especially good when we’ve played them.
Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Viasat-gjengen sitter og popper shrooms igjen ja. Denne gangen mener de at vi har et svakt forsvar, når vi i realiteten har et av de beste rekkene på mange sesonger. Keeperplassen er meget shaky, og Solér inkluderte vel han i fosvarsrekka, men det hele blir bare komisk.

Når det gjelder keeperdebatten så er det ganske åpenbart at Almunia ikke er god nok. Han har ikke det lille ekstra og har vært passiv til flere anledninger denne sesongen. Mannone imponerte mot Fulham og skal ha creds for at vi fikk alle 3 poengene på CC, men han har også hatt et par tabber og generelt virket litt usikker. Jeg stemmer, i likhet med Benbjo og TomW, for at Fabianski får sjansen sin. Syns han virket sprek og frisk mot LFC - bare utrolig synd at han ble skadet igjen.

Lol, Fjørtoft: "Xavi er en utrolig undervurdert spiller [...]"

Av ham selv eller?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Herlig kamp ass. Den pasningen fra Eduardo, er aleine verdt en 10er:p. Nei, dette ser veldig bra ut. Vi spiller skikkelig bra fotball for tiden. Nasri viser litt av det han kan, og rosicky spilte endelig igjen. De to kommer til å bli skikkelig gode. Jeg er egentlig enig med de fra viasat 4, så lang har vi spilt mot 2 SKIKKELIG gode lag, man u og man c. Vi har sluppet tilsammen 7 mål. Flaks eller uflaks, sju mål er alt for mye. Så jeg er helt enig med dem.

Lenke til kommentar

Forsåvidt enig i at vi bare har møtt 2 gode lag, men nå er det faktisk bare 3-4 skikkelig gode lag man møter i ligaen i løpet av en sesong. Det er viktig å ta poeng mot disse bevares, men å tape borte mot disse er ikke krise synes jeg. Det er viktigere at vi slår lag som Fulham, Tottenham, Stoke osv som vi tapte poeng mot i fjor. Det er her vi kan hente seriegullet ikke det å slå Man U borte...

Når det er sagt tror jeg Chelsea vinner serien og vi kniver med Man U om andreplassen. Det blir tøft for oss i Februar.

tror vi kommer et stykke i CL, men at Barca, Chelsea eller RM vinner. Med oss, Man U og Inter som outsider.

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig å se på et lag som har vært de siste to årene i CL - finalen som outsider og sette Chelsea og Real Madrid foran (regner med at Barcelona karrer seg videre og imponerer mer og mer utover gruppespillet). Chelsea kan nå langt og Real Madrid nå langt. I serien tror jeg at mye kommer til å koke ned til de interne oppgjørene mellom topp fire. Det er tre lag med i gullkampen i Premier League i år: Arsenal, Chelsea, Manchester United. Liverpool vil knive med Spurs og City om fjerde plassen. Jeg har dessverre liten tro på at noen av keeperene deres er gode nok til å vinne serien eller CL med.

EDIT: @Fox: Kjempefornøyd :thumbup:

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...